Keyifli okumalar perilerim ✨
Die for me
HalseyNamlunun Ucundaki Kelimeler
"Birileri hayatını kaybetmeye çok yakındı. Birileri ise bu ölümden zafer ilan etmek üzereydi. "
Namlunun ucu tam karşımda tehditkâr bir şekilde bana bakarken boş koridorun giderek daha boş bir hal almaya başladığını hissettim. Bir çığlığı içinde yutup sessizliğe çevirecek kadar boştu. Karşımda duran gözler de en az namlunun kendisi kadar tehditkâr bakarken birer kara deliğe döndüklerini hissettiğim. Ne kadar bakarsam o kadar emiyordu ruhumu.
"Kaya çeker misin şunu?" dedim gergin bir şekilde. Silahlar, ödümü patlatıyordu. "Lütfen." Sesimdeki tehditkâr ton, içinde bulunduğum duruma zıt bir şekilde çıkıyordu. Bir istek değil de, bir emir gibi.
"Hayatım boyunca senden nefret ettiğim kadar hiç kimseden nefret etmedim." dedi. Yanıtıyla beraber birer kara delik olan gözleri daha da büyümüş gibi geldi. Soluk beyaz teni, siyah saçları ve gözlerine tezat duruyordu. Üzerindeki beyaz üniforma bile onun üzerinde karanlığa bürünüyordu.
"Benden bu kadar nefret etmen için ne yapmış olabilirim?" diye sordum. Bunu gerçekten merak ediyordum. Kaya, çok fazla düşmanı olan biriydi. İnsanlar Batı ve ailesinin askerî gücü sebebiyle ondan uzak dururlardı ama Kaya öyle bir şansa sahip değildi. Bunu merak ederken soruma devam ettim;
"Etrafında nefret edebileceğin o kadar kişi varken neden ben?" diye sordum bu sefer.
Başını biraz kaldırarak hafif kısılan gözleriyle baktı. Dudakları kısık bir soluğu ciğerlerine aldıktan sonra konuşmaya başladı. "Önce en yakın arkadaşımı aldın. Ki bunun ne kadar büyük bir sorun olduğu umrunda bile değil. Şimdi aileme zarar verecek komploların içinde yer alıyorsun..."
"Hiçbir şeyin içinde yer almıyorum." dedim sözünü keserek.
"Kes sesini!" dedi dişlerinin arasından. "Sana uzak durman gerektiğini söyledim, beni oyalamaya kalktın."
Batı'dan uzak durmam için neden bu kadar ciddi bir tavır sergilediğine anlam veremiyordum. Sadece en yakın arkadaşı olduğu için değil, başka bir sebebi olmalıydı.
"Kaya," dedim sakin bir şekilde. "Saçmalıyorsun. Şu an koridorda bir kadına silah doğrulttuğunun farkında mısın?"
Duruşunu hiç değiştirmeden baktı. Aynı şekilde elinde tuttuğu silah da oldukça sağlam bir şekilde elinde duruyordu. Bu konuda eğitim aldığı belli oluyordu.
"Benim için kadın ve erkek eşittir, ayırt etmem." dedi.
"Eşitliği çok yanlış anlamışsın." dedim. İçimdeki kötü hisleri bırakamıyordum. Kaya'nın istediği an beni burada yere serebileceğini biliyordum. Parmağını kıpırdatması gerekirdi sadece. Ve sadece sahip olduğu soy adı için bile bu işten kolayca sıyrılacağını biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...