Ladin'in anlamını doğru tahmin ettiği için bölüm ithafı ilaylarca bebeğime gidiyor.
Keyifli okumalar perilerim 🐞
Ocean Eyes
Billie EilishAşk Ve Kaos
"Güzel gülüşleri olan erkekler,
karanlıkta saklanan canavarlar gibidirler."(Emsal)
Bazen milyonlarca insanın arasında yürüseniz de, çevreniz sesler ve sözlerle dolu olsa bile sadece tek bir kişiyi duyuyor ve görüyorsunuz. Dışarıdaki dünya kocaman donuk bir tabloya dönüyor bir anda. Renkler birbirine karışıyor ve sesler sonsuza dek susuyor. Benim için tam o gün, bütün dünya durmuştu. Sonsuza ve ondan sonrasına kadar. Kimsenin bakışları yoktu artık. Kimse konuşmuyordu sanki. Hepsi zihnimin içinde bir daha hiç dönmemek üzere bir kuyunun dibine düşüp toza dumana karışmıştı. Çünkü 'o' vardı. Okyanusu andıran derin gözlerinde beni uçsuz bucaksız diyarlara götüren hisler vardı.
Yüzü çok güzeldi. Tıpkı kalbi gibi. Yürüyüşü, gülüşü, konuşma şekli... Hayatımda ilk defa bir insanın kusurları ile birlikte mükemmel olabildiğini anlamıştım. Ya o mükemmeldi ya da ben aşktan aklımı kaybetmiştim.
"Teşekkür ederim." dedim başımı ona çevirip yegane varlığına bakarak. Dünya üzerinde bakılmaya değer çok az şey vardı. Ve Batı onlardan biriydi. Gökyüzü, deniz, kitaplar ve Batı...Dudağında ufak, kıvrımlı bir gülümseme oluştuğunda bu listeye gülümsemesi için ayrı bir yer ayırmak istedim.
"Neden?"
Sesindeki ton, zaten bildiği şeyi bilmiyormuş gibi çıkmıştı. Tavırları rahattı. Etraftaki kötücül tüm bakışlar bize bakarken ve güneş böylesine sıcakken onun yürüyüşü her şeyi yerle bir ediyordu.
"Herkesin benden nefret ettiği yerde, belki ailene bile karşı çıkarak beni yanına alıyorsun." diye yanıtladım. Daha önce kimsenin benim için yapmadığı şeyleri yapıyordu. Oysa ben ona hiçbir şey vermemiş, onun için hiçbir şey yapmamıştım.Mavi gözleri tekrar üzerimde durduğunda parmakları benim parmaklarımın arasından çıktı ve kolunu omzuma attı. Omzum ona yaslı bir şekilde yüzüne bakmak için hafifçe başımı kaldırdım. Beni kendisine çekerken kısık sesle konuştu.
"Belki de sen beni yanına alıyorsundur?" dedi sorar gibi.
"İronik," dedim gülerek. "Kızıl cadı Pers Prensini yanına mı aldı..."
O da bana katılarak güldüğünde hâlâ yürüyorduk ve gözler birer kurt bakışıyla üzerimizde duruyordu. Ne düşündüklerini tahmin edebiliyordum. Nasıl oluyordu da bu buz gibi adam bana gülüyordu? Benim gibi bir kadın nasıl olur da bir adamı sevebilirdi? Bizler kötü insanlardık onların gözlerinde. Ama kötü insanların da kalpleri olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...