Het koste me bijna 10 minuten om de wc te vinden. Wat moeten hun wel niet denken dat ik aan het doen ben. Ik keek even naar mezelf in de spiegel. Ik ben nog steeds rood en ik heb het ook nog steeds super warm. Ik wil zo graag die meiden alles vertellen, maar mijn telefoon zit nog in mijn jaszak.
Oke what the fack wil hij van me? Is hij gewoon een beetje met me aan het dollen of ....? I don't know, het is zo confusing. Waarom zou hij wat van mij willen? Van mij?!
Ik haal een paar keer diep adem en besloot weer terug te gaan. Toen ik terug kwam was iedereen al bijna klaar met eten. Mijn eigen eetlust was ook echt compleet weg door de spanning. Ik ging weer zitten en probeerde nog een paar happen te nemen.
"Zullen we ons gaan verplaatsen naar de woonkamer" zei de moeder van Jake toen iedereen uitgegeten was. "Ja is goed" antwoordt mijn moeder. "Zullen we naar boven gaan" zei Jake op een iets zachtere toon tegen mij. Woorden kwamen niet echt uit mijn mond, alleen een onschuldig ja knikje gaf ik als bevestiging.
Jake stak zijn hand uit, ik nam hem aan na een kleine twijfel en hij hielp me overeind uit mijn stoel. Hij leidde me naar de trap en liet mij voor gaan. "Na jouw" zei hij en hij richten een arm naar boven. Zou hij dit uit beleefdheid doen of omdat ik een rokje aan heb?
Ik liep een beetje ongemakkelijk de trap op, ik was zo bang dat hij eronder kon kijken. "Oh wacht, ik haal nog wel wat te drinken. Mijn kamer is boven aan de trap gelijk naar rechts, kijk maar even wat rond" zei Jake toen we halverwege de trap waren en hij liep rustig weer naar beneden.
Ik liep Jake's kamer binnen. In tegenstelling met hoe wit het huis is, is zijn kamer heel donker. Als je binnen komt was er links gelijk nog een deur, hier op stond met chique letters "bathroom". Er stond een groot 2 persoons bed, 2 grote ladekasten van ongeveer een meter hoog, aan elke zijde van het bed stond een nachtkastje en verder stond er bij het grote raam nog een grote stoel en een tafel. Al het meubilair wat er stond was zwart, er was niet veel decoratie op een paar planten en op elk nachtkastje een lamp na. De muren waren ook zwart, of misschien was het donker grijs. Het enige dat de kamer nog een soort licht gaf was het grote raam en de niet zwarte vloer en plafond.
Voordat ik tijd had om zijn badkamer in te lopen en te gaan bewonderen, was hij alweer terug. Hij zette het drinken op het dichtstbijzijnde nachtkastje en plofte neer op het bed. Hij klopte uitnodigend naast zich en ik ging daar zitten.
Ik was nerveus, gespannen, onzeker, maar ik voelde me echt totaal niet awkward. Ik weet niet waarom. We hadden nog geen woord tegen elkaar gezegd sinds hij zijn kamer in is gelopen, maar het is om een één of andere reden alles behalve awkward.
Hij pakte een afstandsbediening en klikte op een knopje. Ik zag nu pas dat er een tv plat op het plafond zat, ongeveer boven het voeteneind van het bed. Toen hij op de knop drukte kwam de tv langzaam naar beneden.
Ik besefte pas dat mijn mond open stond toen Jake zei "nooit een tv gezien?". "Uhm niet zo vanaf het plafond, en al helemaal niet zo groot!" antwoord ik. Hij moet lachen en neemt dan een slok van zijn drinken.
Hij zet een film aan, geen idee welke of wat voor een film het is. Hij maakte zichzelf comfortabel en zakte een heel stuk onderuit waardoor hij bijna lag. Ik daarin tegen zat helemaal stokstijf recht op. Ik durfde me amper te bewegen. Waarom? Geen idee.
Ik denk dat ik gewoon te zenuwachtig ben. Ik kan dit toch ook niet. Wat moet je doen in dit soort situaties. Ik heb dit nog nooit gedaan, of hoe je dat ook uitlegt. Ik ben nooit met een jongen alleen geweest, of in ieder geval niet op deze manier. Ze zijn nooit geïnteresseerd in mij, maar waarom hij wel? Is hij überhaupt wel geïnteresseerd of ik ben gewoon een tijd doding nu onze moeders hun levens verhalen met elkaar delen?
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.