Pov Charlotte
Ik veeg nog wat tranen van mijn gezicht. Hij ziet het en geeft me een knuffel. Ik knuffel niet terug. Hij geeft een kus op mijn voorhoofd en verontschuldigt zich nog een keer. Daarna maakt hij de weg weer voor me vrij. Ik stap gelijk op en fiets weg. Ik heb mezelf wel genoeg voor schud gezet met dat gejank.
En wat dom dat ik er nooit over na heb gedacht dat we geen nummers hadden uitgewisseld. Ik maakte me dit weekend echt druk om niks. En die zoen kan ik niet boos om worden, we hebben niks met elkaar. Hij mag doen en laten wat hij wilt, ook al doet het wel pijn. Maar ik zag wel echt dat hij spijt had. Misschien is hij nog zo slecht nog niet...
Als ik thuis ben app ik de meiden gelijk.
Jasmijn~ pas je alsjeblieft wel op met hem? Ik vertrouw hem niet.
Melissa~ ja het klinkt niet echt als of tie spijt heeft.
Charlotte~ echt trust me, hij deed echt lief en het zag er wel uit als of tie het meende.
Jasmijn~ ik weet niet hoor... je weet wat voorn reputatie hij heeft.
Melissa~ ja misschien doet tie het gewoon om je in bed te krijgen.
Charlotte~ jesus gunnen jullie mij geen vriendje ofzo? Of zijn jullie gewoon jaloers dat DE Jake Parker contact heeft met mij.
Melissa~ he zo bedoelen we het niet, we zijn gewoon een beetje bezorgt.
Jasmijn~ ja we willen gewoon het beste voor je.Hun laatste appjes negeer ik. Ze zijn gewoon jaloers. Hun waren overigens de gene die me pushte om met jongens wat te doen, en ze zaten ook wel een beetje met hem te pushen. Dus ik snap hun probleem echt niet.
Ik leg mijn telefoon naast me neer. Ik betrap mezelf erop dat ik er maar op blijf kijken, in de hoop dat hij al heeft geappt. Maar tegen de tijd dat mijn moeder voor het eten roept heb ik nog steeds geen appje gehad. Teleurgesteld laat ik mijn telefoon op mijn bed liggen en ga ik naar beneden om te eten.
Als we klaar zijn met eten ren ik snel naar boven en kijk ik gelijk op mijn telefoon. Nog steeds niks. Zouden die meiden toch gelijk hebben dan? Doet hij dit allemaal echt alleen om me in bed te krijgen...?
Pove Jake
Als ik eindelijk naar huis mag kom ik onderweg naar de auto Stacey tegen. "Heeyy Jake" zegt ze op een flirterige toon. "Hai stacey" antwoord ik terug. "Neem je me vanavond mee naar de film?" vraagt ze terwijl ze naast me komt lopen. "En waarom zou ik dat doen?" vraag ik. "Omdat je vorige week opeens weg was. We hadden het toch weer gezellig gehad?" zegt ze terwijl ze tegen mijn auto aanleunt als we daar aankomen.
"Stace, hoe vaak moet ik nog zeggen dat wij gewoon klaar zijn?" antwoord ik lichtelijk geïrriteerd. "Omdat dat niet waar is. Je komt steeds weer terug bij me. En waarom hielp je me anders vorige week?" zegt ze. "Best! Ik haal je om 9 uur op vanavond" antwoord ik met een zucht. "Top!" zegt ze blij, geeft me een kus mijn wang en loopt dan weg.
Letterlijk de enige reden dat ik dit doe is omdat zij altijd open staat voor seks. Maar ja daar staat wel af en toe iets zoals dit voor tegen over. Ik wist dat ik vorige week eigenlijk gewoon had moeten blijven, maar ik had daar gewoon geen zin in. Maar nouja, betekent wel weer een lekker afsluiter na de film vanavond.
Pov Charlotte
21:00 en nog steeds niks van hem gehoord. Misschien dat ik gewoon vroeg ga slapen. Ik heb vannacht toch slecht geslapen, dus moe ben ik nu toch wel. Ik zie morgen dan wel of hij al wat heeft gezegd.
Ik klik mijn telefoon uit en zet mijn wekker. Ik trek mijn pyjama aan en loop naar de badkamer om mijn make up eraf te halen, en om mijn tanden te poetsen. Als ik in mijn bed lig val ik bijna acuut in slaap wanneer mijn hoofd op mijn kussen rust.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.