9-Mor Tema

11.4K 884 1.4K
                                    

Merhaba minik kuşlarım 🕊️

Mavi Tema'nın ana konusu sevgi idi. Her ne kadar Emsal fark etmese de siz onun içinde filizlenmeye başlayan sevgiyi hissettiniz.
Bıraktığım ipuçlarından bunu bulan FatmaTelliogluu bu bölüm sana ithaf edilmiştir.

Şimdi yepyeni ve upuzun bir temanın içindeyiz 💜

Her ne kadar nefret ve şiddet dolu bir dünyada yaşıyor olsak da içimizdeki sevginin asla bitmemesi dileğiyle.

Keyifli okumalar 🐞

Story of my lifeOne Direction

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Story of my life
One Direction

Işıltılı Dalgalar Ve Sihirli Dokunuşlar

Milyonlarca kalabalığın içinde, milyonlarca kapıdan geçerek ve kimsenin kalbine dokunmadan ölüyoruz. Tek istediğim, bunca ölümün; geri çekilmenin, yerin dibine sürüklenmenin ve imkansız ihtimallerin arasında gerçek olan bir şey bulmaktı.

Bana ait gerçek bir şey, bu milyonlarca sahte kelimenin içinde nasıl olur da benim karşıma çıkardı?

"İyi misin?"

Birinin beni önemsemesi yıllar sonra tüm umursamazlığımın içinde beni heyecanlandırırken kendime bunu nasıl açıklayabilirdim?

Tek bir yalan, tüm doğruları teker teker lekeli bir hale bürüyorken ve kendi varlığım bile bedenimin içinde nefes alamayacak kadar kirlenmeye devam ederken karşımdaki bu adamın gerçek olduğunu, saf beyaz bir halde burada bana baktığını nasıl anlatabilirdim?

"Batı?"

Sesim güçsüz bir şekilde kendi odamın duvarları arasında dururken o burada, yatağımın üzerinde, benim yanımda oturuyordu. Elini yüzümden çekmiş, diğer eli ile birleştirmişti.

"Bunun olacağını tahmin etmeliydim." dedi.

Üzgün müydü yoksa kafama çok vurmuşlardı da zihnim benimle dalga mı geçiyordu?

"Ne oldu?" diye sordum. En son İlay ve arkadaşlarının darbelerini vücudumda hissediyordum. Eve ne zaman geldiğimi, bu yatağa ne zaman yattığımı hatırlamıyordum.

"İlay kendince intikam almaya çalıştı."

Bir insanın bakışlarında öfke bile nasıl kutsal durursa o kadar güzel duruyordu. Sesinde endişe, bakışlarında da yorgunluk hüküm sürüyordu.

"Sana bir şey olacak diye çok korktum." dedi sessizce. Odanın içindeki aydınlatma, teninde güzel bir yansımayla can buluyordu. Açık olan odamın kapısında Yağmur'u öfkeli gözlerle dururken fark ettim. Kollarını birbirine bağlayıp Batı'ya baktı.

"Daha ne olacak?" diye sordu. Batı, başını çevirip Yağmur'un kızgın çekik gözlerine baktı.
"Seninle tanıştığından beri kızın başına gelmeyen kalmadı!"

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin