Keyifli okumalar perilerim 🐞
Beni Sen İnandır
PinhaniHer Şey Güzel Olacak Derler
"Ama bizim hikâyemizde kahramanlar ölür, anılar da onlarla birlikte sonsuza kadar gömülür."
"Kapatın lan şunu!"
Kaya ayağa kalkıp karanlığın içinde bağırdı. Tüm uğultular onun sesiyle bir an sessiz bir hâl alsa da hemen sonrasında tekrar daha şiddetli bir şekilde başladı. Yerimde durmuş, olanları idrak etmeye çalışıyordum. İlay az önce tahtından olmuştu. İlay... Şu yerinin devrilmeyeceğine emin olduğunuz, sahte samimiyeti ile çevresindeki herkese kendini sevdirmiş kızlardan olan İlay. Nerede olduğunu bilmiyordum ama eminim yerin dibine girmişti.
"Kapatmıyorum lan!" diye bağırdı Yağmur ön taraftan. "Çok istiyorsan gel kendin kapat." Asi tavırları ve kendinden emin konuşma şekli, bu kızı her geçen gün daha çok sevmeme sebep oluyordu.
Bir anda ekrandaki video kapandı ve ışıklar açıldı. "Aaa kim kapattı?" diye sordu Yağmur şaşkın bir halde. Kısa film izlemek ve izlediklerini yorumlamak için içeride bulunan eğitim görevlileri ayağa kalkmış ve şaşkınlıkla kalakalmıştı. Bu bir kısa film değildi, bu tam anlamıyla ifşa kelimesinin karşılığıydı. Muhtemelen bu yüzden olayı geç de olsa anlayan görevliler videoyu kapatmıştı.
Sesler arttıkça öğrencilerin İlay'ın üstüne gitmeye başladıklarını fark ettim. Onlar hep böyleydi. Ya sizi yerin dibine gömerlerdi ya da göğe, en yükseğe çıkarırlardı. Şimdi İlay'ı gömme vaktiydi. İlay, birkaç dakika sonra oturduğu koltuktan ayağa kalkıp göründü ve hızla çıkış kapısına doğru yürümeye başladı. Yanındaki arkadaşları onunla aynı suçu işlememiş gibi oturdukları yerde kaldılar ve İlay ile gitmemeyi tercih ettiler. Bu onların bir nevi biz onun tarafında değiliz imajıydı.
Yanımda oturan Batı, bir süre çevredeki bu karmaşayı mavi gözlerindeki sükunet ile izledi. Tüm bunların onu hiçbir şekilde ilgilendirmediğini ve ilgisini bile çekmediğini biliyordum. O çok daha büyük şeyler için vardı. Bu tür durumlar ona çocuksu geliyor olmalıydı. Onu izlediğimi fark ettiğinde ayağa kalktı. Diğer yanımda oturan Kaya'nın da çoktan ayaklanmış olduğunu fark ettim. Kaya yine sinirlenmişti ve onun sinirli olması artık o kadar normal geliyordu ki, Batı bile buna alışmış gibi yanına yaklaşıp sırtını sıvazladı. "Sakin ol kardeşim." dedi. Oysa Kaya içinde bulunduğu andan çıkmış, Yağmur ile kavga etmek için ön taraflara doğru ilerlemeye başlamıştı. Yağmur da onu bekliyor gibi kollarını birleştirmişti ama yüzünde zafer gülümsemesi vardı.
"Özel hayatı gizlice kayda almaktan sicilin yandı, bittin sen!" diyordu Kaya, merdivenlerden inerken.
"Benim sicilim zaten yanık." dedi Yağmur ona karşılık olarak. Hâlâ oldukça rahat görünüyordu ama okuldan atılacağından endişe etmeye başlamıştım. İlay yüzünden başını belaya sokmuştu yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...