"Waar the fack ging dat allemaal over?" zegt Melissa terwijl we met zijn 3 op bed zitten. "Uhm ik weet het even niet, maar ik denk dat als jullie niet terug waren gekomen hier nu dingen gebeurt waren" zeg ik nog half confused over net. "Serieus?!" zegt Jasmijn. "Ja I guess. Hij was wel een beetje dronken volgens mij" zeg ik dan als ik terug denk aan hoe hij deed.
"What the fack wilt die gast toch? Eerst helemaal leuk weekend met je hebben, dan laat hij je dagen lang links liggen en nu dit?" zegt Melissa bijna tegen zichzelf. "Sorry ik blijf het zeggen hoor, fuckboy" zegt Jasmijn. "Urgh!" zeg ik en laat me achter over vallen op het bed. "Ik weet dat hij waarschijnlijk gewoon facking erg met me speelt, like ik ben niet blind ofzo. Maar ik weet niet, ik kan er gewoon niks aan doen, de manier hoe hij mij laat voelen... het is gewoon..." kraam ik uit. "I know I know. Char ik zeg ook niet dat hij 100% zeker jouw gaat laten vallen, want even eerlijk, sinds wanneer doet dé Jake Parker zoveel moeite voor een meisje en is hij zo lang met haar bezig. Maar ik vertrouw hem ook weer niet dat hij, weet ik het, over 2 weken ofzo opeens zegt dat hij je vriendje wilt zijn en van je houd" onderbreekt Jasmijn me.
"I know... ik zie dat zelf ook niet voor me. Maar heb hem oprecht echt gemist de afgelopen tijd, en ik wil gewoon niet dat dit stopt" antwoord ik als ik weer overeind ben gaan zitten. "Snap ik. Maar hoe langer je ermee door gaat hoe moeilijker het straks word als het straks echt over is..." zegt ze. "Weet ik. En dan is het echt mijn eigen schuld..." zeg ik. "Maar hé ik heb wel goed nieuws!" zegt Melissa dan om de sippe sfeer te onderbreken. "Ik heb geregeld dat we de 18+ avond kunnen bijwonen en we niet dat stomme 18- programma hoeven te volgen!" zegt ze enthousiast.
"Welke jongen heb je nou weer afgelikt om dat voor elkaar te krijgen?" lacht Jasmijn. "Hé!" zegt Melissa en geeft Jasmijn een stomp. "Ik heb gewoon een heel leuk gesprek gehad met een jongen en hij stelde het zelf voor" zegt ze glunderend. "Maakt mij niet uit of je er een jongen voor hebt afgelikt, ik ben al blij als ik wat alcohol naar binnen kan krijgen, dat kan ik wel even gebruiken op dit moment" zeg ik.
Opeens schiet er een flashback van gister avond door mijn hoofd. Misschien heb ik het wel zelf veroorzaakt dat Jake zo deed. Ik daagde hem wel een beetje uit met de manier hoe ik met Melissa stond te dansen. Misschien wilde hij me gewoon terug pakken. Maar dat betekent wel dat hij het leuk vond. Hoe ik stond te dansen..
Pov Jake
Nadat we met de bus terug aan komen bij het gebouw ga ik met het groepje waar ik mee terug was gegaan naar mijn kamer. We trekken een fles Bacardi open en zetten het feestje wat begonnen was bij een skihut hier voort. Ik neem een slok van mijn drankje en voel de alcohol langs mijn keel glijden. Veel beter dan die slappe bier van net.
Na ongeveer een uurtje krijg ik een appje van mevrouw Winstons. Ze vraagt of ik naar haar kamer toe kom. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Ik drink mijn drankje op en laat weten aan de boys dat ik "even weg ga". Ze weten al gelijk wat ik ga doen en fluiten me na als ik de kamer uit loop.
Als ik de gang in loop zie ik dat Charlotte net haar kamer uit komt. Onhandig probeert ze haar telefoon weg te stoppen en ik zie dit als de perfecte kans om "perongelijk" tegen haar aan te lopen.
"Oké nu doe je het gewoon expres" zeg ik als of het haar schuld is dat we tegen elkaar aan botsen. "Als je met me wilt praten kun je ook gewoon naar me toe komen inplaats van elke keer tegen me aan beuken" voeg ik eraan toe. "Ik zou toch maar overwegen om die bril te gaan kopen" zeg ik daarna plagend als ze me nog steeds half in shock aan kijkt. "Sorry ik..." kraamt ze uit en ik zie dat ze zich oprecht schaamt dat dit wéér is gebeurt.
"Nee nee maakt niet uit" onderbreek ik haar omdat ik het toch een beetje zielig vind. "Ik hoopte al dat ik je tegen zou komen" zeg ik om het een soort goed te maken. Ze kijkt me bijna verbaasd aan. "Ik zag dat je alleen hierheen was gegaan en ik vroeg me af of alles wel oké was" zeg ik. Het boeide me eigenlijk vrij weinig maar ik wil even zeker weten dat ze alleen is.
Ze kraamt wat uit over dat ze het niet naar der zin had ofzo, maar dat boeit me allemaal niet zo. "Alleen?" vraag ik om het antwoord op mijn vraag nog een keer zeker te weten. "Jep.. alleen.." zegt ze ongemakkelijk. Toch wel sneu ergens dat ze liever hier alleen zit dan daar. Zou iemand iets gemeens hebben gezegt ofzo dat ze daar weg wilde...? Wait what? Gaan we nou serieus medelijden hebben. Kom op, focus!
"Dus er is niemand in jouw kamer?" vraag ik. Nu merk ik pas dat ik toch wel aardig wat drank op heb. Het is toch duidelijk dat ze alleen is. Er schieten allemaal tegen strijdige gedachten door mijn hoofd maar toch kan ik mijn focus niet bij haar lippen weg houden. Damn wat wil ik die graag zoenen..
"Uhm nope..." zegt ze ongemakkelijk. Ze kijkt me bijna bang maar lichtelijk nieuwsgierig aan met wat ik met die informatie wil. "Ging je ergens belangrijks heen?" vraag ik dan en ik kijk naar haar jas. "Oh uhm nee niet echt" zegt ze ongemakkelijk en ze trekt snel haar jas uit. Aan haar rode wangen te zien begint ze het warm te krijgen. "Dat is mooi" zeg ik geiler dan ik bedoelde. Maar ze heeft het amper door. Ik merk dat ze nerveus word zodra ik een stap haar kant op doe.
"Maak ik je nerveus?" vraag ik om het nog erger voor der te maken dan het al is. "Nee..." zegt ze zacht. Jezus wat wil ik haar graag tegen die muur achter haar aan gooien en al haar kleren van der lijf rukken...
"Weet je het zeker?" vraag ik. "Ja..." antwoordt ze weer zacht. Ah wat houd ik er van als ze zo onschuldig en nerveus zijn. Om het nog wat moeilijker voor der te maken leun ik naar voren en strijk een pluk haar achter haar oor. "Ik houd niet van liegen" fluister ik in haar oor. De reactie die ze geeft laat blijken dat er een tinteling over haar lichaam gaat. Precies wat ik wilde. Tevreden moet ik lachen.
"Char mag ik je één tip geven. Als ik jouw was zou ik voortaan eerlijk tegen mij zijn. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker" zeg ik terwijl ik wat met haar haar speel. Ik vind het zo leuk om haar te teasen. "Ik weet dat je loog toen ik vroeg of je nog pijn had, toen we seks hadden in mijn douche" fluister ik weer in haar oor om er nog even een schepje boven op te doen. Ze kijkt me verbaasd aan als of ik dat niet door had gehad. Als of ze dacht dat ze mij voor de gek kon houden als het gaat om seks.
"En geloof me ik ben toen nog lief gebleven. Maar ik wil gewoon dat je leert om eerlijk te zijn" zeg ik. Normaal laat ik meisjes dit zelf uitzoeken, dus ik ben oprecht aardig door het tegen haar te zeggen. Ze is gewoon zo onschuldig, ik wil haar niet mentaal kapot maken op een gebied wat voor haar helemaal nieuw is. Zo slecht ben ik nou ook weer niet.
"Net als nu. Zeg me eerlijk. Maak ik je nerveus?" zeg ik iets commanderender dan ik bedoelde. "..ja..." antwoordt ze na korte twijfel. Uit opwinding lik ik mijn lippen. God wat houd ik ervan als een meisje doet wat ik zeg.. "Zie je. Was dat nou zo moeilijk?" zeg ik arrogant.
Opeens hoor ik stemmen de trap op komen. Aan de ene kant had ik wel gehoopt dat ik verder kon gaan. Maar aan de andere kant zit er beneden een docent op mij te wachten en ik ben nu wel mega in de mood. Thanks to Charlotte.
"Dat is nou jammer. Dit had heel anders af kunnen lopen..." plaag ik haar nog even. Ik geef haar expres nog een kus op der wang om haar nog confuseder achter te laten dan dat ze al was en loop dan weg. "Dames" groet ik de vriendinnen van Charlotte als ze langs lopen.
Ik hoor haar vriendinnen tegen Charlotte praten over mij. Glimlachend loop ik de trap af. Ja ga ze maar vertellen wat er net is gebeurt. Laat ze maar lekker mee genieten van de fantasie die iedereen heeft.
Nog geen 2 seconden later sta ik voor een deur. Ik klop en er word iets te snel open gedaan, die stond al te wachten. Ze kijkt snel buiten de deur of niemand me ziet staan en laat me dan naar binnen. Ze doet de deur op slot en voor ik het wist lagen onze kleren op de grond.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.