"JE HEBT HEM GEPIJPT?!" schreeuwt Melissa enthousiast. "Roep het nog harder, de mensen aan het einde van de straat hebben je nog niet gehoord!" zeg ik een beetje boos, wetende dat mijn moeder gewoon beneden zit.
"Maar vertel verder, hoe was het daarna dan?" vraagt Jasmijn die Melissa probeert te negeren. "Ja ik weet niet. Ik kwam op een gegeven moment die douche uit en naja gewoon aangekleed. En toen zei hij dat hij plots ergens heen moest, dus toen hebben we mijn fiets opgehaald en heeft hij me daarna thuis gebracht" zeg ik. "Maar het was niet ongemakkelijk daarna ofzo?" vraagt ze verder. "Ik vond het wel een soort ongemakkelijk toen ik die badkamer uit liep om hem weer te zien maar hij deed als of er niks gebeurt was" zeg ik schouder ophalend.
"Maar hoe vond je het, je ontmaagding bedoel ik?" vraagt Melissa nieuwsgierig. "Nice.." zeg ik met een rood hoofd. "Ik wist het!" zegt ze blij. "Heeft hij een grote?" vraagt ze dan. "Nou melis!" zegt Jasmijn. "Ja wat, dat is toch gewoon nodige informatie" zegt ze serieus.
"Maar wat nu dan?" zegt Jasmijn negerend op Melissa der antwoord. "Ja ik weet het niet. Het was echt een super leuk weekend, ik wist echt niet dat hij zo was. En nouja toen hij me thuis afzette zoende hij me echt nog 5 keer en zei hij 'dit is wel voor herhaling vatbaar' maar ik weet niet of dit zoiets is als van we gaan dit naar een relatie toe brengen of dat hij gaat doen waar hij bekent om staat" zeg ik lichtelijk met een steek in m'n hart als ik besef dat hij misschien wel heeft gekregen wat hij wilde en me nu nooit meer wilt zien.
"Ach je vind hem echt leuk hè...?" vraagt Jasmijn en legt een troostende hand op mijn been. "Ik wist waar ik aan begon, dus ik mag straks niet over hem gaan janken. Als of hij mij opeens anders zou gaan behandelen dan die tientallen andere meisjes van onze school en Joost mag weten hoeveel meisjes nog buiten onze school" zeg ik. "Ajoh dan ga je toch weer door naar de volgende. Je weet nu hoe het moet en je bent in je voordeel want je hebt ook al een keer gepijpt!" zegt Melissa als of het de normaalste zaak van de wereld is.
Ik dwaal een beetje weg in mijn gedachte en hoor Melissa en Jasmijn vaag op de achtergrond discussiëren over mij en deze situatie. Ik weet dat de meiden alles willen weten enzo en hun mening erover hebben, maar ze weten echt niet hoe het precies ging dit weekend. Er waren echt momenten dat hij zijn zachtaardige kant liet zien en het liet lijken als of hij echt kan veranderen. Hij deed alles zo lief en rustig. En hij maakte mijn eerste keer echt perfect. Maar hij zou toch niet opeens veranderen voor iemand zoals.. mij..?
"Ik ben wel benieuwd hoe hij doet op dat skitripje met school straks" zegt Jasmijn dan. "Ach ja..." zeg ik schouder ophalend. "Kunnen we het even ergens anders over hebben. Ik heb dit weekend zelf nog amper kunnen verwerken, laat staan erover kunnen praten" zeg ik daarna. De meiden stemmen toe en we hebben het nog een beetje over het gekke feestje van vrijdag.
Na een uurtje gaan de meiden weer naar huis. Het is zondag avond en ik wil nog een soort op tijd in m'n bed liggen, morgen gewoon weer school en ik kan wel wat slaap gebruiken na deze ervaringen.
Ik scrol nog wat door mijn insta heen. Automatisch tik ik Jake zijn insta naam in. Mijn hart maakt een salto als zijn pagina opent. God ik denk echt dat ik hem echt leuk vind... ik gooi mijn telefoon naast me neer en pak een kussen. Ik doe het kussen over mijn gezicht en schreeuw erin. Als ik even alles eruit heb gegooid leg ik het kussen weer naast me. Ik staar naar het plafond. Wat moet ik nu doen...?
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.