Hoofdstuk 96

6.2K 65 8
                                    

"Wel grappig dat je het gewoon niet leert om zo'n spel niet met mij te spelen" zegt hij en zijn vinger maakt rustige bewegingen. "Je weet onderhand toch wel dat je zoiets niet gaat winnen?" gaat hij verder. "Ik blijf het zeggen hoor, als ik je iets vraag, geef gewoon eerlijk antwoord. Of het nou zo'n klein grapje is of zoiets als maandag" zegt hij en hij duwt er hard een tweede vinger bij. Een kreun verlaat mijn mond en ik pers gelijk mijn lippen op elkaar. Een arrogant lachje krult rond zijn lippen. Ik wil hem dat plezier nu eigenlijk niet geven.

"Dan moet je ook stil zijn Char. Als het je toch zo weinig doet als dat je zei" zegt hij en hij versnelt het tempo iets. "Geef je al op?" vraagt hij als hij ziet dat ik moeite begin te krijgen met niet reageren op dat heerlijke gevoel. Ik schud snel nee. "Wat jij wilt" zegt hij. "Zullen we anders kijken of er een derde bij kan?" zegt hij dan. Nog voor ik iets kan zeggen stoppen zijn vingers met bewegen en duwt hij er rustig een derde vinger bij. Mijn ogen rollen weg, ik gooi mijn hoofd naar achter en mijn rug maak ik hol.

"Goed zo.." zegt hij in mijn oor. Hij begint zijn vingers rustig te bewegen maar hij voert het tempo al snel op. "Als je stil blijft laat ik je komen" zegt hij nog steeds in mijn oor. Ik pers mijn lippen gelijk op elkaar, want ik weet dat hij geen grapjes maakt over dat soort dingen. Daar ken ik hem nu iets te lang voor.

Hij duwt zijn vingers dieper en beweegt zijn vingers weer in een rustig tempo. Zijn duim vind mijn clit en in datzelfde rustige tempo draait hij rondjes. Ik pak met mijn ene hand de lakens vast en mijn andere hand vind zijn been. Alleen een zware ademhaling is hoorbaar en ik doe veel moeite om dat zo te houden.

"Je bent close of niet?" hoor ik hem vragen. "Als je stil blijft stop ik niet hè, dat beloof ik" zegt hij weer in mijn oor. Ik begin harder in zijn been te knijpen en voel aan zijn houding dat het hem pijn doet. Mooi. Mijn adem is hard en onregelmatig. Mijn lichaam beweegt al kanten op. Ik voel mijn tanden hard in de huid van mijn lippen gaan als ik ze nog harder op elkaar druk.

"Ontspan Char, anders kom je er nooit" zegt hij en hij laat zijn andere hand wat door mijn haar gaan. Ik kan niet ontspannen, als ik ontspan word het gevoel te erg en weet ik zeker dat ik me niet stil kan houden. Zijn vingers beginnen sneller te bewegen. Ik maak mijn rug zo hol als ik kan en duw mijn achterhoofd dieper in de kussens. Mijn hals word zichtbaar en daar maakt hij snel gebruik van. Een aantal natte kusjes zet hij op mijn huid. Een kreun binnensmonds is hoorbaar.

"Wat was dat Char? Hmm? Kan je je niet meer stil houden?" hoor ik hem grijnzen. "En je deed nog zo goed je best" zegt hij daarna en ik voel zijn duim al stoppen. "Nee.." kreun ik iets te hard uit. "Sorry wat zei je? Ik verstond je niet door dat zeurende gekreun van je" zegt hij arrogant en zijn vingers beginnen trager te bewegen. "Niet stoppen.. alsjeblieft.." kreun ik buitenadem. "Omdat je eindelijk een keer je woorden gebruikt" zegt hij plagend en hij drukt een kus op mijn mond voordat zijn vingers in een nog hoger tempo dan net gaan bewegen. Ook zijn duim vind mijn clit weer.

Ik zet mijn nagels nog harder in zijn been en de één na de andere kreun verlaat mijn mond. "Ja dat voelt nog is goed hè" zegt hij. "Ik voel dat je gaat komen, laat je gewoon gaan" zegt hij en hij raakt precies mijn meest gevoelige deel. Een kreun van extreem genot glijd over mijn lippen. Het gevoel stopt alleen niet omdat Jake door blijft gaan. Mijn buik begint zich ongecontroleerd aan te spannen. "Kom op prinses, nog heel even" zegt hij en een arrogante lach komt op zijn gezicht als ik hem wanhopig aankijk.

Het gevoel word me alleen echt te veel. Het begint zelfs een soort pijn te doen. "Stop.. stop.." probeer ik er tussendoor te zeggen. Zijn vingers stoppen langzaam en hij haalt ze eruit. Een zucht verlaat mijn mond en ik kan me eindelijk weer een soort ontspannen. Buiten adem kijk ik Jake aan en hij is bezig met zijn vingers droog maken aan een servet. "Ben je boos..?" vraag ik dan na een korte stilte. "Boos? Waarom zou ik boos zijn?" vraagt hij verbaasd. "Omdat ik stop zei..." antwoord ik bijna verlegen. "Nee joh gek! Wat had ik gister avond nou gezegd?" zegt hij serieus. "Stop is stop" antwoord ik zacht. "Juist, stop is stop. Communicatie is alles Char. Hoe vaak moet ik je dat nog leren" zegt hij.

"En bij mij moet je wel. Anders was ik door gegaan. Ongeacht hoe zielig je erbij ligt en hoe wanhopig je ook klinkt" zegt hij dan arrogant. Ik kruip tegen hem aan en ik hoor dat hij weer verder gaat met ontbijten als of er niks is gebeurt. "Maar je deed het wel leuk" zegt hij dan en hij begint in zichzelf te lachen. "Zou ik jou een keer zo pesten" floep ik er dan uit. Hij begint alleen maar harder te lachen. "Wat?" zeg ik en ik ga rechtop zitten. "Word dan maar eerst is comfortabel met een dick in je hand of mond" zegt hij en hij neemt arrogant een hap van zijn broodje.

Ik voel een glimlachje en rode wangen opkomen. Ik kijk snel naar beneden om mijn gezicht te verbergen en speel wat met de dekens. "Hé, oefening baart kunst. En gisteravond was een goede eerste stap" zegt hij en hij lift mijn gezicht omhoog via mijn kin. Hij trekt me wat naar zich toe en drukt een kus op mijn lippen. "Eet nog even wat, dan gaan we zo inpakken om naar huis te gaan" zegt hij als onze lippen los van elkaar zijn. "En thanks voor het aan denken trouwens" zegt hij als hij opstaat en zijn been laat zien. Een bloeduitstorting en diepe nagel afdrukken zijn zichtbaar op zijn been. "Sorry.." zeg ik zo onschuldig als ik kan. "Maakt niet uit, ik vind het wel hot" zegt hij en hij geeft me een knipoog. Hij draait zich om en begint alvast wat spullen bij elkaar te rapen. Blozend neem ik een slok van mijn jus d'orange en kijk ik naar wat hij doet.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu