18- Son Dördün Tema

3.3K 368 48
                                    

Keyifli okumalar perilerim 🐞

Keyifli okumalar perilerim 🐞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz

Ah, savunmasız açık kalpler; nasıl da kanıyordunuz hemen meleksi gülümsemelere.
Nasıl da sırtınızı dönüyordunuz size yapılmış onca ihanete.
Tekrar tekrar yaralanacağınızı bilseniz de, nasıl da alıyordunuz şeytanîleri kalbinize.

✴️

''Ona zarar vermek istemiyorum,'' dedi Mars, kartlarını açık tutmak istiyor gibiydi. ''ama bu size bağlı, beni buna mecbur bırakmayın.''

''Nereyi istiyorsun?'' dedi Kaya hazır bir şekilde.

''Kaya!'' dedi Batı hemen. Susması için gözlerinin içine baktı ama Kaya'nın geride durmak gibi bir niyeti yoktu.

''Nasıl bir anlaşma istiyorsun?'' diye sordu Batı. İlk defa onu hemen gardını indirirken görüyordum.

''Bir dakika,'' dedi Yağmur araya girerek. ''Mars'a güvenmiyoruz, şehrin yönetimi geri alınacak mı ondan bile emin değiliz...'' durakladı ve bana baktı. ''annenin planlarından biri de olabilir.''

''Değil.'' dedi Mars kendinden emin bir şekilde.

''Nereden bileceğiz?'' diye sordu Yağmur.

''Bana güvenmek zorunda değilsiniz,'' dedi Mars omuz silkerek. ''ama Hatun Karun ile yollarımızı ayırdık.''

''Ne zamandır?'' diye sordum.

''Kaybetmeyi başladığından beri...'' dedi pişkin bir şekilde.

''Bunu burada konuşmak zorunda mıyız?'' diye sordu İlay. Bakışlar ona dönünce o da herkese teker teker baktı. ''gidip şu konuyu daha iyi bir yerde konuşamaz mıyız?'' Geçen yıl okuldan atılmasına sebep olan Yağmur karşısında duruyordu, ikisi de birbirinden nefret ediyordu. İlay'a göre savaşın asıl nedeni bendim, benden de nefret ediyordu. Ama Kaya'yı ve Batı'yı hala seviyordu, onlara baktığında sadece kırgın görünüyordu.

''Bence de,'' dedim ilk defa İlay'a katılarak. ''daha iyi olur, burası çok soğuk.''

.

Batı, Kaya'nın eve gitmesini ve Eda'ya göz-kulak olmasını istese de Kaya inadı tutmuş bir çocuk gibi kaşlarını çatmıştı. Söz konusu kardeşimken diğer herkes evde kalabilir ama ben o anlaşma yapılırken orada olacağım demişti.

Doğu, Eda ve Yağmur eve gönderilmişti, muhtemelen Yağmur daha arabaya biner binmez Eda'ya bir şeyleri anlatmaya başlamıştı bile. Onun hevesli yüzünü ve Eda'nın şaşkın duruşunu hayal edebiliyordum.

Ben, Batı'nın yanına, şoför koltuğunun yanına oturmuştum. Kaya sabırsız ve öfkeli tavırlarla arkadaydı. Ona kalsa anlaşma bile olmayacaktı, Mars'a işkence ederek sorunu çözebilirdi. Ama Karya hepimizi ortak zayıf noktasıydı ve ona bir şey olmasından endişe ediyorduk.

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin