Yazım hatalarım olabilir, fark ettiklerinizi yorum şeklinde bana bildirin lütfen .
Keyifli okumalar perilerim 🐞
12. Bölüm: Ormandaki Ev
Chloe & Hella
Forgive Me
Annem anlaşmayı kabul etmedi. Bu da her şeyin bir düğüm gibi birbirine girerek işleri zorlaştırmasına sebep oldu. Şöyle bir gerçek vardı ki asla annemin olduğu tarafta değildim. Ben kalbimi ve ruhumu çeken fırtınaya kendi ayaklarımla gitmiştim, geri dönmeye de niyetli değildim.
''Ne yapacağız?'' diye sordum. Gözlerimdeki merakla Batı'nın düşünceli yüzüne baktım. Zihnindeki sırları çözemesem de aklının sıradaki planda olduğunu anlayabiliyordum.
''Tesalya'yı onun yaptığı gibi zorla almamız gerekecek.'' diye yanıtladı.
''Benim anlamadığım şu,'' dediğinde herkes Yağmur'a baktı. ''Avrupa birliği ya da Türkiye ve Yunanistan anayasası neden işin içine girmiyor, neden bunu yasal bir şekilde yapmıyorsunuz? Hepimiz olanlara şahidiz...''
''İşler böyle yürümüyor.'' dedi Doğu. Oturduğu yerin tam arkasında kocaman ve bembeyaz bir dağ vardı, neredeyse bulutlara kadar ulaşıp yoğun bir sisin içinde kalıyordu. O sisin içinden ağaçlara değerek geçen taze rüzgar bize kadar ulaşıyor ve tenimi üşütüyordu.
Kaya, ''Her şey gizlilik anlaşmasıyla temellendirilmiş. Bahsi geçen hiçbir şey ne politikayı ne de halkı ilgilendiriyor. Gizli bir örgüt, kendini asla açığa çıkaramaz.'' dedi.
''Masonlar gibi mi?'' diye sordum. Yanımda duran Batı sessizliğini korurken Kaya beni yanıtladı. ''Evet ama Masonlar uluslararası bir boyutta. Biz ise sadece şehrimizin özerliğini korumaya çalışıyoruz.''
''Yani bunu kendi başımıza halletmeliyiz,'' dedi Batı. Seninden anladığım kadarıyla aklına bir fikir gelmişti. ''eğer Avrupa'yı işin içine alırsak Tesalya'dan pay almak isteyecekler...''
''Peki Ruslar?'' diye sordum.
''Heyetle olan anlaşmayı dengede tutmamız gerekir,'' dedi, mavi gözlerini üzerimde tutarak. ''bunun için de güvenilir bir konsolosluk desteğine ihtiyacımız var.''
Bakışlarım Yağmur'a döndüğünde üzerimde olan gözlerindeki duyguları anlamaya çalıştım. Bütün bunlar ikimizin de kafasını karıştırıyor ve bizi hayrete düşürüyordu ama yanımızdaki adamlarım tüm bunlarla baş edebileceğine inanıyorduk. Çünkü üçü de cehennemin en derin halini yaşamış ve daha güçlü bir şekilde ortaya çıkmışlardı.
''Ne oldu?'' diye sordum. Çekik gözlerini kaçırarak önümüzde bulunan yüksek ve dağlık bölgeye baktı. Kaya cebinde çıkardığı bir dal sigarayı dudaklarının arasına aldı ve yaktı. İlk nefesi içine çekerken Batı bana bakıyordu. Doğu düşünceli haliyle sessizliğini korurken ben de bakışlarımı tekrar Yağmur'a çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...