*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen!
—————————————————————————Pov Jake
Ik ben der kwijt. Ik ben der officieel echt kwijt. Ik kijk naar hoe ze door de regen het huis uit rent. Zonder jas, zonder schoenen door de kou. Het liefst had ik haar vast willen pakken. Haar warm willen maken. Het op willen lossen. Maar ik heb het verpest. Ik klap de deur hard dicht. "Aaahhh!!" schreeuw ik en mijn vuist beland in de dichtstbijzijnde muur. Ik haal mijn hand uit het gat dat ik gecreëerd heb en ik voel mijn hand kloppen. Met grote passen ga ik naar mijn kamer.
Ik gooi mijn kasten om. Gooi alle spullen die ik kan vinden door de kamer heen. Een nachtkastje verdwijnt door het raam naar buiten. Een bloempot smijt ik kapot op de grond en ook hier beland er een groot gat in de muur. Als de grootste woede vlaag over mijn lijf is gegaan laat ik me op de grond zakken tegen de muur aan. Ik sluit mijn ogen en stomp een aantal keer de achter van mijn van hoofd tegen de muur aan. Een nieuwe woede uitbarsting komt omhoog en ik draai me gelijk naar de muur toe.
Ik ga op mijn knieën zitten en sla mijn vuist wel een stuk of 10 keer snel en hard achter elkaar tegen de muur. Mijn vuist bloed en ik voel mijn vingers niet eens meer zo kapot heb ik ze geslagen. Die facking tering leier van een Timo!! Mongool dat het is!! Sowieso die blauwe vinger afdrukken op der arm komen door hem. Tering wat kan ik die kanker leier in elkaar trappen nu. En die Stacey, 100% dat dat tyfus wijf hier iets mee te maken heeft.
Ik steek een sigaret op. Beelden van Charlotte vliegen door m'n hoofd. Ze was echt kapot. Ik heb haar echt kapot gemaakt. Onrustig ga ik rond lopen tussen de zooi die ik net veroorzaakt heb. Waarom krijg ik het niet uit mijn hoofd?! Godverdomme! Ik sla een aantal keer met mijn platte hand hard tegen mijn hoofd aan.
Ik neem een hijsje van mijn sigaret om weer enige vorm van kalmte op te wekken. Ik pak mijn telefoon erbij en app het eerste het best meisje dat ik kan vinden waarvan ik weet dat ze een booty call van mij niet kan afslaan. Ik heb nu al medelijden met der, want ik ga der helemaal kapot maken. Maar ik moet gewoon mijn frustratie en woede kwijt. Ik pak een drank fles uit de kast en loop dan op een hoog tempo naar mijn auto. Met een illegale snelheid rij ik de grote hekken uit. Ik neem een slok van de vodka fles en het brandende effect in mijn keel geeft me nog enige vorm van gevoel.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomantizmWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.