Hoofdstuk 33

8K 75 3
                                    

Ik hoor zijn vraag amper. Ik kan nog amper bevatten wat er net is gebeurt. Ik voel nog steeds een soort naslag van het gevoel van net. Ben ik nou net voor het eerst klaar gekomen? Is dat hoe het voelt? Ik durf bijna deze gedachtes niet eens door mijn hoofd te halen, ik word er gewoon een soort ongemakkelijk van. Maar het was wel... nice.. ofzo..?

"Ik neem dat aan als een nee?" zegt hij lachend. "En hoe vond je het? Was het zoals je verwacht had?" vraagt hij nieuwsgierig. Maar ik kan er gewoon geen antwoord op geven. Ik ben nog een soort overdonderd van het gevoel dat het me gaf. Hij kan alleen maar arrogant naar me grijnzen. "Heb je anders al honger? Dan ga ik alvast koken" zegt hij terwijl hij op de klok kijkt. Ik zie dat het al kwart voor 6 is, dus ik knikte maar terwijl ik eigenlijk geen honger heb. Kwart voor 6 al. Het voelt als of ik hier pas 5 minuten ben.

Hij raakt mijn lippen nog een keer met de zijne, geeft me nog een scheve grijns en loopt de kamer uit. Ik betrap mezelf erop dat ik op mijn lip aan het bijten ben om een glimlach weg te drukken. Ik had even een paar seconden nodig om mezelf bij elkaar te rapen en ook naar beneden te gaan.

Toen ik halverwege de trap was werden mijn geur zintuigen geprikkeld door een heerlijke geur. "Ruikt het lekker?" hoor ik vanuit de keuken. Nu merk ik pas dat ik met mijn ogen dicht de heerlijke geur aan het opnemen ben. Ik knik vrolijk en ga bij hem in de keuken staan. Hij is druk bezig met zijn pannetjes en dingetjes. Geen idee wat hij allemaal aan het doen is maar het ziet er leuk uit dat hij zo geconcentreerd bezig is.

"Gaat u zitten" zegt hij op een chique toon terwijl hij een stoel voor mij naar achter heeft getrokken. Ik knikte vriendelijk en ging zitten. Als een echte gentlemen schoof hij mijn stoel aan en liep snel de keuken in om de borden te halen. Toen schoot me opeens te binnen dat ik hier heel charmant in zijn kleding zit dat vrij erg oversized voor mij is.

"Voilà" zei hij toen hij de mooi opgemaakte borden neer zetten. Hij stond trots de borden te bewonderen, tot hij geschrokken terug de keuken in renden. Even later kwam hij terug lopen "was de wijn bijna vergeten" zegt hij en schenkt onze glazen in. "Drink jij wijn?" vraag ik verbaasd.

"Vind je dat een verassing met zo'n grote wijnkelder?" vraagt hij bijna bespottelijk. "Die is toch van je ouders?" zeg ik plagend. Hij steekt zijn tong naar me uit en begint met eten.

"Wauw dit is echt heel goed!" zeg ik na mijn eerste paar happen. "Doe je dit vaker?" vraag ik. "Ik moet wel, er is vaak niemand thuis om voor me te koken. Onze bediening maakt alleen ontbijt. Maar daarin tegen vind ik het helemaal niet erg om te koken, in tegendeel, ik vind het altijd wel leuk" zit hij enthousiast te vertellen.

Tijdens het eten hadden we het eigenlijk heel gezellig. Het was niet echt ongemakkelijk meer en we hadden leuke gesprekken. Ik was zelfs bijna helemaal vergeten wat een uur geleden allemaal wel niet was gebeurt. Het hielp misschien ook wel dat er al bijna een hele fles wijn doorheen is gegaan.

"Is er nog een bepaalde tijd dat je thuis moet zijn trouwens?" vraagt hij terwijl hij begint met de tafel afruimen. "Niet echt, maar ik denk dat als het laat word ik dat wel even moet laten weten" zeg ik en ik begin hem te helpen met alle spullen naar de keuken te brengen. "Oké het volgende dat ik wilde doen is gewoon chill een film kijken. Wil je het toetje aan tafel eten of tijdens de film?" vraagt hij terwijl hij bezig is met de vaatwasser inruimen. "Maakt mij niet uit" zeg ik en ik geef hem een bord.

Pov Jake

Urgh vrouwen... "Nee ik vraag het aan jouw" zeg ik op een wat dringendere toon. "Uhm oké tijdens de film dan" antwoordt ze op een toon of ik dat ook wel oké vond. "Prima" zeg ik. "Als jij alvast naar boven gaat en je comfortabel maakt dan maak ik het even klaar" zeg ik en strijk een verdwaald plukje haar uit der gezicht. "Oh en neem de wijn mee die nog op tafel staat, ik neem zo gelijk ook een nieuwe fles mee" voegde ik er nog aan toe. Ze knikt en loopt de keuken uit.

Ik wacht tot ik hoor dat ze boven is en loop snel even naar de tuin. Dit had ik even nodig... denk ik bij mezelf als ik de rook uit mijn longen blaas. Ik had gewoon even een sigaret nodig. Het is een leuk en lief meisje, maar het feit dat ik gewoon niks met der kan doen is wat frustrerend.

Even later voel ik mijn telefoon trillen in mijn broekzak. Het is een booty call van een meisje die ik een paar dagen geleden de nacht van der leven heb gegeven. Hmm klinkt nog niet eens zo verkeerd. Gaat vanavond toch niet gebeuren met Charlotte. Ik app der terug dat ik vanavond laat nog wel kan. Eerst even Charlotte der avond nog geweldig maken en dan zit dat ook wel goed.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu