Yeni Ay temasının son bölümüne hoşgeldiniz. Keyifli okumalar ❄️
4. Bölüm: Silüet
''Geçmiş, zihnimdeki çatlaklardan sızıp yolumu kesiyor. Nefes aldığım her boşlukta anılarımı buluyorum ve bu beni boğmaya başlıyor.''
Bugün Yağmur geldi. Onu tekrar gördüğüm içi mutluyum.
-10 Kasım''Sadece bu kadar mı?'' diye sorduğunda bakışlarımı ona çevirdim ve gözlerimi devirdim.
''Yağmur, bırak günlüğümü! Okuman hoşuma gitmiyor.'' dedim. Açıkçası onu buraya tüm bu ipuçlarını çözmek için çağırmıştım ama kendisi bunun dışında her şeyle ilgileniyordu.
''Bir şey itiraf edeyim mi?'' diye sordu yanıma gelirken. Defteri masaya bıraktı ve bana baktı. ''Sen eskiden de okuma derdin ama ben gizliden hep okurdum.''
''Ciddi olamazsın!'' diye sitemle baktım. ''Tam bir pisliksin, hiç değişmemişsin.''
Kucağımda duran notlara umursamaz bir şekilde bakarak omuz silkti. ''En azından eskiden sayfalarca şey yazıyordun, okumak hoşuma gidiyordu. Ne zamandır böyle iki kelimelik şeyler yazıyorsun?''
''Asıl konumuza odaklanabilir miyiz, lütfen?'' diye sordum. Tüm bu notlara tekrar bakıp umutsuz bir şekilde kafasını iki yana salladı.
''Dürüst olacağım, birileri seninle dalga geçiyor olmalı Ariel.'' dedi. Kaşlarımı çatarak hissettiğim inanca tutundum.
''Mesajı bana babam attı, Yağmur. Ayrıca bu kitapların bende olduğunu kimse bilmiyor.''
''Kıvanç dışında.'' dedi beni düzelterek. ''Ya Kıvanç birilerine anlattıysa ve o kişi de...''
''Hayır, Kıvanç böyle bir şey yapmaz.'' dedim, onu bölerek.
''Emin olamıyorum. Artık herkes her şeyi yapabilir gibi.'' dedi. Kıvanç beni şaşırtan birçok şey yapmıştı ama hepsi beni korumak içindi. Asla aramızdaki gizli durumları başkalarına anlatmazdı. ''Senin için gerçekten endişleniyorum, Emsal. Depresyonda değilim diyorsun ama... bunlar akıl almaz şeyler.''
''Depresyonda falan değilim, tüm bunların birer not olduğunu nasıl göremezsin?'' diye sordum. Tam anlamıyla hayal kırıklığına uğramıştım. Aslında bir yanım zaten kimsenin bana inanmayacağını biliyordu ama Yağmur gibi deli ruhlu birinin bana destek olacağını düşünmüştüm.
Belki de yaşadıkları onu değiştirmişti.
Kitapların sayfalarında rakamlar ve harfler değişik kısımlara eklenmişti. Bazılarının sayfa numaraları daire içine alınmış, bazılarına hiç dokunulmamıştı. Anlamıyor gibi gözlerimi sayfalarda gezdirirken kaşlarımı çattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...