Hoofdstuk 89

6.3K 80 12
                                    

Pov Jake

We zitten eindelijk aan het dessert. Of nouja, Charlotte heeft een dessert en ik een glaasje whisky. Het is niet iets dat ik normaal drink maar ik had het echt even nodig. Ik heb letterlijk sinds de laatste keer met Charlotte geen seks meer gehad en trust me dat is pittig lang voor mij. Met wat sterke drank en een paar extra sigaretten probeer ik me in te houden, maar ze vraagt er zo erg om. Ik kan niet wachten tot we terug zijn in het hotel.

Ik kijk naar hoe ze haar ijsje eet. Af en toe kijkt ze me aan terwijl ze een hap neemt, fack wat is dat sexy. Ik wals mijn glas wat rond en neem dan een slok. Ze volgt elke beweging die ik maak en ik volg elke beweging die zij maakt. We weten allebei dat als zij haar dessert op heeft we terug gaan naar het hotel en het van slapen nog lang niet gaat komen. Waarschijnlijk eet ze daarom ook zo ontiegelijk traag.

Als ze eindelijk der laatste hap neemt giet ik het laatste beetje whisky naar binnen. Ik voel de alcohol heerlijk door mijn keel branden. "Kom" zeg ik en ik sta al op voordat ik op antwoord wacht. Ik wacht niet eens tot ze is opgestaan maar ik loop gelijk richting het meisje achter de kassa om te betalen. Het duurt niet lang of ik voel aan haar lichaamswarmte dat ze achter me staat. "Nee joh laat zitten!" roept Pierre van achter de bar naar me. "Ik heb al betaald" knipoog ik en hij kijkt me teleurgesteld aan. Maar ik denk dat hij eerder teleurgesteld is op zichzelf dat hij niet snel genoeg door had dat we aan het afrekenen waren.

"Ik spreek je nog" roep ik naar de man en ik steek mijn hand naar hem op. "Snel" zeg ik zacht tegen Charlotte en trek der mee naar de uitgang. "Anders staan we hier morgen nog met die vent te praten" zeg ik en we beginnen allebei te lachen als we buiten lopen. Ik heb het diner misschien een beetje verpest door zo snel weg te gaan opeens, maar ik wil gewoon naar die hotelkamer. Ik wil haar.

Ik sla een arm om der heen als we richting de auto lopen en trek der stevig tegen me aan. "Heb je lekker gegeten?" vraag ik aan der om het moment van net wat te verbloemen. "Heel lekker" zegt ze met een blij gezichtje en ik geef der een kus. Soms is ze zo schattig, je vergeet dan bijna dat ze ook echt een ondeugend en koppig meisje kan zijn.

We stappen in de auto. Ik start de auto niet en Charlotte kijkt me afwachtend aan. "Weet wel dat alles wat vanaf nu gaat gebeuren je aan jezelf te danken hebt" zeg ik dan en ze kijkt me bijna bang aan. "Maar stop is stop oké?" zeg ik en ik pak der kin vast zodat ik zeker weet dat ze me aankijkt. "Oké?" herhaal ik nog een keer. "Oké" zegt ze zacht als bevestiging dat ze me begrijpt. "Goed" zeg ik tevreden en ik start de auto.

Ik merk dat ze zenuwachtig is. Ik leg mijn hand op der been en ze schrikt bijna van mijn aanraking. Ik laat mijn hand gelijk onder der jurk glijden richting der gevoelige gedeelte. Mijn vingers strelen rustig haar clit en ik merk dat ze zwaarder en sneller begint te ademen. Maar ondanks dat ontspant ze wel iets, precies wat ik wilde. Af en toe laat ik een vinger langs haar opening gaan maar duw hem niet naar binnen. Het maakt der ongeduldig en ik moet in mezelf lachen als ik merk dat ze het toch allemaal wel liever wilt dan dat ze eerst liet blijken.

Als we bij het hotel aankomen haal ik mijn hand weg en ze zucht zo zacht mogelijk maar je kon de teleurstelling horen. Ik stap uit en overhandig mijn auto sleutel aan een man van het hotel. Charlotte en ik lopen samen richting de lift en ze klikt op de bovenste etage. Als we bij onze kamer aankomen loopt ze gelijk naar het raam. Waarschijnlijk om alle lichtjes van de stad te zien nu het helemaal donker buiten is. We hebben een prachtig uitzicht en ik laat haar nog even van het uitzicht genieten.

Ik doe mijn colbert uit en hang deze in de kast. Dit is één van mijn apenpakkies voor werk, maar voor deze avond vond ik het niet erg om er één aan te trekken. Ik rol de mouwen van mijn blouseje op en loop ondertussen richting het raam waar Charlotte staat. Ik laat mijn vingers vanaf der polsen over der armen naar der schouders gaan. Ik kus zachtjes der schouder en strijk ondertussen der haar naar één kant. Haar mooie nek word zichtbaar en ik kan het niet laten om hier ook een paar zachte kusjes te plaatsen. Ze doet haar hoofd wat opzij waardoor haar nek nog mooier zichtbaar word en ik plaats een zuigzoen midden op de zijkant van haar nek.

