Hoofdstuk 34

7.8K 71 1
                                    

"Ik heb Grease of dirty dancing. Ik dacht jij bent wel zo'n persoon die daar van houdt" zeg ik als ik naast der op het bed plof. "Ja klopt" lacht ze en ik zie dat der wangen rood worden. "Dus welke wil je kijken, of eerst kijken. I don't know of je ze allebei wilt zien?" zeg ik en houd allebei de films omhoog. "Doe maar dirty dancing" zegt ze na lang twijfelen.

Ik glimlach naar der, eindelijk kan ze een keer een keuze maken, en ik klik op de knop van de tv. Ik zie de verbazing op der gezicht, ze was zeker vergeten dat mijn tv vanaf het plafond komt. Ik moet lachen om haar verbaasde reactie en ze kijkt me bijna geschrokken aan.

"Waarom kijken we eigenlijk niet via Netflix?" vraagt ze als ik bezig ben met de dvd in de tv te doen. "Dit is toch veel leuker? Ik weet niet, ben wel van de wat ouderwetse dingetjes. Zoals een film huren bij een videotheek voor mijn date" antwoord ik.

Pov Charlotte

Ik bloos bij het feit dat hij het een date noemt. "Dat videotheken nog bestaan" zeg ik verbaasd. "Ja hallo Netflix bestaat nog geen 25 jaar, denk je echt dat niemand meer dvd's haalt" zegt hij een soort beledigend. We moeten allebei lachen en hij komt weer naast me zitten. Hij start de film en geeft me mijn glas wijn, schonk er nog wat in en maakt zichzelf comfortabel.

Ik zat er oprecht al 10x relaxter bij dan de vorige keer dat we film keken. Ik weet niet of het door de wijn komt, of doordat ik hem nu een soort kenden of omdat hij het allemaal heel makkelijk doet lijken. Ik heb deze film ook echt al honderd keer gezien, maar hij blijft leuk. Ik vind het ook wel lief dat hij zo'n soort film heeft gehaald en niet een één of andere actiefilm of horrorfilm.

Hij legt zijn hand op mijn been en gelijk voel ik van alles door mijn lijf schieten. Ik weet niet waarom zijn aanraking opeens zoveel met me doet. Misschien door het feit wat er voor het avond eten is gebeurt. Ik voel me gelijk alweer minder op mijn gemak. Hij begint cirkeltjes te maken met zijn duim. Mijn huid tintelt op de plek waar zijn hand zit.

Om een één of andere reden kan ik me alleen maar op zijn hand concentreren. Ik volg in gedachte het patroon dat hij met zijn duim maakt. Ik neem nog wat goeie slokken van mijn wijn. "Lukt het?" vraagt hij op een lacherige toon. Ik stop heel awkward in een nog halve drink houding. Ik haal het glas rustig van mijn lippen en slik de slok door. "Meer?" vraagt hij lachent en hij houdt de wijn fles omhoog. Zonder iets te zeggen steek ik mijn glas naar hem uit. Beetje gênant dit wel maar hij heeft wel zijn hand van mijn been gehaald. Al moet ik eerlijk zijn dat ik die aanraking nu al een soort mis. Lekker tegenstrijdig wel.

Pov Jake

Hmm als ze zo door blijft drinken krijg ik misschien nog wel wat voor elkaar vanavond.. Ik schenk der glas weer vol en ze neemt alweer een goeie slok. Ik dacht dat ze al wat meer ontspannen was dit keer maar volgens mij is dit toch echt uit nerveusheid drinken.

Ik ga wat dichter tegen der aan zitten. Ze geeft me een snelle onzekere blik. Heerlijk dat ik der zo nerveus maak. Ik strijk een pluk haar achter der oor. Ze kijkt me weer aan. Ze kijkt een beetje bang, maar toch ook wel weer nieuwsgierig naar wat ik nu ga doen. Ik ga met mijn duim over der lippen, ik zie in der ogen dat ik der lustig maak. Heel langzaam leun ik naar der toe, ze had der mond al een beetje open, wetende wat ik wilde doen. Zal ik kut doen en der niet zoenen..? Nee dat kan ik echt nog niet maken.

Pov Charlotte

Hij komt opeens heel dicht tegen me aan zitten. Ik kijk naar hem, wat hij doet maar hij heeft die scheve uitdagende grijns op zijn gezicht dus ik kijk snel weer weg. Opeens voel ik dat hij een pluk haar achter mijn oor doet, ik schrik bijna van zijn spontane aanraking. Ik kijk hem aan, afwachtende wat hij gaat doen. Hij begint met zijn duim over mijn lippen heen te gaan. Zijn aanraking voelt goed, ik moest zelfs bijna moeite doen om geen geluid uit mijn mond te laten komen. Op een begeven moment komt hij steeds dichterbij. Ik merk aan mezelf dat ik automatisch mijn mond al open doe, ik wilde hem. Ik wilde zijn lippen op de mijne voelen. Ik wilde dat zijn tong met de mijne danste.

What the fack is dit.. ik heb nog nooit zulke gedachten gehad. What the..

Zijn lippen raken eindelijk de mijne. Hij leunt met zijn lichaam bijna helemaal over de mijne heen. Hij trekt me via m'n heup omlaag, waardoor ik bijna volledig op mijn rug lig. Hij begint me heftiger te zoenen, onze tongen rollen vurig over elkaar heen. Eén van zijn handen glijd onder de trui die ik aan heb. Hij masseert zachtjes mijn borst. Ik moet bijna naar adem snakken, hij merkt het en begint een weg van kusjes te maken in mijn nek. Een zacht kreuntje ontsnapt van mijn lippen. Ik voel hem grijnzen tegen mijn nek aan.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu