Ik liep terug naar de meiden met de drankjes in mijn handen. Ik baande me een weg door de dansende mensen heen. Wat niet helemaal soepel verliep, want eerder dat ik bij Jasmijn en Melissa was, was de helft van het drinken al uit de bekers. "Had je dorst onderweg?" lacht Melissa die één van de drankjes aanpakt. "Ja jezus, het is ook zo druk" lach ik. Het zijn nu meer shotjes dan echt drankjes, zie ik als ik in m'n beker kijk.
Zal ik vertellen wat er net was gebeurt? Dat ik weer met Jake heb gepraat en dat ik ruzie had met Stacey? Nee, misschien verpest dat wel onze avond. De laatste keer dat Stacey gemeen tegen me deed, eindigde dat in een gevecht tussen haar en Melissa...
"Hé, als jullie het niet erg vinden, ga ik even daar naar die leuke jongen" zegt Melissa na een tijdje en loopt weg. "Zou Martijn ook nog komen?" vroeg ik aan Jasmijn toen Melissa weg was. "Nee.., hij voelde zich niet lekker ofzo. Naja het zal wel" antwoordt Jasmijn. Dat klinkt niet heel goed. Normaal is ze nooit zo ongeïnteresseerd over Martijn. Misschien hebben ze ruzie gehad? Wat ik me eigenlijk niet echt kan voorstellen. Ik ga er verder niet op in en we dansen lekker verder.
Na een tijdje gaat ook Jasmijn naar andere mensen. Dat komt eigenlijk wel goed uit want ik begin enorme last van mijn voeten te krijgen. Ik loop naar binnen en plof op een bank neer. Binnen is het super druk met allemaal pratende en lachende mensen, de muziek komt er net aan nog boven uit. Vanaf hier kan ik de keuken in kijken, daar spelen ze allemaal drank spelletjes.
"Wat zit jij hier zo alleen" hoor ik een stem naast me zeggen en er komt iemand naast me zitten. Fijn..., het is Jake. "Uhm ja..., ik had een beetje last van mijn voeten" antwoord ik een beetje ongemakkelijk. "Heb je het wel een beetje naar je zin?" vraagt hij en hij probeert mijn ogen te vinden. "Uhm... opzich wel, maar ik ken hier bijna niemand.." antwoord ik terwijl ik een beetje ongemakkelijk met de onderkant van mijn jurkje speel. "Misschien helpt het als je jongens geen mannelijke hoer noemt" zegt hij en ik zie vanuit mijn ooghoek dat er een scheve grijns op zijn gezicht ontstaat.
"Dat heb je dus gehoord hè..." antwoord ik en ik voel mijn wangen rood worden uit schaamte. "Ja" antwoordt hij en begint te lachen. "Hoezo vind je dat?" vraagt hij daarna. "Ik ben zo ver ik weet nog nooit zo genoemd" voegt hij er aan toe en begint weer te lachen. Misschien omdat je bijna elk meisje van de school hebt gehad?
"Sorry, ik bedoelde het echt niet zo. Stacey deed heel gemeen en het floepte er gewoon uit" ratel ik aan één stuk door. "Rustig maar, het is niet erg. Ik kan er wel om lachen" antwoordt hij en legt een hand op mijn onder arm.
Op de plek van zijn aanraking voel ik een warm tintelig gevoel. Ik krijg het er gelijk helemaal warm van. Hij ziet dat het wat met me doet en komt iets dichterbij zitten, waardoor ik het alleen maar warmer krijg. Dit moment duurt een minuut te lang en voor mijn gevoel deed hij dat expres. Hij haalt zijn hand weg en vraagt "wil je wat te drinken?".
Voordat ik hier antwoord op kan geven worden we onderbroken door 2 jongens die aan komen stormen. "Yo Jake! Je moet echt komen!" roept de één. "Ja man, er zijn daar 2 wijven aan het ruziën en volgens mij gaan ze zo vechten" zegt de ander en ze trekken hem overeind. "Ik zie je nog wel" zegt hij en hij loopt achter de jongens aan.
Steeds meer mensen gaan die kant op, waardoor ik ook nieuwsgierig word. Ik loop achter de menigte aan en probeer tussen de joelende mensen heen te komen om te zien wat er gebeurt. Ik schrik me dood als ik zie wie die 2 meiden zijn.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.