Hoofdstuk 12

9K 92 14
                                    

"Welke smaak wil je?" vroeg hij toen we aankwamen bij de ijssalon. "Uhm..., doe maar citroen" antwoord ik. "1 vanille en 1 citroen voor de mooie dame" zegt hij tegen de man en ik kreeg het weer Spaans benauwd. Waarom the fack gebeurt dit de hele tijd....

Hij pakt het citroen ijsje en geeft het aan mij terwijl hij zijn hand op mijn onderrug legt. "Dankjewel" antwoord ik terwijl ik hem aanpak. We liepen de ijssalon uit en gingen op een bankje zitten dicht bij een roltrap. Onze moeders waren nog flink aan het kletsen dus dat kon nog wel even duren.

"Hoe kan het dat ik jou nooit eerder heb gezien op school?" zei hij na een tijdje. "Ik weet niet, misschien omdat je altijd met andere meisjes bezig bent" zei ik spottender dan dat ik bedoelde. Oke top, je hebt het verpest. Waarom ben ik zo. "Touché" antwoordt hij lachend.

"Even over gisteravond, was dat een vriendin van jouw? Die met Stacey in gevecht was?" vroeg hij toen. "Uhm ja..., dat was Melissa. Zij en Stacey hebben heel vaak ruzie" antwoord ik. "Aha, ik dacht al zoiets. Ik vond het wel jammer, ik had gehoopt een wat langere tijd met je door te brengen op dat feest. Maar ja, Stacey moet het altijd verpesten" antwoordt hij met een lichte irritatie in zijn stem.

Vond hij het serieus jammer?! What the fack gebeurt er. Dit is Jake Parker. DE Jake Parker. Waarom wilt hij met MIJ zijn?! Wat is er mis met hem? En wat bedoelt hij daar nou weer mee, met dat Stacey altijd alles verpest?

We hadden nog een beetje gepraat en gelachen tot onze moeders kwamen en ons onderbraken. "Kom je Char? We moeten nog even langs de Hunkemöller voor die leuke bh die je de vorige keer wilde" zei mijn moeder, en ik voelde acuut mijn wangen rood worden van schaamte. Ik keek Jake met een ongemakkelijk gezicht aan, die me terug aan keek met een uitdagende blik.

Pov Jake

Ze keek me met een beschaamde blik aan, maar ik kon me haar alleen maar inbeeldde in een sexy lingerie setje. Damn dat zou hot zijn.

Onze moeders namen afscheid en ik gaf Charlotte een kus op de wang en fluisterde in haar oor "ik hoop dat dit voor herhaling vatbaar is". Ik liet haar achter met een blozend gezicht en een lief lachje.

Toen we weg liepen draaide ik me nog even om en zei "hé Charlotte, ik zou niet weer bij cup H kijken, dat is niet echt jouw maat" en wierp nog een knipoog voordat ik verder liep. Meisjes houden van een beetje geplaagd worden, ze zeggen vaak van niet, but it really turns them on.

Ik laat meisjes graag achter met een gevoel als of ze gewild zijn, zo krijg je ze makkelijker in bed. Charlotte gaat wel een uitdaging worden, ze is preuts en vers op de markt. Maar ik houd wel van een uitdaging. Ik moet wel oppassen met meisjes zoals Stacey, als ze eens wist wat er gister avond gebeurt was dan kan ik mijn kans denk ik wel vergeten bij Charlotte. En god wat houd ik van virgins, dus beter verpest Stacey dit niet voor me.

Pov Charlotte

Toen onze moeders afscheid namen leunde hij opeens naar voren en gaf me een kus op mijn wang. Het gevoel van zijn lippen op mijn wang was een intens warm gevoel. Hij liet een spoor van tintelingen door mijn hele lichaam achter. Hij fluisterde in mijn oor "ik hoop dat dit voor herhaling vatbaar is". Zijn warme adem in mijn nek gaf me een rilling over mijn rug. Wilt hij dat echt...?

Hij liet me daar met een mond vol tanden achter toen hij weg liep. Mijn moeder was al een paar passen weg en ik liep snel achter haar aan, tot Jake me opeens weer riep. "Hé Charlotte, ik zou niet weer bij cup H kijken, dat is niet echt jouw maat" riep hij en gaf nog een knipoog voordat hij weg liep.

Charlotte even serieus, je gaat niet voor hem vallen. Hij is slecht nieuws. Denk eraan hoe hij meisjes behandelt. Hij gaat sowieso hetzelfde bij jouw doen. Hij is niet goed voor je. Maar waarom geeft hij me dan dit fijne gevoel...

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu