Hoofdstuk 90

6.6K 71 7
                                    

Pov Charlotte

Er gaan echt honderd gedachtes tegelijk door mijn hoofd. Ik voel zijn platte hand cirkels maken over mijn billen. Het feit dat ik ook niet kan zien wat er gebeurt maakt me nog zenuwachtiger."15 doen dan maar? Misschien dat je het dan gelijk leert" zegt hij en het dringt nu pas tot me door wat hij daarmee bedoelt. Voor ik nog iets kan zeggen voel ik zijn hand hard mijn bil raken. Mijn schrik overlapt het geluid van zijn hand op mijn huid.

"Ah schrok je baby?" vraagt hij en je hoort de arrogantie in zijn stem. Nog een keer raakt zijn hand mijn bil en weer kan ik mezelf niet stil houden. Hij slaat niet eens zo hard, gelukkig, maar je weet gewoon niet wanneer het gaat gebeuren. "Char? Tel je mee? Straks raak ik de tel kwijt, dat zou zonden zijn" zegt hij en ik hoor gewoon dat hij moet lachen. Nog een keer komt zijn hand hard neer op mijn bil. "3" hoor ik hem zeggen. "Char, hard op. Opnieuw" zegt hij daarna. "3" zegt hij nog een keer als zijn hand neer komt. "3" zeg ik geïrriteerd om het feit dat het eigenlijk 4 moet zijn.

"4" zegt hij en ik merk dat het nu wel pijn begint te doen. Misschien doordat het nu gewoon een soort beurs begint te worden. "5" zeg ik zacht met hem mee. "Wil je het me al vertellen Char?" vraagt hij me dan. Boos om deze hele situatie houd ik mijn mond. "Wat jij wilt" zegt hij en weer raakt zijn hand mijn bil. "6" zeg ik terwijl ik mijn kiezen op elkaar houd. "Begint het al pijn te doen?" lacht hij en hij wacht niet eens op mijn antwoord. Ik schrik weer omdat deze zo snel en onverwachts kwam. Ik hoor hem nog harder lachen om mijn reactie. "7" zeg ik duidelijk geïrriteerd .

"8" zegt hij harder dan ik. "Ik versta je niet" zegt hij plagend. "9" zeg ik harder dan elk ander cijfer dat tot nu toe is geweest. "10" zeg ik op hetzelfde volume. "Ah je moest eens zien hoe rood het wel niet is. Ik zie hier zelfs mijn vingers erin staan" zegt hij en ik voel zijn vinger een patroon volgen op mijn rechter bil. Zijn aanraking voelt bijna brandend aan. "Is er nog steeds niks dat je me wilt vertellen?" vraagt hij en het voelt als of hij een korte pauze houd. Waarom heb ik het hem maandag niet gewoon verteld. Zo boeiend was het niet eens. Maar gewoon het feit dat hij wist dat we over hem praatte en zo wanhopig is om het te weten geeft me nog meer de drang om het niet te vertellen. En we zitten nu toch al op 10, anders heb ik het voor niks door gemaakt. En wie zegt dat hij stopt als ik het nu vertel.

"Nee" zeg ik zacht. "Heh? Ik versta je niet goed. Klonk het nou als een nee?" zegt hij plagend. Ik zucht diep. "Oké" zegt hij lichtelijk geïrriteerd. Zijn hand raakt weer mijn bil. Ik weet niet of het is omdat er even een pauze tussen zat of omdat hij harder slaat maar deze deed echt pijn. Ik pers gelijk mijn lippen op elkaar als een pijn reactie mijn mond verlaat. "Doe ik je pijn prinses?" vraagt hij in mijn oor. Ik schrik er bijna van dat hij opeens zo dichtbij is. "Dat had je kunnen voorkomen" zegt hij en nu weet ik zeker dat hij harder slaat. "12?" zegt hij meer tegen zichzelf. "Doe je nog mee?" vraagt hij wel aan mij. En wederom wacht hij niet op antwoord.

"13" zeg ik zacht om niet te laten horen dat het best wel pijn doet. Ik wil hem dat genot niet geven aangezien het vrij duidelijk is dat hij erop doelt om me pijn te doen. "14" zegt hij en ik voel aan zijn lichaamshouding dat hij zich groot maakt. Met een harde klap raakt hij me nog voor een laatste keer en ik kan me echt niet in houden. Ik duw mijn mond op zijn been en gil het uit. "15" zegt hij trots.

Rustig trekt hij me overeind en ik zit nu op mijn knieën naast hem op de grond. Hij kijkt me even aan om er zeker van te zijn dat ik niet huil en dan krult die arrogante grijns weer rond zijn lippen. "Godver wat had ik dit al lang bij je willen doen. Zoveel redenen ook voor gehad" begint hij dan. "Kom hier" zegt hij en hij trekt me aan mijn kin naar zich toe. Hij kust me maar ik kus hem niet terug. Hij zucht diep en kijkt me weer aan.

"Char luister. We weten allebei net zo goed dat je het zo erg nog niet vond. Anders had je allang stop gezegd. En we hebben dit nu gehad, laat het me dan nu nog leuker maken voor jouw" zegt hij en hij wrijft met zijn duim over mijn wang. Hij gaat staan en trekt me aan mijn armen, die nog steeds op mijn rug gebonden zitten, omhoog. Hij houd één hand op mijn middel en zijn andere hand ligt rond mijn kaak gevouwen. Hij leunt rustig naar voor en teder raken zijn lippen de mijne. Al snel geef ik me over en kus ik hem terug.

Hij opent rustig zijn mond en ik doe met hem mee. Het duurt niet lang of de tedere kus verandert in een gepassioneerde zoen. Met zijn hand rond mijn kaak probeert hij me nog dichterbij te krijgen, terwijl dat eigenlijk niet meer gaat. Ook zijn andere hand verplaatst rond mijn andere kaak. Ik wil mijn armen rond zijn middel doen, zijn lichaam voelen maar dat ging niet. Die verdomde riem zit nog steeds rond mijn polsen.

Zijn hand verplaatst rustig naar beneden. Over mijn schouders naar achter. Hij klikte soepel de bandjes van mijn jurk los en de jurk glijd snel langs mijn lichaam op de grond. Ik was even vergeten dat ik naakt ben onder de jurk en nu naakt met mijn handen op mijn rug gebonden hier sta. Jake haalt zijn lippen van de mijne en tilt me soepel op. Hij legt me op het bed neer en zoent me weer verder.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu