Beyaz Tema'ya hoşgeldiniz. Keyifli okumalar perilerim 🐞
Emsal'in giydiği elbise ve dinlemeniz gereken müzik Multi'de duruyor.
Wildest Dreams
Taylor SwiftYıl Sonu Balosu
"Onun gözlerinde bana nefes aldıran bir gökyüzü var."
Günler peş peşe geçerken bazen yetişemiyor gibi hissediyordum. Yazın ortasında, Tesalya'nın sıcak havasında her şey geçen yılın yaz aylarından daha farklıydı. O zamanlar kalbi bomboş genç bir kadınken şimdi aşk dolu hissediyordum. Başak gibi saçları olan bir adam, kalbindeki sevgiyle ayaklarımı yerden kesmişti. Onun ruhuna ve bedenine sırılsıklam aşık olmuştum. Ellerimde olsa bu duyguyu bir kavanozun içinde saklayıp gelecekteki kendime armağan ederdim. Ve elbette geçmişteki kendime de...
"Sevgili günlüğüm, onun gözlerinde bana nefes aldıran bir gökyüzü var. Ya hayat benimle dalga geçiyor ya da ben onunla dalga geçiyorum. Bu şey her neyse, tanrıya çok şey borçluyum."
19 Haziran
Defteri hızla kapatarak zil sesine karşı odamdan çıktım. Üzerime su yeşili, çiçekli, hafif bir elbise giymiştim. Böylece gözlerim ortaya çıkıyordu. Ayaklarımda ince topuklu stiletto ayakkabılar ile birlikte koridora çıktım. Yağmur ve Eda da hazırlamak üzereydi. Odalarında birbirlerine makyaj yapıyorlardı.
Kapıyı açtığımda karşımda dünyanın en güzel manzarası duruyordu. Onun görüntüsüyle nefesim kesilirken dudaklarımda zafer dolu bir gülümseme oluştu. Papyon takmıştı, hem de ben istediğim için.
"İyi akşamlar hanımefendi," dedi soylu bir asker gibi. "Baloya gideceğinizi duydum, belki bu yalnız beyefendiye eşlik edersiniz diye düşündüm."
Parmaklarının arasında duran çiçekleri bana uzattığında bunların güzel kokulu karanfiller olduğunu sonradan anladım. Batı'nın görüntüsü öyle güzeldi ki çiçeklere aşık olsam bile onlara bakmak aklıma gelmemişti. Ellerimi uzatıp demeti kibarca aldım.
"Ve siz de," dedim aynı resmi oyunumuza devam ederek. "Bu çiçeklerle beni ikna edebileceğinizi sandınız, öyle mi? Bu ne terbiyesizlik!"
Geçenin ışıkları, yıldızlarla birlikte parlıyor ve gözlerine tarifi edilemez bir güzellik katıyordu. Hayır, hayır! Gece değildi onu güzelleştiren. Aksine, onun gözlerindeki hayat güzelleştiriyordu geceyi, hem de sonsuz bir arzuyla.
"Şey..." dedi, bakışları üzerimde dolaşıp duruyordu. "Aslında ben papyonuma güveniyordum."
Bakışlarındaki hayranlık utanmama sebep olsa da güzel gözlerinden çekemiyorum kendimi. Mavi gözleri birer okyanustu ve ben koca bir çölün içindeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...