Hoofdstuk 40

7.5K 68 0
                                    

Met moeite open ik mijn ogen. Een pijnlijke steek voel ik gelijk door mijn hoofd gaan als ik mijn ogen open heb. Ik knijp mijn ogen gelijk dicht en duw mijn hand tegen mijn voorhoofd. "Fack..." zeg ik zacht. Ik probeer wat meer overeind te gaan zitten en doe een nieuwe poging om mijn ogen open te doen. Als ik een soort gewend ben aan de pijn in mijn hoofd lukt het me om mijn ogen goed open te doen. Gelijk is de hoofdpijn niet meer het geen waar ik me mee bezig houd. Geschrokken ga ik nu helemaal overeind zitten als ik zie in welk bed ik lig.

Ik kijk om me heen en zie de zwarte kamer van Jake. Ik kijk naast me maar er ligt niemand. Hoe the fack ben ik hier gekomen. Gelijk neemt de hoofdpijn mijn gedachten weer over. Ik kijk dan naar beneden en zie dat ik niet mijn eigen shirt meer aan heb. Ook heb ik geen bh of broek aan. Alleen een shirt en een onderbroek. Je gaat me toch niet zeggen dat....

De badkamer deur gaat open en Jake komt eruit gelopen met een handdoek om zijn middel. Gelijk pak ik de dekens en bedek mijn lichaam als of ik naakt ben en een vreemde opeens binnen loopt. "Ook goedemiddag" groet hij mij als hij ziet dat ik wakker ben. Goedemiddag? Ik kijk op de klok en zie dat het al bijn half 4 in de middag is. Wauw wat is er gebeurt gister avond.

"Wat... hoe.. wanneer.... we hebben toch niet..." is het eerste dat uit mijn mond komt. "Nee we hebben geen seks gehad als dat is wat je wilt vragen. Ik maak geen gebruik van meisjes in zo'n situatie" zegt hij en gaat opzoek naar wat kleren. Opgelucht haal ik adem. "Wacht, wat bedoel je met 'in zo'n situatie'?" vraag ik dan. "Wauw je weet echt niks meer hè? Oke, nou je was boos dat ik tegen je zei dat je rustig aan moest doen met de drank. Ik denk dat je wat wilde bewijzen ofzo dat je meer aan kon dan dat je al op had, dus je bleef maar drinken. Uiteindelijk lag je knock out op de keukenvloer, maar iedereen was zo lam dat ze niks deden" zegt hij en loopt terug naar de badkamer om zich om te kleden. What the..?! Dat verklaard wel de hoofdpijn...

"Oké maar waarom ben ik dan hier?" vraag ik omdat ik me vaag kan herinneren dat hij eigenlijk wel gelijk heeft over het feit dat ik wilde laten zien dat ik meer drank kon hebben. "Nou je vriendinnen waren ook aardig ver en aangezien jullie op de fiets waren konden hun je niet mee naar huis nemen. Dus ik stelde voor dat ik je mee nam met mijn auto. Melissa vond dat wel een goed idee, alleen Jasmijn deed een beetje moeilijk. Maar die zag ook wel in dat je beter met een nuchter iemand naar huis kon. Maar toen werd je een soort wakker en zei je dat je niet wilde dat je ouders je zo zagen dus nam ik je maar mee naar mijn huis" legt hij uit en hij gaat bij het voeteneind op het bed zitten.

"En waar zijn mijn kleren?" vraag ik negerend over de hele situatie. Eerst moet ik even alles weten en dan kan ik pas verwerken wat hij me nu allemaal verteld. "Je had je eigen kleren ondergekotst" zegt hij. Meteen voel ik elke spier in mijn gezicht vertrekken. O my god wauw Charlotte, je overtreft jezelf elke keer weer met jezelf voor schut zetten bij Jake. "Heb jij me omgekleed?" vraag ik dan. Hij knikte ja met een gezicht van 'wie anders'. "Maar dan heb je.." begin ik dan. "Nee nee rustig maar, ik heb niet je blote borsten gezien. Ik heb je bh onder dat shirt uit gedaan. Ik ben niet zo'n persoon" onderbreekt hij me geruststellend. Hmm ik weet niet of ik hem moet geloven. Maar als het gebeurt is kan ik er nu toch niks meer aan veranderen. "Ik dacht dat slaapt even wat beter" zegt hij en hij staat weer op.

"Ik snap wel als je nog even moet liggen. In de badkamer ligt paracetamol en als je wilt douche moet je maar even wat kleren van mij pakken. Ik moet nog even wat dingen doen dus ik ben even weg. Moet ik nog wat eten ofzo voor je mee nemen als ik terug ben?" vraagt hij nog voordat hij de deur uitloopt. "Nee dank je" zeg ik. Het laatste waar ik nu aan kan denken is eten. "Oké nou dan ben ik zo terug" zegt hij en loopt weg. Kort daarna hoor ik hem door de voordeur weg gaan.

Wauw oké. Eerst maar even mijn telefoon zoeken. Ik zag hem al snel liggen op het nachtkastje aan de kant waar Jake, denk ik, heeft geslapen. Als ik mijn telefoon open zie ik dat ik al een paar gemiste berichten van de meiden heb. Niks van mijn moeder? Vreemd? Ik opende eerst de chat van mijn moeder. Jake had blijkbaar een appje naar der gestuurd dat ik bij Jasmijn bleef slapen. Of heb ik dat zelf nog gedaan? Ik weet het niet meer.

Ik begin de berichten van de meiden te lezen die allemaal dingen vroegen over het feit of er iets is gebeurt tussen mij en Jake, waar ik nu ben, blablabla. Ik kon niet lang op mijn telefoon door de hoofdpijn dus ik stelde de meiden gerust waar ik was en dat er geen rare dingen zijn gebeurt.

Ik leg mijn telefoon weg en loop naar de badkamer. Ik schrik bijna als ik in de spiegel kijk. Ik zie er niet uit. Uitgelopen make up, wallen onder mijn ogen en lijkbleek. Wauw hij ziet me echt op mijn meest charmante momenten.... Ik heb al snel de paracetamol gevonden en neem ze gelijk. Daarna ga ik door de kasten van Jake om kleding te zoeken. Ik pak maar weer gewoon een joggingsbroek, een boxer, sokken en een trui. Ik doe nog een poging om mijn bh te vinden maar tevergeefs. Spoorloos.

Ik spring onder de douche. Het warme water deed me veel goeds. Ik heb ook moeite om er weer onder vandaan te komen, maar ik sta er nu wel heel lang onder. Ik doe de grote regendouche uit en stap er met tegen zin onder vandaan. Ik wikkel mijn haar in een handdoek en sla er ook één om mijn lichaam. Ik droog me af en trek de kleding aan die ik had klaar gelegd. Ik droog mijn haar zover dat luk en bekijk mezelf in de spiegel. Doordat mijn make up al zo erg was uitgeveegd had ik dit keer minder moeite met het van mijn gezicht afkrijgen dan de vorige keer. Als ik klaar ben spring ik weer in het warme bed en pak mijn telefoon erbij. Ik schaam me dood als ik alle filmpjes bekijk die er gister avond zijn gemaakt. Oké ik was wel echt te ver...

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu