Die middag toen ik thuis kwam ben ik bijna gelijk met mijn moeder naar het winkelcentrum gegaan. Ik had beloofd mee te gaan want ze wilde nog wat boodschapjes doen en een paar nieuwe kleren kopen enzo. Ik heb een super goede band met mijn moeder hoor, daar niet van, maar shoppen met haar... dat is echt een no go.
Hebben jullie ook wel is dat je het heel awkward vind om een bh winkel in te lopen? Vooral als je met je moeder bent. Nou op dat punt sta ik nu...
"Kunnen we dit niet een andere keer doen?" vraag ik met een smekend gezicht als we bijna bij de lingeriewinkel zijn. "Nee lieverd, ik heb echt een paar nieuwe bh's en onderbroeken nodig. En we zijn er nu toch" antwoordt mijn moeder. Ik weet niet waarom, maar toen we echt bijna de winkel in liepen, keek ik nog even snel om me heen of ik niemand bekends zag.
Mijn moeder stond na een tijdje in het pashokje een aantal bh's te passen, terwijl ik een beetje tussen de rekken heen liep. Ik liep langs een rek met bh's met de cupmaat H. Besef even hoe facking grote maat dat is.
Iemand stond aan de andere kant van het rek en ik keek op. O my facking god wat doet hij hier?! Oke dit is facking gênant. Jake stond daar. Hij keek naar beneden, naar iets wat aan die kant van het rek hing. Toen hij opkeek, dook ik uit schrik naar de grond. Ik hoopte dat hij me niet zag, maar aangezien ik dat halve bh-rek mee trok en dat nogal veel geluid maakte zag hij me wel. En nouja hij stond tegen over me, dus al trok ik dat halve bh-rek niet mee dan had hij me als nog gezien.
"Lukt het?" vraagt hij wanneer hij is omgelopen naar mijn kant van het rek. "Uhm ja.., Uhm... deze bh viel uit mijn handen.... ik pakte hem even op" zeg ik terwijl ik één van de gevallen bh's probeer terug te hangen, maar uit schaamte het nou niet echt soepel lukt. "Aha, ik snap het. Maar ik denk dat je wel wat meer uit je handen hebt laten vallen" zegt hij en wijst naar alle bh's die op de grond liggen. Volgens mij geniet hij hier echt van, er zit zo'n duivelse grijns op zijn gezicht.
"Is dat trouwens niet een beetje groot voor jouw" vervolgt hij dan en hij scant mijn lichaam. Ik schraapte mijn keel en zei zo nonchalant mogelijk "ja misschien een beetje". O my god wat is dit gênant. "Maarreh... wat doe jij in een lingeriewinkel?" vraag ik om dit awkwarde moment van me af te schuiven. "Ja ik moest ook een bh cupmaat H hebben" zegt hij als hij op het labeltje kijkt van één van de bh's. "Nee grapje, ik ben hier met mijn moeder" lacht hij en hij wijst naar een vrouw aan de andere kant van de winkel. Nu ik merkte dat dit voor hem ook best wel gênant is werd ik al wat meer ontspannen.
"Kan ik je anders trakteren op een ijsje? Aangezien ik niet graag met mijn moeder in een lingeriewinkel sta en als goedmakertje dat ik je zo liet schrikken daarnet" zegt hij terwijl hij een stap dichterbij doet. "Uhm.. nouja... het punt is.. ik ben hier met mijn moeder en zij en jongens van mijn leeftijd... dat is... hoe zeg ik dat... gênant. Ze kan nou niet echt normaal doen op dat soort momenten" antwoord ik met een ernstig gezicht. "Dat is nou jammer.." antwoordt hij en hij doet nog een stap dichterbij. "Is er geen mogelijkheid dat ik je kan overhalen?" vraagt hij dan.
"Hé Miranda!" hoor ik mijn moeder opeens door de winkel roepen. Uit schrik, dat mijn moeder me elk moment zo dichtbij Jake kan zien, doe ik gelijk een paar stappen achteruit, waardoor ik bijna over een bh struikel die nog op de grond ligt. "Hee Patty" zegt de vrouw waar mijn moeder tegen riep, die tot mijn verbazing de moeder van Jake is.
Ik probeer zo casual mogelijk over te komen als of ik net niet bijna viel. Mijn moeder loopt naar de moeder van Jake en ze beginnen te praten. "Ik denk dat we hier nog wel even staan" merk ik op. "Dus toch maar wel een ijsje?" zegt Jake en kijkt me aan met zo'n arrogante maar sexy grijns.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.