"Ik ga hier zitten" zegt Jake tegen Melissa als hij langs haar glipt en naast mij neer ploft in de bus. Melissa kijkt me aan met een gezicht 'zozo' en loopt dan weg. Ik kijk naar Jake die me een beetje met een fake glimlach aan kijkt. Ik zit bijna helemaal achterin de bus en ik zie dat de vrienden van Jake ook allemaal achterin komen zitten. Gelukkig is Wouter ook een vriend van hem dus Melissa zit nog een soort dichtbij. Jasmijn zie ik niet, die zit denk ik helemaal voorin. Ik voel me extreem awkward doordat ik niet helemaal kan lezen wat Jake wilt.
"Waar had je het over met.. hoe heet hij ook alweer?" begint hij dan. "Dylan" zeg ik zacht. "Ja Dylan. Dylan" herhaalt hij nog een keer wat zachter tegen zichzelf. "Wat is er..?" vraag ik als ik zie dat er een soort woede op zijn gezicht zit. "Nee niks. Maar?" zegt hij dan. Ik vertrouw die blik niet helemaal maar ik laat het maar even gaan. "Niks" zeg ik en ik kijk naar buiten als de bus vertrekt. "Char dat was niet niks" zegt hij en draait mijn hoofd terug zodat ik hem weer aan kijk. "Ja weet ik het, gewoon" zeg ik nu lichtelijk geïrriteerd. Facking hell waarom doet hij zo obsessed opeens.
"Ik zag wel hoe je naar hem keek. Vind je hem leuk?" vraagt hij dan. "Nee!" zeg ik dan. "Wil je seks met hem?" gaat hij verder. "Nee!" zeg ik nu nog bozer en bijna ongemakkelijk bij die vraag. "Ja ja" zegt hij. "Waar komt dit opeens vandaan? We zouden die avond toch vergeten?!" zeg ik geïrriteerd. "Ja en vervolgens ga je voor me neus met zijn tweeën helemaal leuk lopen doen" zegt hij ook geïrriteerd. Wauw what the fack is dit?! Is hij nou serieus boos omdat ik zat te praten?!
"Voor je neus-? Ik had je niet eens zien staan. Denk je echt dat ik dat expres deed? En anders, waarom zou ik niet met hem mogen praten?" zeg ik boos en op een iets te harde toon. Sowieso dat mensen dit gesprek horen. "Omdat je seks met hem wilt" zegt hij. "Ik wil helemaal geen seks met hem!" schreeuw ik bijna. Ik kook echt van frustratie en woede. "Nee oké als dat maar een keer duidelijk gezegd is" zegt hij dan als of we een heel normaal en kalm gesprek hadden. Hij leunt met zijn hoofd naar achteren en sluit zijn ogen.
Ik daarin tegen kook nog steeds. Ik merk nu pas dat ik half uit mijn stoel was gekomen en gedraaid naar hem was gaan zitten om mijn punt nog duidelijker te maken. Boos laat ik me naar achter vallen in de stoel en gooi mijn armen over elkaar heen. Boos kijk ik naar buiten en irriteer ik me nog steeds om het feit hoe ongelofelijk irritant hij doet.
"Ben je nou boos?" vraagt Jake na een tijdje. Ik antwoord niet. "Hé" zegt hij en legt zijn hand op mijn been. Ik antwoord nog steeds niet. "Echt waar?" zegt hij op een lichte lacherige toon. Hij prikt in mijn zij waardoor ik gelijk in elkaar schiet omdat het kietelt. Hierdoor heb ik gelijk mijn armen niet meer over elkaar. Hij prikt nog een paar keer in mijn zij en ik schiet alle kanten op. Ik probeer een lach weg te drukken maar het kietelt echt mega erg. Hij moet lachen om mijn reactie en gaat vrolijk door. "Oké oké stop stop" smeek ik hem. "Ga je dan niet meer boos doen?" vraagt hij. "Oké oké" smeek ik als ik het gekietel echt niet meer aan kan. "Beloofd?" vraagt hij om het nog langer uit te stellen. "Ja ja!" zeg ik en ik probeer zijn handen van me af te duwen. Gelukkig stopt hij.
Als ik op adem probeer te komen werp ik hem een geïrriteerde blik die nog een glimlach probeert weg te drukken. Hij moet lachen en slaat een arm om me heen. Hij drukt me stevig tegen zich aan en geeft een kus op mijn hoofd. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht, ondanks dat deze situatie dat helemaal niet verdiend. Mijn gesprek met Jasmijn schiet gelijk door mijn hoofd. Maar zijn warme lijf en stevige armen om me heen overmeesteren toch de gedachten dat hij "slecht" voor me zou zijn.
Ik maak me comfortabel tegen hem aan en hij gaat ook onderuit gezakt liggen. We kijken samen naar de verlichte huisjes en lantaarnpalen. Hij klikt het lichtje boven ons uit om het allemaal nog beter te zien. De bus is bijna helemaal donker, de meeste mensen gaan proberen te slapen.
Ik val ook bijna in slaap als ik opeens de hand van Jake een klein stukje onder mijn trui voel gaan. Hij streelt de huid van mijn onderbuik en het gevoel maakt me gelijk weer klaar wakker. "Wat doe je?" fluister ik zacht. "Ssstt" zegt hij zacht in mijn oor. Hij maakt de knoop van mijn broek open, ondanks dat ik hem probeer tegen te houden. "Toch niet hier" zeg ik nog steeds op die zachter fluistertoon, bang dat iemand ons hoort.
"Iedereen slaapt" zegt hij zacht en geeft een kus op mijn slaap. "Dus als je gwn stil bent.." gaat hij verder en hij laat zijn hand steeds verder naar beneden glijden. Met 1 hand pak ik zijn been vast en zet me alvast schrap op het gevoel dat er straks iets naar binnen gaat. Ik moet eerst nog een soort verliggen zodat hij er bij kan, omdat ik een vrij strakke spijkerbroek aan heb. Twee vingers verkennen mijn onderste voordat hij ze naar binnen duwt. Het duurt niet lang voordat hij dat doet en ik adem hoorbaar in. Zijn andere hand verplaatst hij gelijk over mijn mond en neus. "Char.." zegt hij zacht met een lacherige ondertoon.
De beweging van zijn vingers is traag en diep. Dit om te voorkomen dat iemand het zou horen. Mij maakt hij het wel moeilijk om stil te blijven doordat hij met zijn duim cirkels maakt over mijn clit. Ik knijp hard in zijn been in de hoop dat dat het geluid maken zou voorkomen. Mijn lichaam beweegt alle kanten op en af en toe een zachte hoorbare grijns van hem in mijn oor helpt ook niet mee met het hele stil zijn. Hij vertraagt de beweging van zijn duim waardoor het extreem fijne gevoel iets af zakt.
"Char ik wil het best afmaken maar je moet echt stil zijn. Ook niet zwaar ademen.." fluistert hij in mijn oor en ik knik terwijl hij nog steeds zijn hand over mijn mond heeft. "Oké.." zegt hij zacht, zijn duim maakt weer op een hoger tempo cirkels en hij duwt zijn vingers nog dieper. Het duurt ook niet lang voordat ik weer op het gevoel van net zit. In mijn hoofd probeer ik tegen mezelf te zeggen dat ik stil moet zijn, maar ik heb er oprecht moeite mee. 100% zeker dat mijn nagels in zijn bovenbeen staan. Mijn nog vrije hand pakt zijn arm vast waarmee hij in mijn broek zit. Ook deze word fijn geknepen. Ik voel aan zijn lichaam dat dit hem toch wel pijn doet maar dat boeit me niet. Hij wilt dit doen, dus hij dealt er maar mee.
Ik voel dat ik op mijn hoogte punt begin te komen. Ik gooi mijn borst omhoog en mijn hoofd wat meer naar achter. Mijn schouders en achter hoofd druk ik hard tegen de borst van Jake aan. Met alle kracht in mijn lijf probeer ik me stil te houden. Gelukkig laat hij me niet te lang leiden en haalt vrij snel zijn hand weg als ik ben klaargekomen. Ik laat snel zijn arm los en voel dat mijn nagels echt diep zaten. Ook zijn been laat ik los en ik knoop snel mijn broek weer dicht. Recht naast mijn oor hoor ik dat hij zijn vingers aflikt. Een kleine walging gaat door mijn lichaam. Waarom doet hij dat steeds. Dat is toch mega ranzig..?
"Zie je wel dat je gewoon stil kan zijn" zegt hij zacht en hij moet lachen. Ik sla zacht tegen zijn buik waardoor hij nog meer moet lachen. Ondanks dat hij niet eens heel hard lacht vult het toch de bus. Hier en daar hoor je wel wat geroezemoes van fluisterende mensen. Ik besef me nu pas wat we net hebben gedaan en ik kijk een beetje om me heen of echt niemand ons gehoord heeft.
"Maak je nou niet zo druk, dat was toch lachen" zegt hij op een zachte toon. Ik kijk hem met rollende ogen aan en hij moet grijnzen. Hij vouwt zijn hand half over mijn kaak half over de achterkant van mijn nek en trekt me dichterbij voor een zoen. Onze tongen dansen traag over elkaar heen en dit maakt nog meer geluid dan de situatie van net. Hij leunt zo erg naar me toe dat ik met mijn achterhoofd tegen het raam aan zit en hij half over me heen hangt.
Hij maakt zich dan los en grijnst nog een keer naar me. "Fack" zegt hij zacht en hoofd schuddend bijt hij op zijn lip en kijkt een beetje naar beneden. "Wat is er?" vraag ik. Hij kijkt me weer aan met nog steeds die grijns op zijn gezicht en pakt mijn hand. Hij verplaatst mijn hand naar zijn kruis en ik voel dat hij een boner heeft. Ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij en wacht af wat hij gaat doen.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.