IremGen504 o büyük azmin için bu bölümü sana ithaf ediyorum.
Dancing With Your Ghost
Sasha SloanKurtarıcı Ve Onun Kayıp Huzuru
"Saatlerdir burada oturmuş ruhsuz bir hâlde ekranı izliyorum. Rakamlar ve harfler artıp duruyor. Başta ciddiye almamış olsam da şimdi korkuyorum. Çünkü insanların benden ne kadar nefret ettiğini düşündükçe tüylerim diken diken oluyor.
Belki birinin, ya da bir grup insanın benden nefret etmesi eğlenceli bile olurdu. Ama böyle bir durumda eğlenemiyorum. Çünkü neredeyse bütün okul benden nefret ediyor. Sadece uyduruk bir soytarının başlattığı şeyi büyütmeye devam ediyorlar.
O soytarı, koridorlarda onları yerlere düşürüyor, basket topunu acımasızca üzerilerine fırlatıyor ve ağıza alınmayacak hakaretler ediyordu. Şimdi hepsi onun peşinden gidiyor..."
Kalemimin bitmeye başlayan mürekkebine bıkkın bir şekilde baktım. Yazmak da gelmiyordu içimden zaten. Defterle kalemi kenara bıraktım ve laptop'un ekranına göz atmaya başladım. Dün geceden beri yaptığım tek şey buydu.
Bir canavar bile kırılabilir. İnsanların bunu anlaması gerekiyordu.
Yüzdeliğe baktım, %77
Altındaki yorumlar rakamlardan çok daha kötüydü. Neredeyse hiçbirini tanımıyordum bile ama anlaşılan nefret kazanmayı başarabilmiştim. Bir insan tanımadığı başka bir insandan nasıl nefret ederdi anlayamıyordum.Kutay Altun: Okula geldiğim günden beri birinin bu kampanyayı başlatması için bekliyordum.
Helin Aydın: Emsal Karun, parti bitti bebeğim:)
Merve Soydan: Sevdiğim çocuğu ellerimden almak mı? Karma diye buna derler.
Ecrin Fulya: Artık şu kızın yüzünü görmeyeceğim için mutluyum. Küçümseyici bakışları beni deli ediyordu.
Ozan Kınık: İlay nerede? Biri şampanyamı getirsin, kutlamaya az kaldı.
Dilan Özdere: Kimse alınmasın ama kaşarın tekiydi.
Furkan Tunç: Konu ne anlamadım ama Kaya için gelip oy verdim. Hadi eyw.
Can Öztürk: Sağol Kaya kralsın.
Melis Şanlı: Emsal Karun, parti bitti kızım.
Berkin Yıldırım: Şöyle insanları okula almasalar biz de atmak için uğraşıp durmayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...