Ik vouw mijn armen rond haar middel en druk mijn lijf stevig tegen der aan. Haar armen en handen vouwt ze om mijn armen heen en zo blijven we even staan, genietend van het prachtige uitzicht. Na een tijdje laat ik mijn hand over der buik naar beneden glijden. Ik zoek de split op in haar jurk en volg met mijn hand de binnenkant van haar blote bovenbeen. Ik voel onder mijn andere arm, die nog steeds stevig rond haar middel zit, daar haar lijf zich aanspant en zich voorbereid op wat er komen gaat. Ik laat mijn vingers over der clit gaan, en duw twee vingers naar binnen. Een zachte kreun verlaat haar lippen en in de weerspiegeling van het raam kan ik zien dat ze hard op haar lip bijt.

Mijn vingers maken trage bewegingen en ik geniet van elke kleine reactie die ze geeft. Ze gaat zelfs met haar benen iets verder uit elkaar staan om steviger te kunnen staan. Ik maak hier mooi gebruik van en duw mijn vingers nog dieper naar binnen. Ze legt haar hoofd naar achter tegen me aan en ik verplaats mijn hand van haar buik naar haar hals. Ik wikkel mijn vingers stevig om haar dunne nekje en voer het tempo van mijn vingers op. Ze begint zachte geluidjes te maken die ze niet meer kan onderdrukken.

Ik merk dat ze zich begint over te geven aan het gevoel. Ze begint de situatie te accepteren en geniet gewoon van het moment. Ik stop gelijk en haal mijn hand weg. Mijn hand rond haar hals laat ik daar zitten en verstevig nog iets meer mijn greep. Ze zet haar benen gelijk weer bij elkaar en ze kijkt bijna beschaamd dat ze er zo in mee ging. "Kan jij je maandag nog herinneren Char?" vraag ik op een serieuze toon in haar oor. Ik voel haar hartslag omhoog gaan onder mijn vingers.

Ze geeft geen antwoordt. "Weet je het niet meer?" vraag ik en ik begin mijn riem los te maken. Ik merk dat ze zich begint te focussen op het geluid van mijn riem die ik uit mijn broek trek. Met beide handen grijpt ze mijn arm vast die nog steeds haar tere nekje vast heeft. "Heb je hulp nodig om het te herinneren?" vraag ik als ze nog steeds geen antwoordt heeft gegeven. "Nee..." zegt ze zacht en ze probeert te slikken. "Oh dus je weet het wel? Waarom moet ik het dan 3x vragen?" zeg ik geïrriteerd en ik druk der tegen het raam aan.

"Wil je dan eindelijk vertellen waar je het met je vriendinnen over had?" zeg ik en ze knijpt der ogen dicht door mijn warme adem in haar oor. Hoe harder ze aan mijn arm begint te trekken om haar nek los te laten, des te steviger mijn hand rond haar nek word. "Dat was je laatste kans Char" zeg ik spijtig en ik laat haar hals los. Mijn lijf duwt haar zo stevig tegen het raam aan dat ze als nog nergens heen kan. Ik pak mijn riem vast en wikkel deze zo in elkaar dat het bijna handboeien worden. Ik pak Charlotte haar rechter pols vast en vouw haar arm naar haar rug toe. Ik duw haar hand door één van de gaten van de riem en trek hem iets strakker aan zodat ze hem er niet uit krijgt. Met veel tegenzin krijg ik haar linker pols te pakken en plaats deze ook op haar rug. Ook haar linker hand gaat door de riem en nu trek ik hem nog strakker aan.

Als allebei haar handen op haar rug vast zitten, doe ik een stapje achteruit zodat ik haar niet meer zo stevig tegen het raam aan duw. "Dit is wat je krijgt als je niet gewoon doet wat ik zeg prinses" zeg ik in haar oor en ik strijk met mijn hand over haar hoofd door haar haar. Ik trek der aan der arm mee naar achter naar het bed toe. Ze weet niet zo goed wat der overkomt en wat er gaat gebeuren waardoor ze amper tegen stribbelt.

Ik ga op de rand van het bed zitten en draai haar om zodat ze me aankijkt. Ik trek der naar beneden en leg der over mijn benen heen. De achterkant van haar jurk trek ik omhoog tot haar blote billen mooi zichtbaar zijn. Ze heeft een snelle ademhaling en ik denk dat ze nu echt begrijpt wat haar te wachten staat. "Ik dacht één voor elke dag dat je de kans had om het me te vertellen? En misschien nog de echte kansen die ik je gegeven heb erbij? Wat zullen we doen? 10? 15x?" zeg ik maar ze blijft stil. "15 doen dan maar? Misschien dat je het dan gelijk leert" zeg ik en ik voel dat ze stijf staat van de spanning.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu