yarnziyangill ' e ithaf edilmiştir.
Keyifli okumalar perilerim 🐞Carter Burwell
I know what you are
13. Bölüm: Karanlıkta Saklanan Canavarlar
''Bu hikaye bittiğinde sen de benim için bitmiş olacaksın.
Ve ben sadece iki kelimeyle veda edeceğim sana. Biri sahil sıcaklığını anlatacak, diğeri beni içine bıraktığın kışın dondurucu soğuğunu. Herkes her şeyi öğrenecek ama sen hep güzel kalacaksın. Gözlerindeki mavilik de, sesindeki ninni de hep kutsal olacak, söz veriyorum.''
Duvarlardaki kasvetli gölgeler, havanın karartısıyla birlikte daha da karardı sanki. Uğursuz bir duygu dolaştı dördümüzün arasında, yapacağımızı bilemedik. Eda, durduğu merdiven basamağının üzerinde cılız bacaklarıyla hafifçe titriyordu, her an yere yığılabilir gibi duruyordu.
Batı'nın ''Biliyordum,'' diye mırıldandığını duydum. Dikkatini çevreye verdiğinde Eda da çevreye bakınarak yanımıza geldi. Evin içinde birileri vardı, adım sesleri etrafımızda duyulduğunda ben ve Yağmur, Eda'ya korumak ister gibi sarıldık. Batı, karanlıkta duyduğu seslerin yerini tespit etmek ister gibi adımlarını odaya doğru yöneltti. Silahını kaldırdı ve keskin gözlerini çevrede dolaştırdı.
''Batı lütfen uzaklaşma.'' dedim yanına doğru yürürken.
Elini kaldırarak durmamı işaret etti. ''Arkada dur,'' dedi önce. Bakışları arkamdaki kızlara yönelince fikrini değiştirdi. ''hatta çıkın, hemen şimdi gidin evden.''
''İmkansız.'' dedi Eda, umutsuz bir şekilde. ''her yerdeler..''
Kelimeleri sanki sihirliymiş gibi içeride birkaç adım sesi duyuldu, Batı o seslere silahın namlusunu yönlendirdi. Hemen ardından birer adım bize yaklaşan silüetler belli oldu. Yaklaşık on kişi, hatta daha fazlaydılar. Kadın ve erkeklerden oluşuyorlardı, tıpkı Deniz denen pislik kadar donuk ve ifadesizlerdi.
''Kimsiniz lan siz?'' dedi Batı öfkeyle. ''Kardeşim nerede?''
Soruya cevap gelmedi. Öyle sakin ve kendilerinden emin duruyorlardı ki onlara yöneltilmiş herhangi bir namlu bile önemsiz geliyordu.
''Karunlar için çalışıyorsunuz,'' dedi Batı kaşları iyice çatılırken. Tamamen korkusuz dursa da içindeki korkuları biliyordum. Kardeşini kaybetmekten ve bana zarar gelmesinden endişe duyuyordu. ''Bilgileri kimden aldınız bilmiyorum ama umrumda değil.'' diye devam etti.
Eda'nın babam tarafından seçildiğini nereden öğrenmişlerdi ben de bilmiyordum ama deli gibi korkuyordum. Çünkü şimdi bir hedef haline gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...