Tutulma

3.9K 453 583
                                    

Keyifli okumalar perilerim 🐞

Önceki bölümlere gidip oylamadığınız bölümleri oylayın lütfen 💞

Önceki bölümlere gidip oylamadığınız bölümleri oylayın lütfen 💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneş Dönüyor Ve Dünya Sonsuza Dek Duruyor

İki saat bir türlü geçmedi, evin içinde yapılan konuşmaları dinlerken oradan oraya yürüyüp durdum. Deniz'in söyleyeceği şeyleri öyle merak ediyordum ki gözlerim yelkovana takılı kalıp zamanı durduruyordu.

''Ya bir şekilde oyunsa?'' diye sordu Eda. Deniz'i tanımıyordu ve o odada Deniz'i görmeyen tek kişiydi.

''Oyun oynamalarına gerek yok, Mars yerimizi çoktan söylemiştir.'' dedi Batı.

''Peki neden bir şey yapmıyorlar.'' dedi Eda, ikna olmak için. Gözlerinde endişeyi görüyordum. Biz-ben, Batı ve Kaya- hazırlanmıştık ve çıkmak üzereydik, o ise geri dönememe ihtimalimizi düşünüyordu.

''Birlikleri yakın takibe alındı, onlar da bunun farkında.'' diye yanıtladı Doğu. ''herhangi bir saldırı ihtimalinde hepsi ele geçirilecek.''

''Deniz ne zamandır onlardan bağımsız hareket ediyor acaba?'' diye sordum.

''Ne zamandır ona Deniz diye hitap ediyorsun acaba?'' dedi Yağmur beni taklit ederek.

''Çocuğun adı bu.'' dedim omuz silkerek.

''Umarım ona karşı sempati duyup tuzağa koşmazsın.'' dedi, çekik gözlerine gözlerimi diktim. Öyle bir şey olmayacaktı.

''Sempati mi, benim birilerine sempati duyduğum görülmüş şey mi?''

''Uyarayım da, gerisine karışmam.''

Zaten gergin olan bedenim bir de bu konuşmayla daha da gerilmişti. Gerçekten tuzağa mı atlıyordum, sırf konuda babam geçtiği için olayın tamamını göremiyor muydum. Bir yandan da şöyle bir gerçek vardı ki, Batı bunun için yıllarca eğitim almıştı ve işin içinde bir tehlike sezseydi bunu mutlaka söylerdi.

''Her neyse, çıkalım artık.'' dedim son kez saate bakarak. ''trafik olabilir, erken gidelim.''

Batı ayakta duruyordu, pencerenin yanında. Ellerini ceplerinden çıkarıp bana baktı, hemen ardından koridora yürüyerek asılı montunu aldı. Benimle geleceğini söyleyince onu reddetmemiştim, gelmesi çok daha iyi olacaktı. Hem Deniz yalnız gel gibi bir şey de söylememişti.

Kaya ise tamamen öfkesinden ve merakından duramadığı için geliyordu. Evde kalırsa çatlar, hatta evin altını üstüne getirirdi. O da hemen montunu giydi, ''geberteceğim onu.'' dedi kapıyı açmadan önce.

Açtığı kapıyı Batı hemen eliyle kapattı, korkuyla ona baktım. O ise bakışları Kaya'nın üzerinde tuttu ve Kaya'yı tutup duvara yasladı. ''yeter Kaya!'' dedi öfkeyle. ''işleri mahvedecek tek hareket yaparsan Rusya'ya dönersin, düzen oturana kadar da gelemezsin.''

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin