Hoofdstuk 95

6.3K 69 8
                                    

Pov Charlotte

Ik word langzaam wakker. Ik rek me uit en ik voel dat ik midden op een leeg bed lig. Ik open rustig mijn ogen en kijk verdwaald om me heen. Ik was bijna vergeten dat gister en vooral gister avond echt gebeurt is, en geen droom was. Ik scan de kamer opzoek naar Jake maar ik zie hem niet. Misschien is hij even naar de wc. Ik zie mijn pyjama shirt naast me liggen en ik trek deze snel aan als ik besef dat ik naakt ben. Mijn onderbroek is te veel moeite om nu te pakken. Ik ga weer liggen en er verschijnt een grote glimlach als ik terug denk aan gister avond. Ik pak zoveel mogelijk deken en kussens bij elkaar en begraaf mijn hoofd erin.

"O my god" zeg ik dan zacht en van schrik schiet ik gelijk op. Ik heb toch niet...? Nee dat droomde ik toch...? Ik heb dat toch niet echt gezegd hè?! Op die manier ook... En hij zei het volgens mij niet eens terug... Wauw ik ben echt dom. Ik ben echt tering dom. Hoe kan ik hem nog normaal aan kijken?! Oké wacht, misschien sliep hij al. Misschien heeft hij het niet eens gehoord.

Ik ben zo diep in gedachten dat ik de kamerdeur niet eens open hoor gaan. "Goedemorgen schoonheid" zegt Jake en hij heeft een groot dienblad vast. Ik schrik als ik hem zie. "Oh, niet zo lekker wakker geworden?" vraagt hij en hij kijkt me lichtelijk bezorgt aan. "Oh uhm jawel! Ik uhm was je alleen even kwijt" zeg ik snel. "Ik was even een ontbijtje halen. Ik wilde eigenlijk terug zijn voordat je wakker was, maar helaas" zegt hij en hij zet de grote schaal op bed. Hij kruipt naast me onder de dekens en geeft me een glas verse jus d'orange.

"En? Gaat dit boven het kerstgala uitkomen denk je?" vraagt hij dan. "Zeker weten! Ver er boven" zeg ik en een glimlach krult op zijn gezicht. "Nog even over gisteravond hè" begint hij dan opeens. Oh god. Hier komt het. Hier komt de grootste schaamte van mijn leven. "Waar kwam dat opeens vandaan?" vraagt hij. "Wat?" vraag ik bijna bang, maar om er zeker van te zijn dat we het over hetzelfde hebben. "Dat je opeens zo de leiding nam? En dat nadat we al seks hadden gehad die avond. Ik dacht ik doe rustig aan en houd het bij één ronde voor deze date, maar daar had jij duidelijk andere ideeën over" zegt hij en met een arrogante blik stopt hij een stuk brood in zijn mond.

Een zucht van opluchting komt uit mijn mond. Ik dacht echt dat hij erover ging beginnen dat ik 'ik houd van je' heb gezegd. "Uhm.." is het enige dat ik uit mijn mond krijg. "Hé begrijp me niet verkeerd. Voor mij maakt het niet uit. Maar dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer, één ronde is niet genoeg. Staat genoteerd" zegt hij en die arrogante grijns word nog breder als hij mijn reactie ziet. Dit was totaal niet wat ik er mee bedoelde gister avond. Ik had gewoon, weet ik veel, zin.

"En eerlijk, ik had het niet verwacht" gaat hij verder. Ik kijk hem niet begrijpend aan. "Ja gewoon, hoe die seks zou zijn. Het was... anders" antwoordt hij en ik zie hem erover nadenken. Ik moet gelijk ook weer terug denken aan gister avond. Aan het gevoel dat ik had tijdens. Ik ben denk ik nog nooit zo vaak klaar gekomen.

"Waar denk je aan?" vraagt hij met een speelse blik. "Niks" probeer ik serieus te zeggen maar een kleine giechel komt toch naar boven. "Oja? Niks?" vraagt hij en hij komt wat dichterbij. "Nee.." zeg ik onschuldig en ik hoor mezelf gewoon slikken door de spanning die er opeens is. "Ja ja.." zegt hij en hij komt nog iets dichterbij. Zijn ogen heeft hij gefocust op mijn lippen en uit ongemakkelijkheid bijt ik op mijn onderlip. Hij likt zijn lippen en komt ondertussen zo dichtbij dat ik naar achter begin te leunen.

"Je dacht toevallig niet terug aan gister avond?" gaat hij door en ondertussen lig ik al in de kussens en hangt hij boven me. "Nope" houd ik vol. "Waarom is je ademhaling dan zo zwaar?" vraagt hij. "Zomaar.." zeg ik. "Oh zomaar" zegt hij. "Dus dit doet je niks?" vraagt hij en hij heeft zijn lippen echt maar een paar centimeter boven de mijne. "Nee..." zeg ik zacht. "Hmm... en dit dan?" zegt hij en ik voel zijn hand vanaf mijn zij mijn buik op gaan. "Helemaal niks" zeg ik terwijl ik moeite doe om mijn buikspieren niet aan te spannen.

"Oh" zegt hij sarcastisch. "En dit dan?" vraagt hij terwijl hij zijn vingers steeds verder naar beneden laat glijden, wetende dat ik geen onderbroek aan heb. "Misschien een beetje" zeg ik en ik adem diep in om te voorkomen dat er ook maar één geluid uit mijn mond komt. "Een beetje maar?" vraagt hij teleurgesteld en hij beweegt zijn hoofd wat rond waardoor onze lippen elkaar de hele tijd net niet raken. Het enige dat mijn lippen raakt is zijn warme adem. Het liefst zou ik zijn gezicht willen vast pakken en zoenen, en zijn hand zo snel mogelijk naar beneden willen duwen. Maar ik ben nou eenmaal dit spelletje aangegaan.

"Zal ik maar stoppen dan?" zegt hij en hij haalt zijn hand weg. Hij houdt zijn gezicht nog wel een aantal centimeter boven die van mij. "Waar denk je aan Char? Hm? Als je wilt dat ik door ga hoef je het alleen maar te zeggen" zegt hij en er verschijnt gelijk een arrogante grijns na zijn uitspraak. "Of je doet het zelf" zegt hij dan opeens en een sparkel is te zien in zijn ogen. Ik voel gewoon aan mijn blik dat ik hem met grote ogen aan kijk. "Dan heb je de touwtjes in eigen handen, net als gisteravond" grijnst hij, heel goed wetende wat hij doet. "En buiten dat, het is gewoon tering geil" zegt hij serieus, en direct daarna komt die verdomde arrogante grijns weer omhoog.

"Nee.." zeg ik dan. "Wat nee?" lacht hij. Hij wilt het me gewoon horen zeggen. "Ik.. uhm" begin ik. "Je moet me wel vertellen wat je wilt prinses, of kan ik weer verder ontbijten?" onderbreekt hij me. "Ik.. uhm.. wil.. dat je door.. gaat.." krijg ik er zacht uit. Zo intens awkward als hij me dit laat doen. "Door gaat met wat?" zegt hij met de meest grote, arrogante grijns. "Met-" wil ik zeggen maar hij legt opeens zijn hand al op mijn onderbuik. Mijn buik spant zich acuut aan.

"Zie je wel dat het je iets doet" zegt hij hees. "Maar? Je wilde wat vertellen" zegt hij dan. Ik leg mijn hand op zijn hand en duw hem voorzichtig naar beneden. "Nope, niet zo gretig. Gebruik je woorden" zegt hij en hij haalt zijn hand onder die van mij vandaan en legt zijn hand terug op mijn onderbuik. Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond. "Als je gewoon zegt wat je wilt kan ik het je geven" zegt hij lachend als of het zo simpel is. "Ik wil.. gewoon... ik wil je vingers-" ik kan mijn zin niet eens af maken. Zonder enige waarschuwing duwt hij een vinger naar binnen. "Zeg dat dan eerder" zegt hij plagend en geeft een klein kusje op mijn neus terwijl ik naar adem snak.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu