"Jake zet me neer!!" roep ik nog steeds. Ik ben bijna buitenadem van het constant proberen los te komen. "Zoals je wilt" zegt hij en hij gooit me van zijn schouder. Gelukkig beland ik wel op mijn bed. Ondertussen loopt hij terug naar de deur en draait hem op slot. Ik stap van het bed af en probeer langs hem naar de deur te lopen.
Als ik net voorbij hem ben en de deurklink wil pakken, pakt hij mijn pols vast en draait hij mijn arm op mijn rug. Hij duwt me ruw tegen de deur aan, ik kan nog net op tijd mijn gezicht draaien waardoor alleen de zijkant van mijn gezicht tegen de deur komt inplaats van de voorkant.
Hij staat zo dicht tegen me aan dat ik zijn warme adem in mijn nek voel. "Jake laat me gaan!" roep ik en ik probeer me met mijn vrije hand van de deur te duwen. Jake pakt ook mijn andere hand en plaatst deze ook op mijn rug. Met zijn lijf drukt hij me nog steviger tegen de deur aan.
"Jake alsjeblieft" zeg ik op een normale toon. "Waar is dat pittige meisje gebleven?" zegt hij en hij schuift mijn haar opzij. Hierdoor voel ik zijn adem nog meer op de achterkant van mijn nek. Het geeft me een rilling over mijn rug. "Jake wat wil je?" vraag ik terwijl ik die rillingen probeer te negeren. "Ik wil weten waar die attitude opeens vandaan kwam" zegt hij en plaatst een kus in mijn nek. Een nog grotere rilling gaat langs mijn rug.
Ik weet niet zo goed wat ik moet antwoorden. De stilte duurt hem denk ik iets te lang. In een vlugge beweging draait hij me om waardoor we nu face to face staan. Ik druk me tegen de deur als ik merk hoe dichtbij hij wel niet staat. Hij leunt op één hand die hij naast mijn gezicht tegen de deur heeft geplaatst. Met zijn andere hand speelt hij wat met de onderkant van mijn haar. "Het is dat jij het bent Char maar normaal zou ik zo'n attitude niet accepteren" gaat hij verder. "Alleen maar omdat ik nee zei?" vraag ik op een toon die iets te veel lijkt op mijn, volgens hem attitude, manier. "Nee, de manier waarop je het zei" zegt hij en kijkt me bijna streng aan.
"Jake what the fack wil je van me?" zeg ik op een bijna boze toon. "Char kappen. Ik meen het. Fix die houding van je. Je wilt me niet uitdagen" zegt hij terwijl hij me bij mijn keel vast pakt. "Geloof me ik blijf echt lief voor je. Maar je begint echt op mijn zenuwen te werken" zegt hij in mijn oor. Het enige dat ik kan doen is zwaar ademen en denken aan die hand rond mijn keel. Zijn warme adem op mijn oor en wang geven een tinteling op de plekken waar het tegen aan komt. "Sorry.." zeg ik zacht terwijl ik dat meer zeg in de hoop dat hij me los laat dan dat ik het echt meen.
Ik voel zijn strakke grip al wat verslappen. "Dat is wat ik dacht" zegt hij en laat me helemaal los. Hij draait zich om en loopt een paar passen bij me vandaan. Ik haal opgelucht adem en wrijf met mijn hand over mijn hals. Mijn ademhaling verstrakt alleen weer als hij zich weer terug naar me omdraait en op een snelle pas naar me toe komt lopen. Automatisch druk ik mezelf terug tegen de deur aan en kijk hem afwachtend aan. "Kijk dit is beter" zegt hij tevreden.
Hij pakt mijn heupen vast en trekt me van de deur af. "Je wilt gewoon niet op mijn slechte kant komen, oké?" zegt hij op een bijna lieve toon. Ik knik, maar begrijp gewoon even niet wat er nou net het grote probleem was. Hij pakt mijn kin vast en geeft me kus. Daarna geeft hij er nog één op mijn voorhoofd en loopt dan weg. Hij draait de deur van het slot en loopt de kamer uit.
Ik ga op bed zitten. Ik moet even verwerken wat er net gebeurt is. What the facking hell was that about?! Serieus omdat ik "nee" op een toon zei die hem niet beviel? Is hij serieus? Wat denkt hij? Eerst dat gedoe in het bos, nu dit. Doe even normaal! Hij deed me oprecht ook gewoon pijn. Wilt hij dat ik bang ben voor hem ofzo? Nee dan had hij me nooit die kus gegeven. Maar what the fack wilt hij dan wel want ik begrijp het niet meer. Dus nu moet ik niet alleen "opletten" met wat ik doe maar ook met hoe ik dingen zeg? Ik ben wel een beetje klaar met hem eigenlijk. Alles is een stuk makkelijker zonder hem...
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.