Ik hoor de douche aangaan. Pas op dat moment kan ik me een soort ontspannen. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Ik zit er echt bij als een hoopje ellende. Mijn haar ziet eruit als of ik 20 uur heb geslapen en mijn make up zit over mijn hele gezicht gesmeerd. Ik zit nog even terug te denken aan net. Vond ik het dan echt zo erg nog niet zoals hij al zei? Waarom zei ik inderdaad niet gewoon stop? Is dat dan toch iets waar ik, hoe zeg je dat, into ben? Zo erg was het achteraf misschien ook niet...?
Ik sta op om richting de spiegel te lopen en ik voel mijn benen nog steeds lichtelijk trillen. Als ik bij de spiegel sta draai ik mijn rug deels richting de spiegel. Ik trek de badjas een stukje omhoog en tot mijn verbazing zijn mijn billen of benen niet eens rood. "Zie je dat het wel mee viel?" hoor ik Jake opeens naast me zeggen. Ik schrik me rot en laat de badjas gelijk weer naar beneden zakken. "Maar je kan gaan douche als je wilt" zegt hij nog een beetje lacherig om mijn schrik reactie en hij geeft dan een kus op mijn hoofd.
"Jij doucht ook snel" merk ik op. "Ik ben geen meisje hè" zegt hij plagend. Ik wilde bijna als reactie met mijn ogen rollen maar de woorden van net schoten nog net op tijd door mijn hoofd. Ik zie aan hem dat hij het ook zag en een speelse lach vormt op zijn gezicht. "Bijna" lacht hij. Hij geeft me een lange kus en ik moet er om een één of andere reden van blozen. Ik pak snel wat spullen uit mijn koffer en loop dan richting de badkamer.
Pov Jake
Met een blozend gezicht pakt ze snel wat spullen en loopt naar de badkamer. Als ze de deur dicht heeft gedaan droog ik me snel af en trek wat comfortabele kleding aan. Ik maak het bed weer netjes op en dim de lichten in de kamer. Het bed heeft de mooie functie dat je let verlichting onder het bed aan kunt doen. Ik klik het licht op paars en kijk tevreden naar hoe het eruit ziet. Precies op tijd word er dan op de deur geklopt. Ik doe open en er staat een man voor de deur met een fles champagne en twee glazen. Ik pak het aan en bedank de man voordat ik de deur weer dicht doe.
Ik zet de fles op het nachtkastje naast het bed en zet de glazen ernaast. Uit mijn tas vis ik mijn laptop en zet deze alvast aan. Ik plof op bed neer en maak mezelf comfortabel. Nu maar wachten tot Charlotte klaar is met douche en hopen dat ze niet te moe is voor nog een film.
Charlotte
Ik loop de badkamer in en zet gelijk de douche aan. Ik kijk nog even naar mezelf in de spiegel en ik zie dat mijn wangen nog steeds rood zijn. Een stom lachje verschijnt op mijn gezicht en ik hoor mijn moeder al zeggen dat dit een lachje van verliefdheid is. Goddamn..., de dingen die hij mij laat voelen is echt niet normaal. Er zijn genoeg dingen aan hem die ik echt niet uit kan staan en zo graag aan hem zou willen veranderen. Maar die vlinders in mijn buik die ik opnieuw en opnieuw en opnieuw bij hem voel overmeesteren die negatieve dingen aan hem.
Hoofdschuddend stap ik onder de douche. Ik sluit mijn ogen en laat het warme water over mijn gezicht stromen. Ik krijg gelijk flashbacks van net. Zijn lippen op mijn huid. Zijn vingers in mijn haar. Zelfs de geluiden uit zijn mond. Zo facking hot. Ik word er gewoon bijna spontaan weer opgewonden van. Ik open snel mijn ogen en haal het water uit mijn gezicht. Dat moeten we nu niet hebben.
Als ik klaar ben stap ik uit de douche en wikkel ik een handdoek rond mijn lijf. Ik pak een make up doekje en haal de overige make up van mijn gezicht. Ik trek dan mijn pyjama aan en ik borstel snel mijn haar. Ondanks dat hij me al vaak genoeg zonder make up heeft gezien, en zelfs in een ergere toestand, voel ik me toch een soort ongemakkelijk om nu de badkamer uit te lopen. Toch verzamel ik de moed bij elkaar en loop ik weer terug de kamer in.
Een paars licht is het eerste dat me opvalt. Ik loop een paar stappen verder en zie dat het onder het bed vandaan komt. Ook merk ik nu pas dat de lichten van de kamer bijna helemaal uit zijn. Ik zie Jake op het bed liggen met een laptop naast zich. Hij zit wat op zijn telefoon en heeft nog niet door dat ik hem zie. Als ik verder kijk zie ik champagne staan naast het bed met twee glazen. Een tinteling van intense blijdschap giert over mijn lijf. Ik leg snel mijn spullen in mijn koffer en nu pas merkt Jake me op.
Hij legt zijn telefoon weg en slaat de dekens open als uitnodiging om erbij te gaan liggen. "Dit had je toch niet hoeven doen.." zeg ik en ik kijk naar de champagne fles die er mega duur uit ziet. Hij pakt mijn hand en trekt me op bed. Ik ga op hem liggen en hij pakt me stevig vast. Hij slaat de dekens over me heen en ik knuffel hem terug. "Ik dacht, als je nog niet te moe bent, kunnen we nog een filmpje kijken met een lekker drankje" zegt hij en hij kust me op mijn hoofd. Ik til me hoofd een stukje omhoog zodat ik hem kan aankijken. "Is goed, maar laat me nog even zo liggen" zeg ik en ik leg mijn hoofd weer neer op zijn borst. "Is goed" zegt hij lachend en hij zucht tevreden.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.