Hoofdstuk 32

7.9K 85 6
                                    

Jake komt de badkamer uitgelopen en is nog bezig met zijn haar drogen. Hij loopt zonder shirt en in een iets te grote joggingbroek waardoor zijn calvin klein onderbroek er net boven uit steekt. Hij gooit de handdoek op een stoel en ploft naast me op bed. "Sorry dat ik je in het water duwde" zei hij en ik zag dat hij moeite moest doen om een lachje te verbergen.

Hij leunt naar me toe en strijkt een verdwaalt plukje haar uit mijn gezicht. Er ontstaat een klein glimlachje op zijn gezicht en hij leunt naar voren voor een kus. Toen hij zich weer los maakte zei hij "mag ik je wat vragen? Was de vorige keer dat je hier was je ontgroening?" What the fack.. wat is dit nou weer voor vraag?!

Ik gooi mezelf naar achter waardoor ik plat op mijn rug kom te liggen en duw mijn handen uit schaamte op mijn gezicht. "Het was zo duidelijk te merken hè" zeg ik met nog steeds mijn handen op mijn gezicht. "Nee viel oprecht wel mee hoor. Maar je bent gewoon best wel stil als je met mij bent, vergeleken met hoe ik je zie met je vriendinnen. En nouja, dan ga ik ervan uit dat je zo met alle jongens bent. Dus een kans dat je dan je eerste kus al hebt gehad is vrij klein volgens mij" zegt hij en hij haalt rustig mijn handen van mijn gezicht. "Maar het is niet erg. Ik vind het wel schattig. En hé even eerlijk, voor iemand die nog nooit gezoend had, doe je het oprecht goed" zegt hij gemeend.

"Maar dan ben je dus ook nog niet ontmaagd?" zegt hij na een korte stilte. "Dat lijkt me wel duidelijk denk" zeg ik en ik voel mijn wangen alweer rood worden. "Doe je wel andere dingen?" vraagt hij dan serieus. Wat zijn dit nou weer allemaal voor vragen. Het is al ongemakkelijk genoeg. "Wat bedoel je?" vraag ik.

"Nouja jezelf ontdekken zeg maar" zegt hij en hij legt zijn hand op mijn boven been. Zijn vingers strelen rustig de binnenkant van mijn been. Ik kan me nog moeilijk op ons gesprek concentreren. Moet ik liegen of niet? "Uhm.. niet echt.." antwoord ik zacht.

Ik zie een kleine grijns op zijn gezicht groeien als hij merkt wat die kleine streling van zijn vingers op mijn been met mij doen. "Mag ik iets proberen?" vraagt hij dan en hij verplaatst zijn hand naar mijn buik. "Uhm..." is het enige dat ik uit mijn mond krijg. "Vertrouw me, oké?" zegt hij en hij komt wat dichterbij liggen.

Hij begint me weer te zoenen en ondertussen glijden zijn vingers over mijn buik heen. Door de spanning liet ik het allemaal maar toe. Het ene moment concentreerde ik op zijn lippen en de beweging die zijn tong met de mijne maakte. Het andere moment concentreerde ik op zijn vingers die steeds vaker de rand van de joggingsbroek raakte die ik aan heb.

Hij maakt zich even van mij los en zegt "ontspan je. Ik kan altijd stoppen". Nog voordat ik een reactie terug kan geven drukt hij zijn lippen weer op de mijne en al snel voel ik zijn vingers vanaf mijn buik naar beneden glijden, onder de rand van de joggingsbroek door naar de rand van de boxer die ik aan heb. Hij maakt een korte stop, en laat ze daarna de boxer in glijden.

Ik kan me niet meer met het zoenen bezig houden. Ik probeer naar adem te snakken. Hij stopt met zoenen en kijkt me aan. Hij heeft een brede grijns op zijn gezicht. Zijn vingers verkennen mijn onderste, en al snel glipt er een vinger naar binnen. Hij geniet van mijn reactie en een arrogante grijns krult rond zijn lippen. Mijn hele lichaam spant zich acuut aan en hoorbaar adem ik in. "Relax" zegt hij zacht en begint een weg van kusjes in mijn nek achter te laten. Hij wacht even maar begint dan toch rustig zijn vinger te bewegen. Ik probeer mijn lichaam zo goed mogelijk te ontspannen, maar door een fijn gevoel dat af en toe door mijn lijf gaat spant mijn buik zich soms ongecontroleerd aan.

Al snel gaat er ook een tweede vinger naar binnen. De beweging die hij met zijn vingers maakt gaan steeds sneller. Ik sluit mijn ogen en laat het allemaal over me heen komen. Een kleine kreun ontsnapt van mijn lippen. Ik pers gelijk uit schaamte mijn lippen op elkaar. Hij had het alleen al gehoord en versnelt de beweging van zijn vingers nog meer. Ik voel dat hij een zuigzoen begint te maken, net boven mijn sleutelbeen. Ik bijt op mijn onder lip om een tweede kreun te onderdrukken. Mijn hele lichaam spant zich aan, en opeens voel ik een heel bevrijd gevoel. Mijn hele lichaam begint zich te ontspannen als hij zijn hand weg haalt en hij geeft me nog een kus op mijn wang. "Dus dit had je nog nooit gedaan?" vraagt hij met een arrogant lachje op zijn gezicht.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu