*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen!
—————————————————————————Hij geeft me niet lang de tijd om over die zin na te denken. Zijn lippen en tong krullen om verschillende plekken van mijn hals. Zijn handen verkennen elk stukje huid onder mijn shirt. Ik laat het gewoon allemaal over me heen komen en geniet van alle verschillende aanrakingen.
Hij haalt een hand onder mijn shirt vandaan en pakt een goede hand haar beet. Hij trekt aan mijn haar en kantelt mijn hoofd naar achter. Als ik hem aan kijk grijnst hij kort en zet dan zijn lippen op de mijne. Het duurt niet lang voordat hij mijn lichaam half omdraait zodat we face to face staan. Thank god dat hij dat deed want dat maakt het zoenen wel wat makkelijker dan mijn hoofd zover naar achter hangen.
Hij haalt zijn hand uit mijn haar en lift me op het aanrecht. We zoenen weer door en het duurt niet lang voordat hij mijn shirt uit trekt. Hij kust mijn nek en gaat dan door naar mijn sleutelbeen. Aan zijn kaken trek ik hem zacht weer terug naar mijn gezicht. Ik wil zijn lippen weer op de mijne voelen. Ik voel hem lachen tegen mijn mond aan voordat we weer verder zoenen.
Hij vouwt zijn handen rond mijn kaken en we zoenen elkaar lustig. Ik laat mijn handen langs zijn zij naar beneden glijden en trek zijn shirt uit. Hij slaat mijn benen om zijn middel en tilt me op. Ik houd mijn handen rond zijn nek en bewonder zijn gezicht. Af en toe grijnst hij naar me wat mijn maag salto's laat maken.
Hij loopt zijn kamer binnen en laat me rustig op de grond zakken. Hij verplaatst een hand naar mijn hals en met zijn duim lift hij mijn kin wat op. Hij zoent me traag. Zijn andere hand houd hij in de holte van mijn rug. Ik had het amper door maar hij verplaatst ons rustig naar de muur toe. Ik merk het pas als we er tegen aan staan.
De hand op mijn rug verplaatst naast mijn hoofd tegen de muur. Hij haalt zijn lippen van de mijne en kijkt me even aan. "Ik weet dat ik de laatste paar keer een hand om je keel slecht heb gebruikt. Maar ik wil niet dat je het ziet als iets negatiefs, oké?" zegt hij serieus. "Als je iets niet wilt of als je wilt dat ik stop moet je het zeggen" zegt hij daarna. Ik knik zover dat kan met zijn hand nog steeds rond mijn hals en zijn arrogante grijns verschijnt weer op zijn gezicht.
Hij zoent me weer en ik voel de greep van zijn hand rond mijn hals iets verstrakken, maar het is niet vervelend. Zijn hand die nog naast mijn hoofd tegen de muur aan leunt laat hij vanaf mijn schouder, over mijn borst, naar beneden glijden. Mijn buik spant zich automatisch samen als zijn hand over het gevoelige deel rond mijn navel glijd. Hij moet lachen waardoor ik ook moet lachen. Met één hand knoopt hij mijn broek los. Gelijk laat hij zijn hand in mijn onderbroek glijden.
Twee vingers duwt hij naar binnen. Onze zoen onderdrukt een kreun uit mijn mond. Hij maakt zich los van me. Hij duwt een derde vinger naar binnen. Ik ga uit reactie op mijn tenen staan. Hij geniet van alles dat ik probeer te doen. Ik kan geen kant op door de hand rond mijn keel. Ik heb mijn handen plat tegen de muur aan gedrukt, ik houd het nu al bijna niet meer. Maar zoals te verwachten laat hij me nog niet klaar komen. Hij lacht arrogant als hij zijn hand weg haalt.
Hij geeft me een kus en haalt ook zijn hand rond mijn hals weg. Aan de lussen van mijn broek trekt hij me tegen zich aan. Zijn handen laat hij over mijn billen naar de onder kant van mijn boven benen glijden en tilt me op. Hij legt me op bed en begint me weer te zoenen. Hij neemt voor alles alle tijd en aan de ene kant vind ik dat fijn want ik kan me daardoor een soort mentaal voorbereiden op wat er daarna zal gebeuren, maar aan andere kant duurt het me te lang, ik wil hem gewoon nu.
Met een spoor van kusjes glijd hij langs mijn hals naar beneden. Net boven het gevoelige stuk van mijn buik stopt hij. "Dat zal ik je besparen" zegt hij en trekt daarna mijn broek uit. Hij komt terug naar me toe en zoent me weer. Zijn hand verdwijnt weer in mijn onderbroek en ik stop onze zoen omdat ik nu echt geen geluid meer binnen kan houden. Zacht kreun ik bij de bewegingen die zijn vingers maken. Af en toe kust hij mijn nek maar hij kijkt vooral naar hoe ik reageer.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.