20-Gri Tema

8.9K 779 1.2K
                                    

Gri Tema'nın son bölümüne hoşgeldiniz.

20. Bölümü bu hikâyenin 2. ayında yayınlıyorum. Buraya kadar okuyan perilerim, her nerede, ne zaman okuyorsanız okuyun, bu dünyada birlikteyiz. Lütfen panoma girip benim için herhangi bir şarkı sözü bırakır mısınız?

Lütfen bol bol oy ve yorum verin. Çok ihtiyacım var şu günlerde. Ayrıca hikâyeyi arkadaşlarınıza önerin ve paylaşın lütfen 🖤

Keyifli okumalar 🐞

Lover Of Mine
5 Seconds Of Summer

Lover Of Mine5 Seconds Of Summer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şüphe Ve İnanç

"Güven... incecik bir ipin üzerinde, havada duran parlak, içi kar taneleri dolu bir kar küresiydi. Bir genç kızın kalbinde belki de bir çok şeyden daha değerliydi. Sevgi bile kimi zaman önemsiz bir hale gelir, güvenin yanında donuklaşırdı. Anne ve babamızdan sevgi isterdik ama ondan daha çok güven isterdik. O kız arkadaşlarımıza güvenmek, en derin sırları anlatıp saklamalarını isterdik. Büyümeye başlarken, insan bunun nasıl bir kumar olduğunu anlayamazdı bazen. Çünkü bir çoğu paramparça ederdi kar kürelerimizi, sonra sivri uçları ayaklarına battığında şikayet eder ve bir suçlu arandığında bizi gösterirlerdi.

Ve belki de kalbimizi açardık bir erkeğe. Ruhumuzda koca bir diyar yaratırdık onun için. O hassas kar küresini bırakırdık ellerine.

Oysa kar küreleri çok kırılgandı. Düşmesine gerek kalmadan tek kelime bile onu dağıtabilirdi. Tıpkı bizi dağıttığı gibi."


"Ne demek seni bir av olarak gördü?"

Sesim odanın içinde güçsüz bir şekilde yayıldı. Kıvanç oldukça rahat görünüyordu. Tüm bunları belki de çocukken bile biliyordu ama saklamak zorunda kalmıştı. Tıpkı Batı'nın ailesi için bazı şeyleri saklamak zorunda olduğu gibi.

"Emsal, tam olarak benim de bilmediğim şeyler var. Kafanı kendi tahminlerimle karıştırmak istemiyorum." dedi. Keşke, diye düşündüm. Keşke zihninin içindekileri görebilsem.

"Sen hiçbir şey söylemezsen kafam yine karışıyor. Nasıl oluyor da Batı benim hakkımda her şeyi biliyor, anlamıyorum." diye ısrarla sordum. "Tus soyadına sahip olan herkes benim hakkımda her şeyi biliyor olamaz değil mi?"

"Hayır," diye onayladı beni. "Hepsi bilemez. Sadece senin üzerine görevlendirilmiş kişi bilebilir."

Batı benim hakkımda bir çok şey biliyordu. Eski fotoğraflarımı, alışkanlıklarımı, benim bile bilmediğim özelliklerimi...Beni yıllardır tanıyor gibi davranıyor ve öyle bakıyordu.

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin