Hoofdstuk 48

6.9K 73 4
                                    

Pov Jake

Ik kijk naar Charlotte die snel haar mond begint te spoelen. Ik moet lachen om hoe het eruit ziet. Tevreden loop ik de douche uit. Ik zoek een handdoek en sla deze om mijn middel. Ik haal de condens van de spiegel en doe mijn haar een soort goed. Via de spiegel kan ik zien dat Charlotte nog van de warme douche geniet.

Misschien kan ik nog wat langer met der door spelen. Ik houd ervan als meisjes gewoon doen wat ik zeg, vooral als ze het doen zonder tegen woord. En als ze opeens wel een mond krijgt dan komt ze er snel genoeg achter dat ze dat niet moet doen. Net als dat ze gewoon de waarheid moet zeggen. En dan houd ik me nu nog in.

Ik loop de badkamer uit en pak mijn telefoon erbij. Ik zie dat ik een berichtje van mijn pa heb. Ik moet naar zijn kantoor komen voor een belangrijke meeting met belangrijke zakenmannen. Mijn pa wilt heel graag dat ik later zijn bedrijf overneem. Ik zie hem nooit en hij beschouwd dat bedrijf als het kind die hij nooit heeft gehad. Het liefst wilt hij dat ik daar al ga werken als ik klaar ben met mijn middelbare school, daarom nodigt hij me uit op de meest belangrijke evenementen en vergaderingen zodat ik alle ins en outs weet, en zodat belangrijke mensen mijn naam weten. Dat is letterlijk één van de weinige momenten dat ik die vent zie.

Ik kleed me om en stop wat nette kleding in mijn tas. Charlotte hoeft me niet in een apenpakkie te zien of te weten dat ik daar heen ga. Ik trek wat kleding aan en steek een sigaret op. Ik hoor dat Charlotte ook klaar is met douche. Ze komt met een handdoek om haar lijf gewikkeld de badkamer uit. "Ik heb volgens mij nog je kleding van de vorige keer hier liggen" zeg ik. "Wacht maar" voeg ik eraan toe en loop de kamer uit. Even later kom ik terug en geef haar haar kleding. Ze staat er een beetje ongemakkelijk bij en ik zie dat ze liever de badkamer weer in wilt om zich om te kleden maar twijfelt of ze dat moet doen. "Ik moet zo ergens heen dus ik ga even mijn spullen in de auto leggen. Zal ik je daarna thuis brengen" zeg ik zodat ze straks gewoon kan omkleding in de tussen tijd als ik weg ben. Ze knikt en zegt "we moeten mijn fiets ook nog ophalen..". "Ja dat komt goed, kleed jij je maar om" zeg ik en geef een kus op der hoofd.

Even later komt ze omgekleed en wel beneden. Ze ziet er schattig en verlegen uit, alsof het weer die eerste dag is dat ze hier kwam. We stappen in mijn auto en rijden naar het huis van Brianna. Er staan nog vrij veel fietsen en de tuin is nog één grote troep. Ik pak Charlotte haar fiets en zet deze achterin mijn auto. Ik stap weer in en geef haar een glimlach. Ze krijgt lichte blosjes op haar wangen en lacht lief terug.

Op de weg naar haar huis is ze heel erg ongemakkelijk met haar shirt aan het spelen. Ik pak geruststellend haar handen vast en rij op deze manier door. Af en toe geef ik haar een glimlach. Ik merk dat ze er toch wel wat van ontspant. Ik weet niet waarom ze opeens weer zo ongemakkelijk doet. Ze was dit weekend eindelijk een beetje los gekomen. Was ik dan toch te ver gegaan onder de douche? Ik liet me gewoon een beetje mee slepen in het moment. Ik hoop niet dat ik het heb verpest. Ik heb der dan misschien wel in me bed gekregen, maar ik wil gewoon kijken hoe ver ik met der kan gaan. Zonde als ik dat nu al verpest heb, we zijn pas net begonnen.

We komen aan bij haar huis en we stappen uit. Ik pak haar fiets en geef deze aan der. Ze wilt al naar haar huis lopen maar ik trek der even terug en verwen haar lippen nog even. Onze tongen vinden elkaar en we staan een paar minuten zo. Ik geef haar nog wat kusjes en glimlach naar der. "Dit is wel voor herhaling vatbaar" zeg ik en geef der nog een laatste kus. Ik laat haar met een blozend gezicht achter, ik stap weer in mijn auto en rijd weg. Snel door naar kantoor..

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu