Pov Jake
Ik word wakker en zie op mijn telefoon dat het pas half 3 is. Ik kijk naast me en zie dat Charlotte nog diep in slaap is. Haar arm ligt over me heen en zo rustig mogelijk leg ik deze naast me neer. In der slaap draait ze zich gelijk om. Ik was bijna bang dat ik der wakker had gemaakt. Als ik zeker weet dat ze gewoon door slaapt stap ik uit bed. Eerst loop ik naar de wc om te pissen en daarna zoek ik mijn pakje peuken.
Ik ga op mijn stoel zitten bij het raam. Het licht van de maan verlicht bijna mijn hele kamer. Ik steek een sigaret op en kijk naar Charlotte. Haar haar ligt gestrekt over het bed, zo mooi lang. Ze ligt half op der buik half op der zij. Ik kijk naar haar slanke, gladde rug. Haar huid ziet er zo zacht uit. Ik kan niet stoppen met eraan denken dat ik het weer wil aanraken. Zo zacht, zo kwetsbaar, zo verslavend.
Ik neem een laatste hijsje van mijn sigaret en doof hem in een asbak. Ik stap weer terug in bed, onder de dekens en kruip tegen der aan. Ik schuif mijn rechter arm over het bed, onder haar door. En mijn andere arm wikkel ik ook om der heen. Ik trek der dichterbij en kus der schouder. Ik hoor en voel dat ze wakker begint te worden. Perfect.
Ik kus van der schouder naar der nek. Haar linker arm vouwt ze om mijn hoofd en haar vingers gaan door mijn haar. Ze ademt hoorbaar. Ik verplaats mijn linker hand over haar lichaam. Elke keer als ik over haar buik naar beneden ga, ga ik expres via haar been weer omhoog. Ik merk dat ze het frustrerend begint te vinden en ze pak mijn hand vast. Ze verplaatst hem rustig naar beneden. "Oh sorry ik wist niet dat je dat wilde" zeg ik plagend en ik moet lachen.
Ik kus haar nek en laat 2 vingers naar binnen glijden. Ze verplaatst haar hand weer in mijn haar en ze kan het niet laten om er af en toe aan te trekken, als een kat op een kleedje. Ze kreunt zacht en beweegt haar lichaam alle kanten op. Ik laat mijn tong en lippen over elk stukje huid gaan waar ik bij kan.
Ik haal mijn hand weg en ze ademend gefrustreerd uit. Ik moet lachen om haar geïrriteerde reactie. Ik verplaatst haar linker been over mijn benen heen zodat ik een soort tussen haar benen lig. Voor zover dat gaat in deze lepeltje lepeltje positie.
Ik duw mijn lid er traag in. Ik wil dat ze elke centimeter voelt. Ik houd haar been vast, en met de arm die nog steeds onder haar ligt trek ik der dichterbij. Traag bewegen onze heupen met elkaar. Ik kus haar nek en wang, en af en toe der mond. Onze ademhaling is bijna synchroon.
De hand waarmee ik haar been vast houd verplaats ik naar haar onderste. Met twee vingers maak ik langzaam cirkels over haar clit. Ze bijt op haar lip om harder gekreun tegen te gaan. Ze duwt haar gezicht in de kussens. Ze grijpt mijn arm vast en knijpt er hard in. Ik voer het tempo van onze heupen wat op en automatisch draait ze steeds meer op haar buik.
Ik merk dat ze het bijna niet meer aan kan. Ze kan amper nog geluid maken en af en toe denk ik zelfs dat ze moeite heeft met ademhalen. Alleen maar omdat we vanavond al veel hebben gedaan besluit ik om maar te stoppen. Niet iets dat ik snel zou doen, vooral omdat ik zelf nog wel even door kan, maar ze moet het nog leren.
Ik haal mijn hand weg en verplaats me rustig weer naast der op bed. Ze haalt opgelucht adem en het duurt enkele seconden voordat ze zich naar me toe draait. Ik hoor dat ze buitenadem is en ik moet er van lachen. "Sorry" zegt ze en ze kijkt naar mijn nog steeds stijve lid. "Maakt niet uit, dat los ik zo wel op" zeg ik en ik ga met mijn hand over haar hoofd.
Ik zie dat ze ergens over zit na te denken. Ik kan niet helemaal achterhalen waar ze zo diep over in gedachten zit maar ze kijkt bijna nerveus. Ze kruipt wat meer mijn kant op en legt haar hoofd op mijn borst. Eerst dacht ik dat ze gewoon tegen me aan wilde liggen maar ik voel opeens haar lippen zacht mijn huid aanraken. Ze verplaatst rustig naar beneden en zet op elke centimeter van mijn buik een kus.
"Char ik meen het als ik zeg dat je dit echt niet hoeft te doen.." zeg ik en kantel haar hoofd wat omhoog zodat ze me aankijkt. "Weet ik.. maar ik wil het.." zegt ze zenuwachtig maar oprecht. Ze drukt haar lippen weer op mijn buikspieren en vervolgd haar weg verder naar beneden. Ik leun wat naar voren om haar haar bij elkaar te pakken. Niks is kutter dan een meisje die honderd keer stopt omdat ze der eigen haar in de mond krijgt.
Ze twijfelt even maar ze vouwt toch haar tong en lippen rond mijn lid. Een hoorbaar genot komt uit mijn mond. Langzaam beweegt ze haar hoofd op en neer. Ondanks dat ze nog traag gaat voelt het niet verkeerd. Ze komt zelfs nog verder dan ik had verwacht. Ik zie aan haar gezicht der ze te veel aan het na denken is. Maar ik vind het al schattig dat ze het in ieder geval probeert.
Ik wil het bijna niet toegeven maar wat ze doet is nog zo slecht nog niet. Ik merk dat mijn ademhaling zwaarder begint te worden en af en toe zelfs een kreun mijn lippen verlaat. Ik weet niet of het is omdat ik er hoorbaar van geniet of omdat ze zich wat meer op der gemak begint te voelen maar ze begint zelfs het tempo wat te versnellen.
Ik pers mijn kaken op elkaar om een luide kreun te onderdrukken als ik klaar kom. Ik merk ook daarna pas dat ik best hard aan der haar ben gaan trekken. "Oh sorry" zeg ik en ik laat snel haar haar los. Ze kijkt me met een vies gezicht aan en ik zie nu pas dat ze der mond dicht houd. "Je mag het best uitspugen in de badkamer hoor" lach ik als ik een flashback krijg van de vorige keer toen ze het doorslikte. Ze laat het zich geen tweede keer zeggen en rent snel naar de badkamer.
Ze komt weer terug uit de badkamer en klimt weer op het bed. Ik pak der gezicht vast en kus der. "Vind je dat niet vies..?" vraagt ze als ze me snel van zich af duwt. Ik moet lachen en zoen der gelijk weer. "En? Smaakte het nu wel lekker?" vraag ik daarna. "Wat?" vraagt ze. "Wat we gecreëerd hebben" zeg ik en ik moet hard lachen om mijn eigen opmerking. Ze kijkt me met een vies gezicht aan waardoor ik alleen maar harder moet lachen. Ik trek der naar me toe en knuffel der stevig. Ik geef een kus op der hoofd en ik voel dat ze moet glimlachen. Ik betrap mezelf erop dat ik ook moet glimlachen. Fack.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomansaWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.