Hoofdstuk 98

5.4K 66 16
                                    

Pov Jake

"Ja pap, doe ik, joe" geïrriteerd hang ik de telefoon op. Mijn vader heeft zojuist een deal misgelopen van een paar miljoen euro en hij heeft mij gevraagd om naar de zaak te gaan om het hier in Nederland voor hem op te lossen. Boos loop ik naar de receptie. Ik geef de kamersleutel aan de vrouw achter de balie. "Was alles naar wens meneer Parker?" vraagt de mevrouw. "Altijd Sophie" antwoord ik met een grijns. De vrouw achter de balie begint flink te blozen.

"Ik moet alleen wel even zeggen dat er geluidsoverlast is geweest. Zowel vannacht als vanmorgen hebben wij meerdere klachten gehad over een overmaat aan seks achtige geluiden" zegt de vrouw en ze begint wat geïrriteerd te typen op de computer. Jaloers. "Maar het kan toch nooit erger als toen met Lisa en Julie" antwoord ik met een knipoog. Ze begint te giechelen en de blos van net op der wangen komt nog drie keer harder terug. Zo dat waren nog eens tijden. Met 3 wijven tegelijk hier, in dit hotel.

"Ik snap ook niet dat jullie er niet van leren om mijn kamer niet meer naast een andere geboekte kamer te doen" lach ik. Ze begint weer te giechelen. "Kom je snel weer een keer alleen, meneer Parker?" vraagt ze en ze trekt haar rokje iets omhoog. "Wie weet" zeg ik en ik geef der een knipoog. Ik loop dan snel naar buiten om Charlotte niet te lang te laten wachten. Ik steek een sigaret op en Charlotte overhandigt haar koffer aan een man van het hotel.

Ik denk weer terug aan het telefoon gesprek van net met mijn vader. Een woede vliegt weer omhoog. Ik neem een diepe hijs van mijn sigaret om de woede wat in toom te houden. "Mag ik ook is?" vraagt Charlotte dan opeens en ze wijst naar mijn sigaret. "Uh nee" zeg ik. "Waarom niet?" vraagt ze verbaasd. "Het is slecht voor je" antwoord ik en ik neem nog een hijsje van mijn sigaret. Als ze zo irritant blijft doen uit ik straks misschien nog die woede op haar, wat ze totaal niet verdiend. "Maar jij doet het toch ook?" zegt ze spottend. "Ja maar jouw lichaam is nog niet verneukt, moet je houden zo" zeg ik geïrriteerd en ik neem nog snel een hijsje om het wat minder op te laten vallen. Zij kan er ook niks aan doen dat mijn vader zo'n klootzak is.

"Ja maar-" gaat ze verder. "Nee Char je krijgt geen sigaret en ook geen hijsje" onderbreek ik haar. Ik neem nog één laatste hijsje en doof dan mijn sigaret onder mijn schoen. Charlotte loopt stil naar haar kant van de auto en stapt dan in. Godverdomme. Come on Jake, je laat je vader deze date niet verpesten. Vooral omdat de date al bijna afgelopen is. Nu heb je geen excuus om het af te raffelen zoals het etentje gister avond.

Ik trap het gaspedaal hard in en we rijden snel het terrein af. Ik kan alleen maar denken aan het feit dat ik zo nog naar de zaak moet waar ik totaal geen zin in heb. Dan mag ik daar binnen lopen met het nieuws dat we een paar miljoen euro lichter zijn en iedereen mag gaan overwerken tot dit opgelost is.

Als ik de straat van Charlotte in rij stop ik de auto gelijk. Ze wilde dat ik der hier afzette zodat der moeder niet ziet dat ze met mij is. Wat ik ergens wel kan begrijpen. "Char? Ik wilde nog iets tegen je zeggen" zeg ik als ze de auto uit wilt stappen. Ze gaat weer zitten en doet de deur dicht. Oke het is nu of nooit om deze date perfect af te sluiten.

"Wat is er?" vraagt ze en ze kijkt me afwachtend aan. "Uhm, weet je nog wat je gister avond zei?" vraag ik bijna nerveus. What the fack man. Kom op zeg. Een meisje in 15 minuten van de dansvloer in je bed krijgen is 0 probleem, maar je 'gevoelens' uiten aan een meisje is opeens het moeilijkste van de wereld?! "Ja.." zegt ze verlegen en ik zie aan der gezicht dat ze zich zelfs een soort schaamt.

"Ik heb het toen niet terug gezegd... niet omdat ik het niet wil, maar ik kan het gewoon niet" zeg ik en ik zie der gedachten alle kanten op vliegen. "Dat maakt niet uit. Het was ook stom van me. Ik had het niet moeten zeggen" zegt ze dan snel en ze wilt de auto uit stappen. Ik pak snel der arm vast en trek der terug naar binnen. "Helemaal niet. Het is gewoon iets waar ik aan moet werken oke?" zeg ik om der gerust te stellen en ik trek der wat dichterbij.

Ik kan gewoon niet in een relatie zitten. Maar doordat zij het naar de volgende stap heeft gebracht moet ik wel iets doen om der niet straks kwijt te zijn. Ook de gedachten van een ander meisje is afgelopen week gewoon niet door mijn hoofd gegaan. Ik wil gewoon haar en daar heb ik voldoening mee. Maar de gedachten van een relatie gaat mij echt nog te ver.

Traag druk ik mijn lippen op die van haar. Ik heb mijn handen rond haar kaken gevouwen en al snel geeft ze toegang om met mijn tong die van haar te vinden. Lustig zoent ze me terug en haar vingers vliegen over mijn bovenlijf. Ik duw der even van me af. "Dit weekend heeft je echt te geil gemaakt" zeg ik lachend en nog voordat ze reactie kan geven druk ik mijn lippen terug op die van haar.

Ze durft mijn lichaam niet meer zo gretig te verkennen als net maar legt haar handen netjes rond mijn nek en in mijn haar. Als onze lippen elkaar los laten grijns ik naar der. Zo schattig als ze opeens helemaal verlegen doet als ze heel graag iets wilt. "We doen het wel een andere keer in een auto" grijns ik naar der. Gelijk word ze nog meer verlegen, precies wat ik wilde.

We stappen uit en ik help der met haar koffer uit de achterbak halen. "Ik vond het echt een heel leuk weekend" zeg ik en ik houd mijn handen op haar heupen. Ze geeft me nog een laatste kus en loopt dan richting haar huis. Ik kijk der nog even na en race dan snel weg. Mijn vrolijke humeur verandert direct in de woede van net. Daar gaan we dan.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu