Melissa pakt haar telefoon op en toen ze zag wie het was keek ze heel verbaasd. "Wie is het?" vraag ik. "Martijn" zegt ze verbaasd. "O god, please neem niet op" antwoordt Jasmijn met een smekend gezicht. "Te laat" zegt Melissa en ze loopt de keuken uit om even privé te bellen.
Waarom zou Martijn Melissa bellen? En waarom zou Jasmijn niet willen dat ze opnam? Zou het uit zijn...?
Pov Melissa
"Met Melissa?" zeg ik en ik loop ondertussen de keuken uit. "Is Jasmijn bij jouw?" vraagt hij bezorgt. "Uhm ja. Waarom bel je haar niet? En waar was je gisteravond?" vraag ik verbaasd. "Ja ze neemt der telefoon al sinds gister middag niet op. Ik was bezorgt dus belde ik jou" antwoordt hij lichtelijk opgelucht.
"Gaat het wel goed? Tussen jouw en Jasmijn bedoel ik" vraag ik dan. "Ik denk dat zij het zelf beter kan uitleggen dan ik..." zegt hij. "Maar ik moet weer gaan, doei" zegt hij snel en hangt op voordat ik nog antwoord kan geven. Oke? Dat was vaag.
Ik loop terug naar de keuken en zeg "Jasmijn, je hebt ons iets uit te leggen". "Wat?" zegt ze verbaasd. Oke of ze is een hele goede actrice of ik moet wat duidelijker zijn. "Er is iets tussen jouw en Martijn en je gaat nu uitleggen hoe dat zit" beveel ik. Ik kijk naar Charlotte die met een heel verbaasd gezicht zit toe te kijken. "Oke best" geeft Jasmijn uiteindelijk toe.
Pov Charlotte
"Ik wil een pauze inlassen, tussen mij en Martijn.." zegt ze. "Wow wacht wat?" kraam ik uit als het tot me doordringt wat ze net zei. "Dat ga je echt niet doen! Waarom? Jullie hebben het al zo lang?" zegt Melissa. "Ja daarom juist. Dan zie ik jouw flirten met elke jongen die je maar ziet en-". "Ho wacht even" onderbreekt Melissa haar. "Jij kan tenminste een relatie aanhouden. Het is echt niet leuk om met elke jongen die je ziet te moeten flirten om een beetje aandacht te krijgen van het andere geslacht" zegt Melissa dan.
"Ja inderdaad, Martijn is zo lief en goed voor je. Waarom zou je iets anders willen hebben?" vraag ik. "Ja oke misschien hebben jullie gelijk. Maar ik vind het af en toe gewoon een soort eng om op deze leeftijd al zo'n lange relatie te hebben. Je pubertijd is er toch voor om ervaringen op te doen?" vraagt ze met een onzeker gezicht. "Ach meissie toch. Please houd vast wat je nu hebt met Martijn en dan zie je van zelf wel of je met hem oud word of niet" zegt Melissa terwijl ze Jasmijn een knuffel geeft.
Ik loop ook naar hun toe om mee te knuffelen. Als we elkaar weer los laten pak ik Melissa haar telefoon en overhandig hem aan Jasmijn "hier, bel hem gelijk op dat je vanmiddag bij hem langs komt om het helemaal uit te praten" zeg ik. Ze twijfelt heel even maar pakt dan toch de telefoon aan. "Dank jullie wel. En sorry dat ik het niet eerder had verteld" zegt ze en ze loopt weg voor wat privacy.
"En? Hoe gaat het met jouw en de 'jongens'? Nog een nieuwe update?" vraagt Melissa en ze kijkt me aan als of ze al iets weet. "Uhm i don't know. Goed denk ik?" antwoord ik. "Ik zag je wel kijken naar Jake gisteravond. Is er iets gebeurt waar ik nog niks van weet?" zegt ze. "Uhm.., nouja toen jij met Sem stond te flirten en Jasmijn bij andere mensen stond was ik even naar binnen gegaan om te gaan zitten. En opeens kwam hij bij me zitten. Als je dat iets noemt, dan ja" antwoord ik en ik loop weer naar het aanrecht in de hoop dat ze niet ging doorvragen en nouja mijn eieren begonnen een beetje te verbranden.
"Omg en toen? Is er iets gebeurt? Gebekt?" vraagt ze enthousiast. "Nee doe normaal!" antwoord ik. "Wat? Je vind hem toch leuk?" vraagt ze. "Nee!" zeg ik snel. Of wel..? "Oh dan heb ik dat verkeert gezien" zegt ze met een lichtelijke sarcastische toon.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.