"Doei mam!" roep ik vanaf de gang en ik loop met mijn koffertje het huis uit. Ik ga eerst naar Melissa en daar haalt Jake me op. Ik wil echt niet dat mijn moeder ziet dat hij me ophaalt en dat ze zich allemaal dingen gaat afvragen, aangezien ik had gezegd dat ik bij de meiden bleef slapen. We gaan dan eerst naar het hotel om ons daar klaar te maken voor het diner. Ik durf echt niet die jurk al aan te doen en ermee over straat te gaan. Kijk het is anders als Jake er straks bij is en hij ook helemaal ready is.
"Heeeeeyy girl!!" zegt Melissa als ze de deur voor me open doet. "Hoiii" zeg ik en ik geef der een knuffel. "Wil je wat drinken?" vraagt ze. "Nee dankje, dan moet ik straks weer plassen enzo" zeg ik. "Zenuwachtig?" vraagt ze. "Ja eigenlijk best wel" zeg ik bijna verbaasd. "Ajoh komt goed, het word vast gezellig" zegt ze en ze haalt een paar keer haar wenkbrauwen op en neer. "Ach houd toch op" zeg ik lachend en ik geef der een duw tegen der schouder. Dat is juist waar ik zenuwachtig voor ben...
"Heb je eigenlijk nog wat leuks aan voor Jake?" vraagt ze dan nieuwsgierig. "Hoe bedoel je?" vraag ik. "Nou een leuk setje ofzo?" zegt ze. "Oh uhm nou in die jurk kan ik eigenlijk niet echt een bh aan doen, maar ik heb wel een mooie kanten string aan" zeg ik bijna ongemakkelijk. "Nou nice toch? Stuur wel ff een foto als je die jurk aan hebt hoor, ik ben wel benieuwd" zegt ze en we horen de deurbel gaan.
We kijken elkaar tegelijk aan. Melissa met een big smile en ik met een zenuwachtig glimlachje. Melissa sprint naar de deur en ik loop haar nerveus achterna. Ze doet de deur open en daar staat hij. Langs Melissa vinden onze ogen elkaar gelijk. Melissa draait zich zonder wat te zeggen naar mij om en fluistert "have fun" in mijn oor als ze langs me loopt. "Hey" zegt Jake dan. "Hoi" zeg ik verlegen. Dit was de eerste keer dat ik hem weer zag na maandag en nu ik hem echt weer zie maakt het me allemaal nog 10x nerveuzer. Ik pak mijn koffertje en we lopen richting zijn auto.
"Is deze nieuw?" vraag ik vol bewondering naar de auto. Hij knikt blij ja. "Holy..." is het enige dat ik uit kan brengen. "Ik moest toch wat moois hebben voor onze date" zegt hij en hij klikt de auto open. "Wacht, je hebt deze auto alleen gekocht voor deze date?!" vraag ik vol verbazing en ongeloof. "Jup" zegt hij droog terug. "Maar waarom?!" vraag ik nog steeds niet helemaal begrijpend waarom the fack je een auto zou kopen voor alleen een date, en al helemaal zo'n auto. "Ik moet toch het kerstgala overtreffen, dan moet wel alles perfect zijn" zegt hij met een scheve grijns en hij werpt me een knipoog. Hij doet de kofferbak open en legt mijn koffer erin.
"Het past wel bij de rest van je zwarte auto's" merk ik dan droog op. Hij moet lachen en we stappen in. "Ik hoop niet dat je hoogtevrees hebt trouwens" zegt hij. "Nee niet echt" zeg ik dan. "Oke gelukkig" zegt hij en er ontstaat weer een grijns rond zijn lippen. Ik krijg spontaan vlinders in mijn buik.
Voor mijn gevoel is het nog best een lange rit, maar dat kan ook komen doordat ik niet weet waar we heen gaan. Hij legt zijn hand op mijn been en werpt me een lieve glimlach als ik hem aankijk. Als ik terug glimlach word zijn glimlach nog breder. "Wat?" zeg ik verlegen en ik voel dat mijn wangen gloeien. "Niks" zegt hij blij en pakt mijn hand vast. Hij verplaatst mijn hand naar zijn gezicht en geeft er een kus op. Ik kijk verlegen naar mijn benen als hij onze handen daar terug plaatst.
We komen aan bij een hoog gebouw. Jake stopt de auto voor de ingang. Een man in een zwart pak komt naar de auto gelopen en opent mijn deur. Hij steekt zijn hand uit en zegt "mevrouw". Ik kijk Jake snel aan en pak dan de hand van de meneer vast als ik zie dat Jake ook uitstapt. De man doet achter mij de deur dicht en pakt de autosleutels van Jake aan als hij naar mijn kant van de auto is gelopen. Een andere man in zo'n zelfde soort pak opent de achterklep van de auto en haalt onze spullen eruit. Ik wil daar heen lopen maar Jake houd me tegen. "Kom" zegt hij en hij pakt mijn hand vast. "Moeten we onze spullen niet mee nemen?" vraag ik nog half naar achter wijzend terwijl Jake me mee trekt. "Dat word allemaal geregeld" zegt Jake en hij slaat zijn arm om me heen.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomantikWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.