5-Mavi Tema

15.7K 1K 1.6K
                                    

Mavi Tema'ya hoşgeldiniz🌧️
Oy ve yorum vermeyi unutmayın lütfen 🦢💙

Kızıl Tema'nın nefreti simgelediğini anladığı için bu bölüm shabnamv6 'a ithaf edilmiştir. 💙

Beni BırakmaFeridun Düzağaç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni Bırakma
Feridun Düzağaç

Pedallar Ve Gökyüzü

5 Mayıs Salı 🐞

Hava güzeldi.

Okul çıkışı kafamda giysi seçenekleriyle eve gittim. Bütün gün kafamı allak bullak eden dersler yüzünden yorgundum ama Batı ile buluşacaktım, sanırım buna değerdi.

Yaklaşık bir saat süren bir hazırlıktan sonra aynadan yansımama baktım. Duştan sonra düzleştirdiğim saçlarım güzel ve canlı görünüyordu. Makyajım da oldukça azdı, doğal bir görünüm vermiştim. Bacaklarımı sıkıca satan en sevdiğim yüksek bel kotum ve salaş lila üstümle birlikte güzel göründüğüme karar verdim. Havanın değişme ihtimalini hesaba katarak yanıma aldığım kot ceketimi belime bağladım ve sırt çantamla birlikte evden çıktım.

Yemyeşil doğal bir örtüyle kaplı kocaman dağın üzerinde masmavi örtüyle buluşan bulutlar yükseliyordu. Şehrin üzerinde duran yüksek dağ TESA nın varlığını barındırıyordu. Birkaç tarihi bina olan okulumuz ise buluşan yeşil ve mavi doğanın arasında sessizce bekliyordu.
Bisikletimi yavaşça sürmeye ve olduğunca tüm görüntüleri zihnime kaydetmeye başladım.

Güneyden Kuzey bölgesine yürüme mesafesi 45 dakika ya da bir saat sürüyordu. Bisiklet ile 15 dakika kadar kısalıyordu bu mesafe. Çünkü sokakları iyi biliyordum ve kestirme yollarda araç olmuyordu. Pedalları çevirerek Kuzey bölgesinin merkezi olan tarihi binanın önüne kadar geldim.

Kocaman bina uzanarak bir minare gibi yükseliyordu. Çevresinde fotoğraf çeken turistler onu incelerken esnaf amcalar havanın güzel olmasını bahane ederek sohbete dalmıştı.

Etrafımdaki kalabalığı inceleyip Batı'yı aradım. Bana el sallayan sarı saçlı izin boylu çocuğu görünür yüzümde bir gülümseme oluştu. Batı beni orada bekliyordu.
Onu ilk gördüğümde ne kadar güzel göründüğünü düşündüm.

Tüm bu zaman boyunca tamamen bir yabancıyken güzeldi.

Sadece sınıfta gözleri gözlerime değen normal bir çocukken de güzeldi.

Ve birlikte bisiklet süreceğim bir arkadaşken çok daha güzeldi.

Gözlerinde derin bir gizem, saçlarında bahar havası dolaşıyordu. Yanında lacivert bisikleti vardı. Büyük parmaklarıyla onu tutuyordu.

"Kuzey bölgesine hoş geldin." dedi. Bisikletimi onun yanında durdurdum, dudaklarıma varan gülümsemeyle çevreye baktım.

"Hoş buldum, bakalım anlattığın kadar güzel miymiş."

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin