"Hé hoe kom je aan die dan?" wijst Jasmijn naar een zuigzoen bijna op mijn borst. "Die had ik nog helemaal niet gezien" voegt ze eraan toe. We waren even naar de wc gegaan om even uit de harde muziek te zijn en naja toevallig moest ik ook plassen. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en zie de zuigzoen die ze bedoelt. Ik kan haar nooit wijs maken dat hij die heeft gemaakt tijdens die wandeling toen. Ik ben zichtbaar aan het nadenken. "Char...? Wat heb je gedaan?" vraagt ze nieuwsgierig wetende dat het inderdaad niet is gebeurt tijdens die wandeling toen hij er ook al een paar had gezet.
"Uhm.. ik was vandaag niet alleen op de kamer toen jullie gingen skiën" zeg ik bijna verlegen. "O my god Char!" zegt ze en geeft me een zachte duw. "Ja en het erge is nog, Melissa kwam binnen en toen stonden we samen onder de douche" zeg ik en ik voel mijn wangen rood worden. "O my god daarom deed je zo raar naar Melis, ze zei al dat ze de badkamer niet in mocht komen" zegt ze. "Ja maar niet tegen Melissa zeggen hoor. Dat vind ik wel heel awkward" zeg ik en ik kijk der smekend aan. "Nee nee is goed. Dat is een verhaal waar we over een jaar hard om gaan lachen" zegt ze en ze kijkt naar mijn nek. "Ja I know het is echt erg. Ik heb geprobeerd het te verbergen met make up maar ik ben het er denk een beetje aan het af zweten" zeg ik als ik weer naar mezelf kijk in de spiegel.
"Damn het zijn er ook echt veel. Hoezo heb ik dit niet gezien tijdens het eten vanavond!" zegt Jasmijn als ze nu goed mijn nek inspecteert. "Ik had expres een trui aan gedaan toen" antwoord ik. "Wat hebben jullie allemaal gedaan joh" vraagt ze lachend. "Dat wil je niet eens weten" lach ik. "Jezus Char jij gaat wel lekker dit jaar. Eerst nog nooit een jongen gezoend en kijk je nu. Gewoon stiekem in de douche terwijl iemand in de kamer naast je staat" lacht ze. "Kom ik wil nog een drankje, mijn wereld draaide nog niet goed genoeg toen ik net op de wc zat" lach ik om verdere vragen te ontwijken. "Ja same, en ik denk dat Melissa ook wel afvraagt waar we blijven" zegt Jasmijn en ze loopt achter me aan de wc's uit.
We zien dat Melissa alweer bij de jongen staat die geregeld heeft dat we hier nu zijn. "Moeten we eigenlijk nog even bedankt zeggen tegen die Wouter?" zegt Jasmijn als we bij de bar staan. "Ja moeten we eigenlijk wel doen hè?" zeg ik met lichte tegen zin als ik zie hoeveel jongens daar wel niet staan. Opeens ben ik me weer bewust van mijn korte jurkje en mijn blijkbaar weer zichtbare zuigzoenen in mijn nek. Ook hoor ik die woorden van Jake van net door mijn hoofd gaan. Ik pak nog maar één van die shotjes van de bar en ik zie in mijn ooghoek dat Jasmijn me na doet. Gadver Jägermeister. Dat shotje van net was echt lekker, ik heb alleen geen idee wat het was of hoe het eruit zag. Ik was veel te druk bezig met een scène maken naar Jake.
Ik bestel een Bacardi cola en loop achter Jasmijn aan richting de groep jongens en Melissa. Melissa is duidelijk al straal bezopen en is iets te enthousiast als ze ons ziet. "Ah mijn lieve vriendinnetjes. Daar zijn jullie" kraamt ze uit. "Kijk Wouter dit zijn mijn vriendinnen" zegt ze tegen de jongen die haar overeind houd. "Ben ik blij dat ik mijn extra bandjes goed heb uitgegeven" zegt hij en kijkt ons om de beurt van top tot teen aan. Hoe erg ik ook van die opmerking walgde voelde ik me toch blozen. "Maar jij bent al goed gepakt zie ik" zegt hij en gebaart naar zijn nek en wijst dan naar de mijne. Ik sta er ongemakkelijk bij en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik kijk Jasmijn hulpeloos aan.
"Maar goed. We wilde alleen even bedankt zeggen voor de bandjes" zegt Jasmijn lichtelijk geïrriteerd over de opmerkingen van deze jongen. Zijn vrienden lachen alleen maar stom mee om de situatie. "Ach Wouter niet zo deze meisjes pesten" zegt een andere jongen. Hij was op zich niet heel lelijk. "Sorry hij word een beetje een lul als hij wat op heeft" zegt de jongen tegen mij. "Een beetje?" zeg ik spottend. "Oké oké hij word gewoon een klootzak" zegt hij lachend. "Dylan" zegt de jongen en steekt zijn hand uit. "Charlotte" zeg ik en schud zijn hand.
"Maar ik moet het wel met hem eens zijn dat iemand flink los is gegaan" zegt hij en lacht lichtjes om de vlekken op mijn nek. "Ja dat was niet mijn idee" zeg ik en ik roer mijn rietje ongemakkelijk door mijn drankje. "Iemand wil flink duidelijk maken dat je bezet bent denk" zegt hij lachend. "Nogmaals niet mijn idee" lach ik nu lichtjes mee. "Maar je vriendje is wel een lucky one" zegt hij en glimlacht lief. "Oh hij is niet mijn vriendje hoor" glimlach ik verlegen en ik voel mijn wangen warm worden. "Oh dat is goed om te weten" zegt hij en glimlacht.
"Kom ik wil daaanseee!" schreeuwt Melissa en trekt me aan mijn arm mee. Ik kijk de jongen aan en gebaar 'help' met mijn lippen. Hij kijkt me lachend aan en haalt zijn schouders op. Daarna verdwijnt hij uit beeld. Ik knal hard tegen mensen aan terwijl mijn arm er bijna word afgetrokken. Als we eindelijk tussen de dansende menigte staan zie ik dat de helft van mijn drankje onderweg eruit is geklotst. "Oh jij bent ook mee gesleurd" zeg ik tegen Jasmijn als ik haar ook zie staan. "Dat kind is niet goed hoor" zegt ze als ze naar de dansende Melissa kijkt. "Hé die jongen van net was wel leuk trouwens. Wat zie hij?" vroeg ze. Ik kon der amper verstaan, de muziek stond zo hard. "Oh niks bijzonders" antwoord ik en ik ga dansen om verdere vragen te voorkomen. "Jaja" zegt Jasmijn als ze merkt dat ik haar vraag ontwijk maar begint ook maar te dansen.
Na een tijdje krijg ik toch wel weer dorst. Ik loop richting de bar en merk dat ik toch al aardig wat drank op heb. Ik zie dat Jake er ook staat maar voordat ik kan bedenken om later terug te komen in de hoop dat hij dan weer weg is ziet hij me al. Hij glimlacht arrogant. Ik ga naast hem staan, niet om een gesprek of iets met hem te beginnen, maar puur omdat er letterlijk verder geen plek is aan de bar. Ik kijk hem niet aan en kijk gewoon de kant van de barman op. Of nouja "gewoon" volgens mij staat mijn gezicht echt op bitch face 101.
"Zo wie was dat?" vraagt hij nieuwsgierig. "Wie?" vraag ik terwijl ik heel goed weet over wie hij het heeft, toch verbaasde het me best dat hij dat gezien heeft. "Die jongen met wie je net stond" zegt hij. "Oh dat was Dylan" zeg ik nonchalant. "Hij was duidelijk geïntimideerd van je nek" zegt hij arrogant en kijkt trots naar wat hij heeft gedaan. "Oh nee hoor, hij vond het eerder lachwekkend" zeg ik arrogant terug. Zijn blik verandert van een arrogante naar een iets meer geïrriteerde blik. Hij pakte mijn boven arm hard beet en trekt me mee naar buiten, ik denk zodat hij me beter kan horen. "Au!" roep ik en ik probeer zijn vingers van mijn arm los te krijgen. "Wat heb jij?!" zeg ik boos als hij mijn arm ruw los laat. "Je speelt een heel gevaarlijk spelletje Char" zegt hij bijna boos. Ik merk dat hij een soort moeite doet om niet te flippen.
Normaal zou ik me enorm geïntimeerd voelen hierdoor. Maar ik denk dat de drank me even die extra zelfverzekerdheid geeft. "Een spelletje? Niet alles is een facking spelletje!" schreeuw ik boos. "Maar als jij een spelletje wilt spelen prima" zeg ik dan op een kalme toon. Ik zie aan zijn blik dat hij deze reactie niet had verwacht en ik grijp de kans om weg te lopen. Ik hoor dat hij achter me aan loopt, maar inplaats van me weer vast pakken wat hij normaal zou doen wacht hij af.
Met veel zelfvertrouwen en het feit dat ik Jake nog bozer wil maken, loop ik op Dylan af. Dit was echt de drank die het van me overnam want normaal zou ik zoiets als dit echt nooit, maar dan ook nooit doen. Dylan kijkt me vrolijk aan en zegt "hé-.." hij kan zijn zin alleen niet af maken omdat ik hem gelijk zoen. Gelukkig accepteerde hij mijn zoen en doet hij vrolijk mee. Thank god, anders was het wel heel awkward geweest.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.