Hoofdstuk 63

6.3K 70 3
                                    

Pov Jake

Ik loop de kamer uit en doe de deur achter me dicht. Als ik buiten sta heb ik eigenlijk bijna gelijk spijt over de situatie van net. Niet alleen hadden ziek veel mensen kunnen zien dat ik eigenlijk nog steeds met Charlotte bezig ben, ook was dit echt niet eerlijk tegen over haar. Soms vergeet ik gewoon dat zij zo niks gewend is. Straks schrik ik der nog af...

Met m'n handen in mijn haar loop ik naar mijn eigen kamer. Ik zoek m'n pakje sigaretten en loop naar het grote balkon dat grenst aan de gang. Ik steek mijn sigaret aan en inhaleer de rook diep mijn longen in. Ik laat het goed mijn longblaasjes in lopen voordat ik het uitblaas. Gelijk voel ik een spanning mijn lijf verlaten.

De situatie van net schiet weer door mijn hoofd en met twee handen sla ik hard op de reling van het balkon. Fack! Waarom maakt zij mij zo gek?! Ik ben nog nooit zo lang met een meisje bezig geweest. Kijk ik heb wel wat vaste meiden waar ik mee neuk maar dat is anders. Maar elke keer als ik probeer te stoppen.. dan.. ik kan gewoon niet bij haar weg blijven en ik word er echt gek van!

Boos van mijn eigen gedachten gooi ik mijn sigaret over de reling als hij zo goed als opgerookt is. Ik loop weer terug naar binnen en ik zie Stacey op me af lopen. Ze wikkelt haar armen rond mijn middel en begint met "hoi knapperd. Ik was je al kwijt buiten". "Stace ik ben nu niet in de mood" zeg ik geïrriteerd en haal haar armen weg. "Oh wie heeft je boos gemaakt?" zegt ze met een zielig stemmetje. "Gaat je niks aan" zeg ik en ik probeer langs haar te lopen maar ze houd me tegen. "Hé ik kan je wel opvrolijken.." zegt ze en ze gaat met haar hand over mijn kruis gedeelte van mijn broek.

Ik zucht en denk even na terwijl ze me verleidelijk aan kijkt. Ja fack it, met Charlotte word het hem toch niet meer vanavond. Ik kijk haar uitdagend aan en ze weet al hoe laat het is. Ze pakt mijn hand vast en we lopen richting haar kamer.

Pov Charlotte

Ik stap onder de douche. De warme stralen voelen fijn op mijn koude lichaam. Ik had in de spiegel gezien dat mijn gezicht nog steeds knal rood was van de kou van de sneeuw. Wat me best verbaasde aangezien ik het net heel warm had gekregen door Jake.

Elke keer als er een flashback van net terug op komt probeer ik hem weg te drukken. Ik wil er gewoon niet over na denken. Ik kan gewoon even niet plaatsen of ik het eng vond wat hij deed of juist stiekem wel opwindend. Van die gedachten word ik al gelijk weer niet goed. Ik probeer het te vergeten en stop mijn hoofd weer onder de stalen van de douche.

Ondertussen dat ik uit de douche stap hoor ik Jasmijn en Melissa vrolijk de kamer binnen lopen. "Hé Char, alles oké?" vraagt Jasmijn terwijl ze op de badkamer deur klopt. "Ja alles goed!" roep ik terug. "Ben je alleen of moeten we even weg gaan?" hoor ik Melissa plagend roepen. Ik loop de badkamer uit. "Rustig maar hoor, ik ben gewoon alleen" zeg ik terwijl ik de handdoek van mijn hoofd haal.

"Ja we dachten misschien is Jake wel hier. Jasmijn zei dat je naar binnen werd getild. Mega sexy" kwijlt Melissa bijna en ze wappert met haar hand in der gezicht als of ze bijna gaat flauwvallen. Nou ik weet niet of ik het wel zo "sexy" vond. "Nee hij is weer weg gegaan toen we hier waren" probeer ik van me af te lachen. "Sure dat er niks is gebeurt?" vraagt Jasmijn die naar me toe komt lopen om beter te kijken of ik niet lieg. "Nee niks gebeurt" zeg ik tegen der en ik ga snel opzoek naar mijn borstel. Normaal heeft Jasmijn het echt altijd door als ik lieg. Maar ik wil ze gewoon niet vertellen wat er net gebeurt is. Hoe de fack vertel je dat ook. Ja ik werd tegen de deur gesmeten en m'n keel werd bijna dicht gedrukt. Ja what the fack. Ik weet zelf niet eens wat ik ervan vind, laat staan het vertellen en het hun laten begrijpen.

"Nee oké dan is het goed. Nooit iets doen wat je niet wilt hè" zegt ze. "Jas no worry er is niks gebeurt" zeg ik. Ze kijkt me nog even aan en loopt dan weg richting haar spullen.

"Oh char wij gaan straks meedoen aan de avond activiteit. Spelletjes ofzo. I don't know, maar die jongens komen ook. Ga je mee?" vraagt Melissa. "Nee ik sla even over. Ik ben echt moe van die wandeling, ik ga even op tijd slapen vanavond" zeg ik en plof op bed om mijn telefoon te pakken. "Prima, we proberen zachtjes te doen als we terug komen" zegt Melissa. "Kom dan gaan we alvast naar de eetzaal, voor het geval er geen plek meer is" zegt Jasmijn en pakt der telefoon. Melissa en ik knikken instemmend en lopen achter haar aan de kamer uit richting de eetzaal.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu