3-Kızıl Tema

16.9K 1.1K 2K
                                    

Miss Americana &
The Heartbreak Prince 🎶

Kızıl Gözlü Şeytanlar Ve Sivri Dişli Vampirler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızıl Gözlü Şeytanlar Ve Sivri Dişli Vampirler

Bir odada duruyorum. Düş kırıklığından yapılma, eski, rutubetli anılar içinde küçük bir oda. Zihnimde boğulmamak için çırpınan benliklerim ve tenimi parçalayan soğuk yüzünden uyku hala bedenime tutunamamış. Ve ben alışamamışım bu bedene, geleli uzun zaman olmasına rağmen.

Sadece 20 yaşımın orta mevsimlerindeyim. Tavan sessizce beklerken üzerimde, pencerenin perdeleri iki yana açılmış sonuna kadar. Belki de nefes alamadığım için içeri böylesine acele ile giriyor akşam havası. Ah tüm o parlak yıldızlar nasıl da kapatılmış koca gri bulut yığınlarıyla!

Yağmur ha yağdı ha yağacak.

Bulutlar güzel bir ihanetle şehrin üzerinde dururken, zihnimden dağınık bir şekilde geçen sesler ve tüm o görüntüler ağrıyan gözlerime birkaç ağrı daha ekliyor.

Sadece bitsin istiyorum.

Ve biteceğini umar gibi kapatıyorum gözlerimi. Bahçemde duran her ağaç birer karanlık gölgeye dönüşmüş, penceremden içeri uzatmışlar kafalarını. Onlardan bile saklanır olmuşum.

Bazen merak ediyorum da kimsem olmayacak kadar yalnız olmam mı yoksa etrafımda bir sürü insan bulundurarak koca bir kalabalık içinde kalmam mı daha kötü?

Sanırım ikisi de değil.

En kötüsü yanımda bu kadar beden nefes alırken aslında hiçbirinin bir ruha sahip olmadığını bilmek. Ve gittikçe çoğalan bir kalabalığın içinde gittikçe yapayalnız kalmak. İçimde tutunma gücü kalmamışken ve artık bana atılan hiçbir taşa karşı bile koyamıyorken en kötüsü bu kahkahalar.

Benim kahkahalarım.

Gittikçe büyüyen, gittikçe çoğalan fakat içine kimsenin anlayamayacağı bir melodiyle ölüm arzusunu diktiğim o sesimdeki ardı arkası gelmeyen ritim.

"Emsal.."

Bazen her yıkımı izleyebilir ve buna dayanabilir gibi hissediyorum. Ama çoğu zaman penceremi parçalara ayıran sert damlalar dursun diye dua ediyorum. Ya da birinin çıkıp her şeyi değiştirmesini.

"Emsal."

Ya kimse fırtınanın yarattıklarını görmeyecek kadar meşgul, ya da ben harabeleri saklayabilecek kadar iyiyim.

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin