Bir önceki temanın konusu aşktı. Bunu bıraktığım ipuçlarından bulan sierraurora bu bölümü sana ithaf ediyorum.🖤
Yepyeni bir tema ve konuya hoşgeldiniz.Bol bol oy ve yorum bekliyorum minik kuşlarım. Çok öpüldünüz^^
•
Crazy In Love
Sofia Karlberg"Hâlâ anlayamıyorum, kimsenin yapamadığını senin aşkın nasıl yapabiliyor."
Seni Seviyorum
Öpücüğü hızlandıkça dokunuşları da sertleşti. Kalbim bu dokunuşların heyecanıyla hızlı bir ritim tutmuş, kulaklarımda atıyordu. Onun gövdesine kendi bedenimin her sütünüşü, elektrik dalgası yayıyordu tenime.
Eli aşağı kayarak kalçama kadar indi. Dudaklarının arasına bıraktığım ufak iniltileri bastırmaya çalıştım. Ona doğru çekildiğim her seferde ondan kurtulmak imkansız bir hal alıyordu.
Parmakları eteğimin üzerinden kalçama dokunup kendine doğru bastırdı yavaşça. Bacaklarımın titremeye başladığını hissediyordum. Başım arzuyla dönüyor, Batı'nın boynuna tutunmama sebep oluyordu.
Yavaşça öpücüğünü geri çektiğinde bakışlarımız birbirimize sabitlendi. Eli hâlâ yuvarlak kalçamda duruyordu ve ben hâlâ ona tutunuyordum.
"Bundan sonra soru sormak yok." dedi otoriter bir sesle. Gözlerinde alevler yanıyordu. O alevlerin bana dokunduğunu hissedebiliyordum.
"Beni böyle kandırabileceğini mi sanıyorsun?" dedim kolumu boynundan indirmeden. Bana almış olduğu giysiler hâlâ üzerimdeydi. Ve o giysilerin içinde kalbim durmadan atıyor, göğüs kafesimi dövüyordu.
"Bir öpücükle kandırılmayacağını bilecek kadar tanıyorum seni." dedi. Artık hak veriyordum, beni tanıyordu, hem de herkeste çok. Bakışları dikkatle inerek göğsümde durdu.
"Ama anlaşılan kalbin kandırılmaya çok yakın."
Kendini geri çekip gözlerime böyle anlamlı bakması bir an afallamama sebep olmuştu. Bir kolu hala beni yukarıda tutarken, diğeri yükselip elleriyle saçlarımı geriye attı. Kalbimin atışlarını duymuş olması bile farklı bir heyecana bırakıyordu beni. Ve ben tüm bu karmaşıklığın içinde bile onu istiyordum. Bakışları benden ayrılıp rafların üzerinde gezindi, gezindi. Sonra tekrar bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...