Hoofdstuk 37

7.7K 68 1
                                    

*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen!
—————————————————————————

Ik kijk uit het raam naar de brandende lantarenpalen, verlichte huizen en hier en daar een auto die voorbij rijd. Ik ben moe en geniet vooral even van de stilte, de muziek op de achtergrond en Jake zijn hand die hij op mijn been heeft. Af en toe geeft hij me een lieve glimlach, maar hij is vooral gefocust op de weg. De enige woorden die we uitwisselen is ik die de weg naar mijn huis wijst en hij die daarop reageert. Maar ik vind het niet erg, ik geniet gewoon van zijn gezelschap. Het is een soort rustgevend om naar hem te kijken, hoe hij af en toe zijn kaak aanspant, hoe hij de grote auto soepel over elk weggetje krijgt en hoe zijn mooie bruine ogen bij elke lantarenpaal oplichten.

Helaas duurde de weg naar mijn huis niet eeuwig. Ik kijk teleurgesteld naar mijn huis en Jake ziet het. Hij pakt rustig mijn kin en draait mijn hoofd zijn kant op. Hij leunt naar me toe en hij geeft me een paar lange kusjes op mijn mond. Ik wilde niet dat hij stopte maar helaas. "Kom dan pak ik je fiets" zegt hij en hij stapt uit. Met tegenzin stap ik ook uit en kijk toe hoe hij soepel mijn fiets van zijn auto tilt. Met fiets en al springt hij van de achterkant van zijn auto. Helaas had hij zijn jas aan, maar ik durf te wedden dat de spieren en zijn aders in zijn armen allemaal op spanning staan.

"Kijk is aan dame" zegt hij en geeft me mijn fiets. Hij geeft me nog een kus op mijn voorhoofd, zegt "welterusten" en loopt weer richting de bestuurders kant. "Wanneer weer?" vraagt hij nog terwijl hij over zijn auto heen leunt. Ik trek plagend mijn schouders op en loop direct naar mijn huis. Ik mag hem ook wel een keertje plagen toch? "Die krijg je terug!" hoor ik hem nog achter me zeggen en daarna start hij zijn auto en rijdt weg. Ik voel mijn buik een paar salto's maken en ik kan niet stoppen met lachen. My god wat een dag....

Ik kom thuis en ik hoorde gelijk mijn moeder zeggen "was dat zijn auto die zoveel lawaai maakte?". "Ja niet normaal grote pick up wagen" zeg ik. "Maar ik ga gelijk door naar bed, welterusten mam" zeg ik daarna snel en loop snel naar boven. Ik heb geen zin in een ondervraging en ik wil gewoon nog even na genieten van het moment. Ik wilde de meiden appen maar ik wist gewoon niet waar ik moest beginnen, ik besloot om maar een spraak bericht te sturen want typen duurde te lang. Elke keer als ik ook maar de meest kleine beweging maak ruik ik hem, ik ben stiekem best wel blij dat ik zijn kleren nog aan heb. Ik kan nu nog lekker lang na genieten.

Pov Jake

Ze haalt plagend haar schouders op en ik roep "die krijg je terug!". Ze wilt niet weten wat haar de volgende keer te wachten staat. Maarja eigen schuld. Ik kan niet wachten tot ik der alle hoeken van de kamer kan laten zien. Eens kijken hoe freaky ze nou echt is in de slaapkamer.

Ik app het meisje van vanmiddag dat ik eraan kom en rij met piepende banden weg. Na deze dag met Charlotte kan ik ook wel even wat plezier gebruiken.

Pov Charlotte

De meiden gaan helemaal uit hun dak.

Charlotte~ ik kan het echt nog steeds niet geloven...
Jasmijn~ nee dat snap ik. Het is ook niet niks. Je kunt wel zeggen dat tie het heeft goed gemaakt na al dat gedoe met dat feestje. Maar toch vertrouw ik hem niet.
Melissa~ ach Char weet echt wel wat ze doet. Laat der een beetje genieten. En al blijkt het een volledige klootzak te zijn dan ben jij een stapje wijzer op dat gebied en ik slacht hem af, heel simpel
Charlotte~ hahahah doe normaal!

Maar wat nou als hij echt zo'n klootzak blijkt te zijn. Wat nou als hij me echt alleen in bed probeert te krijgen en dan weer doorgaat naar de volgende. Dat heeft hij met ieder ander meisje gedaan, waarom zou het bij mij anders zijn...??

Mijn vlinders in mijn buik veranderen naar een baksteen in mijn maag. Ik wil gewoon dat dit goed gaat. Dat hij om een één of andere reden verandert voor mij. Dat het deze keer anders is. Ik wil niet dat mijn eerste keer gelijk met zo'n iemand is. Iemand met die reputatie en de kans groot is dat hij me daarna laat stikken.

Ik ga op m'n bed liggen en ik voel tranen achter mijn ogen branden. Ik begin hem echt leuk te vinden, en ik ben zo bang dat hij me pijn doet. Dit is de eerste keer dat ik zoiets voel voor iemand, waarom moet het precies HEM zijn... Ik heb gemixte gevoelens. Ik wil zijn warme lichaam weer tegen me aan voelen, zijn handen op mijn lichaam, zijn lippen op de mijne, zijn warme adem in mijn nek en het mooie geluid horen uit zijn mond. Maar ik weet wat zijn reputatie is, ik weet dat het dom is als ik me eraan overgeef, ik weet dat het mijn eigen schuld is als hij me straks aan de kant zet en ik weet dat ik waarschijnlijk niet de enige ben waar hij zijn ogen op heeft.

Ik sluit mijn ogen en er lopen tranen over mijn wangen, ik schuif de kraag van de trui over mijn neus heen en door mijn tranen heen moet ik glimlachen door de lekker geur, zijn geur.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu