Pov Charlotte
Als het 4de uur is afgelopen loop ik gelijk naar mijn locker. Mijn 5de uur valt uit dus ik kan lekker thuis gaan lunchen. Als ik bij mijn locker ben wissel ik wat boeken en pak ik mijn jas. Ik schrik me dood als ik mijn locker dicht doe, want wie staat daar opeens naast me tegen de lockers aan te leunen? En ofcourse ben ik vandaag make uploos.
"Jesus!" is mijn reactie. "Sorry het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken" zegt Jake lachend en hij is wat meer overeind gaan staan. "Wat is er?" vraag ik met een beetje een ongemakkelijk lachje als hij me al een tijdje aankijkt zonder wat te zeggen. "Oh uh ja, uhm is er misschien nog een film die je heel graag wilt zien of een film die je heel leuk vindt?" vraagt hij dan terwijl hij me nog steeds aankijkt.
Normaal als je met iemand een gesprek hebt kijken ze wel is weg of is het soms een beetje ongemakkelijk ofzo. Maar hij blijft altijd zo cool en met zoveel zelfvertrouwen. En de hele tijd die verdomde scheve grijns op zijn gezicht.
"Oh uhm, weet ik niet. Ik vind alle films vaak wel leuk" antwoord ik een beetje ongemakkelijk omdat ik niet weet waarom hij dat vraagt. "Oh oke mooi. Ik dacht jouw moeder blijft na dat eten bij mij thuis toch nog wel lang hangen als ik kijk naar hoe lang ze aan het praten waren toen in het winkelcentrum, kunnen wij de tijd wel even doden door een film te kijken, toch?" antwoordt hij en doet een klein stapje mijn richting op. "Oh uhm ja is goed" antwoord ik en ik voel dat mijn wangen rood worden.
Ik zie duidelijk aan zijn gezicht dat hij het door heeft. Die grijns op zijn gezicht word iets breder. Hij doet nog een stapje mijn kant op maar hij heeft zich wat gedraaid waardoor hij mij eigenlijk alleen de kans geeft om of te blijven staan of om een stap achteruit te doen richting de lockers.
"Ga je naar huis?" vraagt hij dan. "Uhm ja, ik heb uitval" antwoord ik een beetje zenuwachtig nu hij best wel dichtbij staat. Hij leunt nu met zijn linker hand tegen de lockers aan naast mijn hoofd. Door de zenuwen moet ik meer moeite doen om te slikken. Ik word heel bewust van mijn ademhaling en het slikken.
"Zal ik je anders een lift naar huis geven?" stelt hij dan voor. "Oh uhm dat hoeft niet hoor, ik ben op de fiets" antwoord ik.
Pov Jake
Ik merk dat ze heel zenuwachtig wordt. Hoe meer vragen ik stel des te nerveuzer ze word, ik houd daar van. Ik kijk naar haar lippen als ze iets zegt. Damn wat wil ik die graag aanraken met de mijne. Als ze merkt dat ik naar haar lippen kijk bijt ze uit nerveusheid op der onder lip. Dit maakt het nog 3 keer zo moeilijk om der niet te zoenen.
"Oke is niet erg. Dan zie ik je dit weekend wel" antwoord ik en loop dan weg zonder nog om te kijken.
Pov Charlotte
Hij loopt na zijn antwoord meteen weg en kijkt ook niet meer om. Hij laat me achter met een blozend gezicht en een hart die elk moment uit mijn borstkas kan vallen omdat hij zo hard klopt. Wat doet hij toch met me...? Ik blijf nog even staan totdat de shock van net een beetje is gezakt en loop dan snel de school uit naar mijn fiets.
What the fack gebeurde er net? Gaan we een film kijken?! Waarom wil hij dat? What the fack...?! En wilde hij me serieus een lift naar huis geven? Waarom?!
Ik had niet verwacht dat hij het zo letterlijk meende dat ik hem dit weekend pas weer zou zien. De rest van de school week ben ik hem gewoon niet meer tegen gekomen in de school. Elke dag probeerde ik er zo leuk mogelijk uit te zien, in de hoop dat ik hem zou tegen komen en dat hij hopelijk het beeld van mijn make up loze hoofd van maandag kon vergeten. Maar helaas, ik had hem 0 keer gezien...
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.