*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen!
—————————————————————————Hij sluit de deur achter zich en zet mij rustig neer. De kamer is bijna helemaal donker, op de muren zie je alleen de schaduw van de regen door het maanlicht van buiten. Hij pakt me bij m'n kaken vast en begint me weer heftig te zoenen. Hij drukt me tegen de muur aan. Ik wil mijn handen om zijn nek doen, maar hij geeft me die kans niet. Al snel zijn mijn handen boven mijn hoofd tegen de muur gepind. Met één hand houdt hij mijn polsen vast en met zijn andere hand houdt hij mijn heup vast. Hij maakt zich even van me los. Op zijn mond is een scheve grijns zichtbaar en hij kijkt me arrogant aan met zijn ogen vol lust. Ik bijt op mijn lip en hij likt de zijne.
Hij trekt me iets dichter naar het bed toe. Hij zet zijn handen op mijn heupen en laat zijn vingers over mijn zij lopen. Hij neemt tegelijkertijd de trui mee naar boven en doet deze rustig bij me uit. Hij kijkt kort naar mijn blote borsten en gaat op zijn knieën zitten. Rustig trekt hij de joggingsbroek naar beneden. Ik stap eruit en hij begint me te kussen net boven de rand van de boxer die ik aan heb. Rustig baant hij zich een weg naar boven. Hij stopt even bij mij borsten en begint mijn gevoelige huid te verwennen. Ik heb mijn handen op zijn hoofd en ga met mijn vingers door zijn haar heen. Ondertussen verlaat de ene zachte kreun na de ander mijn lippen. Hij zet zijn weg van kusjes voort en hij kust teder mijn nek. Hij begint me gepassioneerd weer te zoenen. Hij tilt me ondertussen rustig op en klimt op het bed.
Ik voel elke spier van zijn lichaam dat tegen mij aan zit aanspannen als hij me rustig op het bed neerlegt. Hij laat zijn lippen over mijn buik glijden en staat dan op. In een snelle beweging gaan zijn shirt en zijn broek ook uit. Hij komt boven op me liggen en begint de zachte huid in mijn nek te zoenen. "Ontspan en laat je gaan" fluistert hij hees in mijn oor. Ik voel zijn hand in mijn onderbroek gaan en al snel glijd er een vinger bij me naar binnen. Ik kreun zacht en bijt op mijn lip als er ook een tweede vinger naar binnen gaat. Hij kust nog steeds zacht mijn nek en versnelt de beweging van zijn vingers steeds meer.
Als ik bijna op mijn max ben haalt hij ze er weer uit. Ik kreun onbewust bijna teleurgesteld dat hij niet door gaat. "Nog niet schat" zegt hij en hij heeft die arrogante grijns weer op zijn gezicht. Hij pakt mijn hand en ik kijk hem bijna bang aan. "Relax" zegt hij. Hij neemt mijn hand mee zijn boxer in en laat mijn hand zijn mannelijkheid verkennen. "Je moet wel weten waar je mee te maken hebt" fluistert hij in mijn oor. Ik voel zijn lid hard worden onder mijn hand en ik word er een beetje ongemakkelijk van.
Hij haalt mijn hand weer uit zijn onderbroek en glijd weer over mijn lichaam naar beneden. Hij wacht even tot hij zeker weet dat ik hem aankijk en trekt dan rustig de onderbroek uit die ik aan heb. Ook zijn eigen onderbroek gaat uit en hij leunt naar voren om een condoom van zijn nachtkastje te pakken. Hij doet hem er snel omheen en nu zie ik pas hoe groot zijn lid wel niet is. Ik merk dat ik mijn adem aan het in houden ben als hij me opeens weer een kus geeft. "Blijven ademen schat" zegt hij bijna lacherig. "Laat het gewoon over je heen komen. Ik kan altijd stoppen" zegt hij geruststellend. "Let me take controle" fluistert hij hees in mijn oor en hij bijt zachtjes in mijn oorlel.
Hij trekt mijn benen wat wijder en gaat er tussen liggen. Ik voel zijn lid al tegen de opening van mijn vagina aan. Ik span automatisch mijn hele lichaam samen van de zenuwen. "Probeer te ontspannen, dan gaat het makkelijker" zegt hij als hij het merkt. Voor ik het wist duwt hij hem naar binnen. Hij doet het zo rustig dat ik precies kan voelen hoe groot hij is. Ik kreun van pijn, maar het voelde ergens toch ook wel goed. Hij begint weer met mijn nek kussen en wacht nog even met bewegen tot ik aan het gevoel ben gewend. "Gaat het?" vraagt hij na een paar tellen. Ik knik en hij begint heel rustig zijn heupen op en neer te bewegen.
Een kreun van pijn maar ergens ook van genot verlaat mijn lippen. Hij begint het tempo wat meer op te voeren. "Volg mijn beweging" zegt hij. Hij pakt mijn handen en onze vingers slaan in elkaar. Hij verplaatst onze handen boven mijn hoofd. Hij begint steeds langere en diepere bewegingen te maken. Bij elke stoot kreun ik. Hij begint me weer te zoenen, dit houd ik alleen niet lang vol. "Laat je gaan" zegt hij in mijn oor. Mijn gekreun geeft hem alleen maar meer aandrang om harder en dieper te gaan.
Ondanks dat het best pijn doet, voelt het toch goed. Onze warme lijven tegen elkaar die gepassioneerd met elkaar bewegen. Ook hij begint nu zachte kreuntjes te maken. Het is opwindend en sexy, waardoor ik alleen maar harder kreun. Mijn onderbuik spieren beginnen zich aan te spannen en dat voelt hij. Hij gaat nog sneller en ik gooi mijn hoofd naar achter. Hij kust mijn nek en de spieren in mijn buik gaan alleen nog maar strakker staan. Ik kan bijna geen geluid meer uitbrengen, het tempo gaat te snel.
"Houd nog even vol" zegt hij, maar ik ben er echt al bijna. Hij gaat weer wat rustiger waardoor die gespannen spieren in mijn onderbuik wat afnemen. Ik vind het vervelend want ik voel dat ik al niet meer tegen mijn max aan zit. Hij maakt het alweer snel goed. Met zijn duim begint hij rondjes te maken op mijn clit. Ik voel snel de spanning alweer op mijn lichaam komen. Nog 10x erger dan net. Hij begint ook steeds harder in mijn oor te kreunen. Ik heb mijn armen om hem heen en ik zet mijn nagels hard in zijn rug. Hij begint het tempo weer op te voeren en nu houd ik het echt niet meer.
Ik word overladen met een gevoel van genot. Een gevoel wat ik nog nooit zo extreem heb gevoelt. Hij gaat nog door maar komt zelf ook al snel klaar. Er ontsnapt nog een laatste kreun van mijn lippen en hij grijnst voldaan naar me. Hij geeft me een kus op mijn mond en gaat naast me liggen. Onze dampende lichamen liggen naast elkaar uit te hijgen.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.