Pov Charlotte
Ik word rustig wakker door de zon die warm op mijn gezicht schijnt. Ik open mijn ogen en ik word wakker naast het rustige lichaam van Jake. Hij ligt nog te slapen en adement op een rustgevend tempo. De zon licht mooi zijn huid op en schijnt op zo'n manier op zijn boven lichaam dat de spieren op zijn buik nog meer opvallen.
Hij opent rustig zijn ogen en als hij ziet dat ik hem aankijk moet hij glimlachen en doet zijn ogen weer dicht. "Goedemorgen" zegt hij schor met nog steeds zijn ogen gesloten. "Goedemorgen" zeg ik zacht. Met mijn vingers ga ik zacht over zijn stoppelbaardje heen en hij moet weer glimlachen. Ik kijk nog even naar hoe hij weer in slaap valt en stap dan rustig uit bed. Ik pak de blouse van de grond die ik daar gisteravond had neer gegooid en knoop hem een stukje dicht. Ik kijk nog een keer om, om te zien of Jake nog ligt te slapen en loop dan naar beneden.
Pov Jake
Ik word wakker door een zalige geur. Als ik mijn ogen open, zie ik dat ik alleen in bed lig. Verbaasd schuif ik mezelf wat omhoog en wrijf in mijn ogen. Ik kijk de kamer rond maar zie Charlotte nergens. Ik kom uit bed en zoek een broek. Daarna loop ik de trap af en volg de lekkere geur. Als ik de keuken in het vizier heb zie ik dat Charlotte iets aan het koken is. Hoe schattig het er ook uit ziet, ze heeft er echt een troep van gemaakt.
Overal en nergens liggen spullen. Hoe sexy het beeld eruit had moeten zien, een slank knap meisje in alleen een onderbroek en een blouse, werd vervangen door een lachwekkend beeld. Er zit bloem in der haar, beslag op der gezicht en stroop over der armen. Lacherig om het hele beeld kom ik de keuken binnen. "Hulp nodig?" vraag ik als ze met uitgestoken tong het beslag probeert te kloppen in een kom. "Nee ik doe het. Jij hebt voor mij een keer gekookt dus ik maak voor jouw ontbijt" zegt ze streng. "Deze is denk een beetje aangebrand" zeg ik terwijl ik een pan van het vuur haal. "Kut.." hoor ik haar zacht tegen zichzelf zeggen en ze gooit bijna de beslag kom op het aanrecht en rent naar de pan. "Ajoh de eerste mislukt altijd" zeg ik geruststellend en aai over haar hoofd. Ze kijkt me zielig aan. "..dit is zeker niet de eerste" zeg ik en ik moet een lach proberen in te houden als ik de stapel verbrande pannenkoeken zie liggen.
"Ik wilde je gewoon verassen met een lekker ontbijtje. Maar ik weet niet hoe je American pancakes maakt dus ik dacht ik doe wel gewone pannenkoeken maar het beslag mislukte steeds en toen ging het niet goed in de pan en toen..." ratelt ze maar door. "Rustig maar. Ik maak wel een lekker ontbijtje voor ons" onderbreek ik haar en begin met een doekje de plakkerige stroop van der vingers af te halen. "Hoe kom je überhaupt aan stroop op je handen als nog geen één pannenkoek gelukt is?" vraag ik als ik bijna alles eraf heb gekregen. "Uhm..." zegt ze en ze kijkt met een rood hoofd naar de vloer aan de andere kant van de keuken. "Ik wilde het nog opruimen maar toen verbrande er weer een pannenkoek en toen was ik het vergeten" zegt ze en ik kijk naar de plas met stroop die over de grond is verspreid. "Dat verklaard de lekkere geur" zeg ik tegen mezelf.
Ik moet lachen en zet haar op een stoel aan het kookeiland. "Blijf zitten en raak vooral niks meer aan" zeg ik en zie nu dat er ook ei in haar haar zit. Ik kijk haar lachend, hoofdschuddend aan en loop de keuken weer in. Ik stapel wat beslag kommen op en zet het aan de kant zodat ik ruimte heb. "Zal ik dan maar die American pancakes maken aangezien je die eerst wilde eten?" vraag ik en pak ondertussen de juiste spullen en ingrediënten erbij. Ze knikt me teleurgesteld aan en kijkt naar wat ik doe.
"Smaakte het?" vraag ik als ze der laatste hap neemt. Ze kijkt me blij aan en knikt enthousiast. Ik loop naar der toe en pak haar handen vast. "Dan gaan we dit nu eerst even opruimen en daarna even douche" zeg ik en geef haar een kus op der hoofd. Ik heb hier al gelijk spijt van want ik voel gewoon dat ik de bloem uit haar haar nu op mijn neus heb zitten. Ze moet hard lachen als ze me ziet. "Ja vind je dat grappig?" vraagt ik uitdagend. Ze kan niet stoppen met lachen en valt bijna van der stoel.
Ik loop naar de plas met stroop en haal mijn hand er doorheen. Ik loop daarna snel naar der toe en voordat ze beseft wat ik van plan ben haal ik mijn hand met stroop over haar gezicht. Ze haalt de stroop van der ogen en kijkt me even aan. Ik kan even haar blik niet plaatsen en voor ik het wist heeft ze het pak met bloem vast en gooit een deel mijn kant op. We kijken elkaar even aan en we pakken allebei snel onze volgende 'wapens'. Eieren vliegen langs onze oren, melk klotst op de vloer, stroop gaat alle kanten op en als kers op de taart word alles bedekt met bloem.
Pov Charlotte
Ik kijk naar Jake en de enorme troep die in de keuken ligt. De witte schone keuken zit onder de etenswaren. We kijken elkaar weer aan een gieren van het lachen om hoe we eruit zien. We zijn allebei twee witte spoken van het bloem, maar daaronder zit de plakkerige substantie van stroop gemixt met ei en de kleren die we aan hebben zijn doorweekt van de melk. "O my god worden je ouders niet boos?!" vraag ik als ik nog een keer rond kijk en besef dat dit gewoon iemands huis is. "Hahaha nee joh! Heb je één van mijn ouders de afgelopen twee dagen hier ergens gezien? Die zullen nooit weten dat hier ook maar iets gebeurd is" zegt hij en door zijn grote hand gebaren vliegt er weer stroop tegen de keukenkastjes aan. "Ik laat de bediening dit wel opruimen. Dit is echt niet te doen met zijn twee" zegt hij als hij nog een keer goed om zich heen kijkt.
Ik wil naar hem toe lopen maar het is zo glad dat ik bijna uitglij. "Pas op!" zegt hij bezorgt en hij valt zelf ook bijna als hij naar me toe duikt. We moeten weer lachen en schuifelen naar elkaar toe. "Kom we gaan douche" zegt hij en schuifelt voor mij de keuken uit. We? Bedoelt hij samen douche? Ja oké we hebben elkaar gister avond naakt gezien maar ik weet niet, douche is toch anders ofzo.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.