*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen wanneer aangegeven!
—————————————————————————Pov Charlotte
Ik loop pas net de woonkamer binnen als de bel opeens gaat. Vermoeid loop ik terug naar de voordeur. Het was echt een saaie kut dag en het hele gedoe van vanmorgen kon ik nog steeds niet uit mijn hoofd zetten. Ik wilde gewoon wat eten pakken en in m'n bed gaan chillen.
"Hoi" zegt de jongen die voor mijn deur staat. "Wat doe je hier?" vraag ik verbaasd en zelfs lichtelijk geschrokken aan Jake. "Ik wilde even sorry zeggen van vanmorgen en ik kwam je kleren even terug brengen die nog bij mij lagen" zegt Jake met een zielig gezicht. "Dankje, maar vergeet dat gedoe maar van vanmorgen. Ik deed zelf ook niet echt aardig" antwoord ik terug en pak het stapeltje met kleding aan.
* Muziek aan!
"Zijn je ouders thuis?" vraagt Jake en probeert langs mij het huis in te kijken. "Nee, die komen pas rond 6u thuis. Waarom?" vraag ik en kijk automatisch ook mijn huis in. "Omdat ik het op een andere manier goed wil maken en die kleren een excuus waren om hierheen te komen" zegt Jake en voor ik het wist duwt hij me verder naar binnen en begint me te zoenen. Hij slaat de voordeur achter zich dicht en we lopen zoenend het huis verder in tot ik tegen een muur aan loop.
Hij drukt me hard tegen de muur met zijn lichaam en onze tongen dansen de sterren van de hemel. Zijn vingers verkennen mijn lichaam zo snel dat ik zijn handen overal voel. Al snel gaat mijn shirt uit. Ik voel dat hij mij richting de trap begint te bewegen.
Het gaat hem denk ik niet snel genoeg waardoor hij me optilt. Hij tilt me naar boven. "Wat is jouw kamer?" vraagt hij lichtelijk hijgend. Ik kan alleen maar naar de deur wijzen. Een glimlach komt op zijn gezicht en hij tilt me richting mijn kamer.
Hij legt me op mijn bed en baant zich een weg van kusjes vanaf mijn nek naar beneden. Boven de rand van mijn broek stopt hij en hij maakt mijn knoop los. Al snel vind mijn broek de grond van mijn slaapkamer. Jake gooit sierlijk zijn eigen shirt uit en door het beeld krult er een glimlach rond mijn lippen.
Hij komt weer naar me toe en we beginnen weer te zoenen. Hij draait mijn lichaam met de zijne waardoor ik nu boven zit. Ik vind het spannend, het geeft me een gevoel van "leiding". Ik kus zijn gespierde borst en kijk af en toe naar zijn gezicht om te zien wat hij ervan vind. Hij kijkt me aan met die arrogante grijns, maar het wint me op.
Hij gaat rechtop zitten en begint teder mijn sleutelbeen te kussen. Hij heeft één hand in de holte van mijn rug en zijn andere hand op mijn bil. Het bandje van mijn bh glijd sierlijk van mijn arm en dat geeft hem de reactie om mijn bh helemaal bij me uit te doen. Hij kijkt tevreden wat mij doet blozen.
Snel lig ik alweer op mijn rug en hij boven op me. De knopen van zijn broek gingen los en deze vind ook al snel de grond. Een tijdje liggen we op deze manier te zoenen maar al snel voel ik een hand in mijn onderbroek verdwijnen. Een kleine kreun verlaat mijn lippen.
Ik denk dat hij niet langer kan wachten want al snel liggen we naakt. Nog geen seconden later voel ik hem naar binnen glijden. Dit is nog niet iets waar mijn lichaam aan gewend is. Uit schrik komt er een kreun uit mijn mond en ik voel hem lachen in mijn nek. Maar het boeide me niet.
Onze lichamen maken soepele bewegingen, als of we zweven. Elke beweging voelt zo goed, en ik hield me niet in. Ik kan op dit moment er oprecht van genieten. Op een manier wat me nog niet eerder is gelukt. Hoe langer we bezig zijn hoe beter het voelt.
Ik wilde niet dat het moment over zou gaan. We gingen er helemaal in op. Onze warme lichamen die gepassioneerd met elkaar bewogen. Onze monden die elkaar over en over vonden. Onze vingers die elkaars lichaam verkende. Ons gekreun dat de kamer vulde. Het voelde goed, fantastisch.
Mijn lichaam kan het alleen niet meer lang volhouden. Maar dit keer maakt dat Jake niet uit. Hij gaat door in het moment. Maar ik merk dat ook hij het niet lang meer kan volhouden. Wederom vonden mijn nagels een plek in zijn schouderbladen en ik klem mijn benen stevig om zijn gespierde lijf. Ook hij is op zijn max.
Onze lichamen liggen na te genieten van elkaars warmte. We zeiden een tijdje niks tegen elkaar. We genoten allebei van het moment van net. Hij draait wat cirkels in mijn haar en ik draai cirkels op zijn borst.
De stilte word onderbroken als Jake vraagt "is het zo weer goed?". "Het was al goed toen je voor de deur stond, maar dit was wel veel leuker" zeg ik hijgend. Hij moet lachen en geeft me een kus op mijn hoofd.
Mijn roze wolken hoofd word opeens uit de lucht gehaald als het warme lichaam van Jake van me weg gaat. Hij staat op en zoekt zijn onderbroek. Ik trek mijn dekens over me heen om mezelf warm te houden. "Wat ga je doen?" vraag ik als hij zich helemaal begint aan te kleden. "Sorry schat maar je ouders komen zo thuis en ik heb geen zin in familie gedoe om eerlijk te zijn" antwoordt hij terwijl hij naar me toe loopt en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik kijk op de klok en zie dat het half 6 is.
Ik lach lichtjes in mezelf om het feit dat hij dat daadwerkelijk in de gaten heeft gehouden en zoek snel naar mijn onderbroek en bh. Ik probeer m'n shirt te vinden maar herinner me dan dat deze beneden uit is gegaan. Ik loop achter Jake aan de trap af en zie hem liggen
Ik wil mijn shirt pakken maar Jake is me net voor. Ik wil hem uit zijn handen pakken maar hij houdt hem snel boven mijn hoofd. "Hé geef" zeg ik gefrustreerd. Hij kijkt me plagend aan en pakt mijn shirt met beide handen vast. In één beweging houdt hij het shirt achter mijn nek en trekt me zachtjes naar zich toe. Hij geeft me nog een kus en geeft daarna eindelijk mijn shirt terug.
"Ik zie je morgen op school wel weer" zegt hij en hij loopt naar buiten. Ik kan hem alleen maar met een dromerig hoofd na kijken en doe daarna de deur dicht. Wat the facking hell just happend..?
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.