Pov Jake
"Ik moet ff pissen" zeg ik na een tijdje. Ze kijkt me met een zielig gezicht aan. Toch schuif ik der been van me af en sta ik op. Ik loop om het bed heen richting de badkamer. Onderweg pak ik haar onderbroek van de grond en gooi het haar kant op. Ze vangt hem op en doet hem snel aan.
Ik loop de badkamer in en ga plassen. Ik was mijn handen en kijk naar mezelf in de spiegel. Mijn haar zit echt als een kakje. Ik ben vandaag überhaupt nog niet eens in mijn kamer geweest om me haar te doen of me om te kleden. Als ik terug denk aan de reden schiet er een brok in m'n keel. Heb ik serieus een schuld gevoel nu? Omdat ik bij Stacey was en nu hier? What the fack! Waarom? Ik heb wel vaker meerdere meiden op één dag gehad zonder dat ze dat wisten. En nu is het opeens een probleem?
Met een kut gevoel loop ik terug naar Charlotte. Ze ligt comfortabel op der buik naar filmpjes te kijken op der telefoon. Ik ga half boven op der liggen en wikkel mijn armen om der heen. Haar warme lichaam doet me gelijk weer goed. Haar geur ruikt vertrouwd en het doet gelijk die brok in mijn keel verdwijnen, maar het schuld gevoel helaas niet. Ik probeer mijn gedachtes uit mijn hoofd te zetten en probeer me te concentreren op de filmpjes die ze aan het kijken is.
Pov Charlotte
Ik voel een zwaar gewicht op me leunen. Ik maak geluid als hij zijn volle gewicht op me laat hangen. Maar ondanks dat voelen zijn armen om mij heen veilig. Zijn warme adem kietelt mijn nek. Ik kan me niet meer concentreren op de video die ik aan het kijken was en ik leg mijn telefoon weg. "Hé wat doe je?" vraagt Jake die blijkbaar wel aan het kijken was.
Ik probeer me om te draaien en Jake haalt zijn gewicht van me af waardoor ik dat kan doen. Ik kijk hem glimlachend aan en ga met mijn vingers over zijn beginnende stoppelbaardje. Hij legt zijn hand rond mijn linker kaak en gaat met zijn duim over mijn lippen. Hij leunt naar voren en geeft me een lange kus.
"Wat is er?" vraag ik zacht als hij me heel lang aan kijkt. "Niks.." zegt hij met een glimlach. Hij ziet er zo lief en puur uit als je snapt wat ik bedoel. Dit was de kant van hem die ik had gemist. Gewoon de lieve, zachtaardige hij. "Ik blijf liever hier dan dat ik naar die 18+ avond ga vanavond" zegt hij na een tijdje. "Ja?" vraag ik niet helemaal begrijpend waarom hij liever alleen met mij zou willen zijn dan naar een feestje gaan. "Ja" zegt hij. "Waarom?" vraag ik. "Dan kan ik dingen zoals dit doen" zegt hij en ik voel zijn hand over mijn buik naar beneden glijden. Acuut spannen mijn buikspieren zich aan.
Zijn hand schuift mijn onderbroek in en al snel gaan 2 vingers naar binnen. Nog gevoelig van net en mijn niet voorbereiding hierop schiet er een pijn scheut door mijn lichaam. Hij ziet het aan me maar inplaats van dat hij stopt gaat hij door, wel op een rustiger tempo. Na een korte tijd voelt het toch wel goed en is de pijn weg.
Met mijn handen rond zijn nek probeer ik hem naar me toe te trekken voor een kus, maar hij houd zijn hoofd op zijn plek. Hij kijkt me grijnzend aan. "Ik wil je zien" zegt hij en voert zijn tempo op. Een kreun verlaat mijn lippen, maar zo ook het lekkere gevoel. Hij haalt zijn hand weg en likt zijn vingers af. Ik negeer het feit dat hij net zijn vingers aflikte en zucht. "Waarom stop je?" vraag ik teleurgesteld en ik voel dat het opwindende gevoel van net weg trekt. Het enige wat hij doet is lachen. "Ga je nu wel mee douche?" vraagt hij met een uitdagende blik.
Meteen komt er weer een flashback van de vorige keer dat we samen gingen douche door mijn hoofd. Even ben ik weg in mijn gedachten en ik zie zijn blik veranderen. "Het gaat niet zo zijn als de vorige keer oké? Ik had dat toen niet moeten doen. Maar ik wilde je gewoon een lesje leren over het feit dat je niet tegen me moet liegen als het gaat om dat soort dingen" zegt hij en strijkt met zijn hand over mijn wang. "De seks en al helemaal het pijpen was gewoon iets waar ik niet op die manier op had mogen aandringen" gaat hij verder. "Ik wist dat je er niet klaar voor was en toch deed ik het" zegt hij met een oprechte spijt in zijn stem.
Eerlijk gezegd was de seks niet het geen waardoor ik nu zo'n naar gevoel heb in m'n onderbuik. Het was wat daarna gebeurde. En als ik er over nadenk is het eigenlijk nog zo erg niet, maar om een één of andere reden krijg ik die nare gedachten niet uit m'n hoofd. Maar ik weet niet, het was gewoon hoe dat hele moment in de douche ging tot daarna was gewoon niet chill. Ik had zelfs een blauwe plek op m'n rug van het gebeuk tegen die douche muur aan.
"Het hoeft niet" zegt hij en hij gaat speels met zijn vingers over mijn onderbroek. Gelijk schieten er een paar gevoelige signalen naar boven. "Oké.." zeg ik zacht en twijfelachtig. Enthousiast geeft hij me een kus en staat op. Hij steekt zijn hand uit en ik pak hem aan. Hij helpt me uit bed en we lopen richting de badkamer. Achter me doet hij de deur dicht en draait hem op slot.
Ik kijk naar mezelf in de spiegel en ik probeer moed bij elkaar te rapen terwijl hij ondertussen de douche aan zet. Het is eigenlijk een bad met een douche daarin en een douchegordijn als afscherming. "Jullie hebben echt geluk met een eigen douche, onze kamer heeft dat niet eens" zegt Jake terwijl hij naar me toe komt lopen. Ik kijk hem via de spiegel glimlachend aan maar ik luister eigenlijk niet echt naar wat hij zegt.
Hij kust mijn schouder en laat mijn bh bandje van mijn schouder af glijden. Ik buig mijn hoofd naar achter en focus me op zijn lippen die over mijn nek schuiven. Hij klikt mijn bh open en laat deze rustig op de grond vallen. Hij kijkt me via de spiegel aan en draait me om. Hij duwde me zachtjes tegen de wasbak aan en pakt mijn gezicht vast. Hij zoent me en ik doe met hem mee. Ondertussen knoopt hij zijn broek los en laat hem naar beneden glijden.
Hij maakt zich van me los en kijkt me even aan. "Kom" zegt hij en slaat mega hard op mijn kont als ik een stap van de wasbak vandaan doe. Hij bijt op zijn onderlip en kijkt me uitdagend aan terwijl ik hem alleen met een open mond en ongelovig gezicht aan kijk. "Au!" zeg ik en sla hem terug. "Hé bewaar dat voor een andere keer. We zouden het leuk houden deze keer" zegt hij plagend als of hij dit zo net niet begon. Ik kijk hem geïrriteerd aan maar doe toch wat hij zegt. We kleden ons beide helemaal uit en stappen onder de douche.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.