Okur aşklarım, kurguyla ilgili çok fazla telaş hissettiğinizi biliyorum. Ama ben bir bildiğim olmasa sonu böyle yapar mıydım hiç? Sakin olun, arkanıza yaslanın ve derin nefes alın. Güvenin bana...
Kamera arkası görüntüleri buraya bırakmasam içimde kalırdı, buyrun fotoğraflar da bunlar....
😍😊😊
Bu kitapta kullandığım bölüm sonu hatırlatıcılar, benim de günlük hayatta kendime sürekli hatırlattığım önemli kelimelerdi. Kelimeler dünyayı değiştirebilir, onları sakın küçük görmeyin. Bu kelimeleri kendinize her gün sesli bir şekilde söyleyin, başta kendiniz olmak üzere herkese karşı kibar davranın. ✨✨
Satırlarda en sevdiğiniz sözü belli edin bakalım.
1. Tema: Sevgi her şeyi kurtarabilir.
2. Tema: Denemezsen çok şey kaybedebilirsin.
3. Tema: Asla yalnız değilsin.
4. Tema: Kendini kimseyle kıyaslama.
5. Tema: Tünelin sonunda her zaman ışık vardır.
6. Tema: Her şey daha güzel olacak.
7. Tema: Kimse sana şans vermediğinde bile sen kendine şans ver.
8. Tema: Anlayışlı ol, yargılayıcı değil.
9. Tema: Gülümse, bir gülümseme çok şey değiştirebilir.
10. Tema: Derin bir nefes alıp ver.
11. Tema: Kendini affetmeyi unutma.
Yazar'ın ağzından okura kısa bir mektup...
Sevgili perim, sevgi her şeyi kurtarabilir. Sevgi en çorak topraklara yağmur yağdırabilir. Hayatını değiştirebilir, seni kurtarabilir. Ama sevilmeyi beklemeden önce sevmelisin. Bir ağacı, bir dağı, bir taşı, bir bulutu ve belki en olmayacak insanı... En çok da kendini sevmelisin. Dene. Denemezsen çok şey kaybedebilirsin. Bu yolda yalnız olmadığını da bil, asla yalnız olmayacaksın. Dünyanın her bir yanında senin gibi bir sürü kalp var ve atmaya devam ediyorlar. Yine de şunu aklında tut, sen biriciksin. Kendini kimseyle kıyaslama çünkü sen, sen olduğun için güzelsin. Herkesin yolu, tüneli farklı. Hayatın boyunca hep tüneller karşılayacak seni, kötü kötü gülümseyecekler yüzüne, tıpkı senin gibi diğer kalplere de gülümsedikleri gibi. Senin tünelin ne kadar sonsuz görünürse görünsün bil ki, her tünelin sonunda mutlaka ışık vardır. O tünelin içindeyken zor zamanlar yaşayacaksın, kimse sana şans vermeyecek ama sen ayağa kalk ve ne olursa olsun kendine şans ver. Zorlukları aştığında, o tünelden çıktığında 'ben başardım!' diyebilirsin. Zor zamanlarında seni yalnız bırakmış, el uzatmamış insanlara onlar gibi davranma şansın olduğunda bunu yapma. Anlayışlı ol, yargılayıcı değil. Ama kendini de kimseye kullandırma. Her zaman önceliğin kendin olsun, seni kötü hissettiren insanlardan uzaklaş. Boğuluyor gibi hissetsen bile yüzünde hep bir gülümseme olsun. Hayat tünellerden ve sahte yüzlerden ibaret değildir. Mucizeler zamanı gelince yoluna çıkar, seni yanına alır. Sen sadece gülümse, bir gülümseme çok şey değiştirebilir. Sonra derin bir nefes alıp ver ve 'bu benim hayatım' de. 'bu benim hayatım ve ben bu hayatın yazarıyım.'
Ha, bir de, yaptığın hatalar için kendini affetmeyi unutma. Daha çok hata yapacaksın, yeter ki hepsinden ders almayı bil.
Sevgiyle, huzurla kal.
-S.Y
🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...