+18! lütfen rahatsız olanlar atlayarak okusun sonra bana kızıyorsunuz. Ben kurgumda duvarların ve tabuların olmasını istemiyorum.
🐍
Alttaki fotoğrafı Doğu ve Batı kardeşleri yan yana koymuş olmak için yaptım. Bu ikisini birbirinden ayırmanın tek yolu saçları ve yüz ifadeleri.
İthaf ; meriustrkr bebeğim için. Hep iyi hisset, hep mutlu ol 💖
Delicate
Taylor Swiftİki Kardeş Tek Dünya
Havlu bedenimden aşağı kaydığında Batı çok hafif bir hareketle omzumu geriye atıp yatağa uzanmamı sağladı. Sadece baldırlarımla karnım arasındaki bölgeyi saklayan havlu, aramızda var olan tek şeydi. Mavi gözleri üzerimde hayranlıkla dolaşınca yanlara düşmüş ellerimi kendime çekip göğüslerimi saklama isteği hissettim. Gözlerime yönelen gözleri sevgiyle ve açlıkla bakıyordu. Yanağıma yaklaşıp küçük bir öpücük bıraktı.
"Benden utanma." diye fısıldadı. Üzerime eğilmiş olması içimde dev elektrik dalgaları oluşturuyordu. Bu sefer sıcaklığını sadece kıyafetlerimin üzerinden değil, çıplak tenimde hissediyordum. Bedenim onu arzuluyor, heyecandan kalbim hızla atıyordu.
"Senden utanmıyorum." dedim. Bakışları gözlerimde dururken baş parmağını alt dudağımın üzerinde gezdirdi.
"Benim ol." dedi hipnotize olmuş şekilde. Kelimeleri birer dilek diliyor gibi çıkıyordu.
"Işığı kapat." diye fısıldadım. Bu, onu kabul etme şeklimdi. Dudağıma küçük bir öpücük bıraktıktan sonra kabul edişimi şeytani bir gülümseme ile karşıladı.
Üzerimden kalkıp aynanın yanında duran loş ışığı kapattı. Oda, uçuruma bakan ve etrafı sarmaşıklarla dolu olan pencerenin aydınlığı ile yarı karanlıkta kaldı. Ay ışığı, yağmur damlalarının arasından geçip odanın içini aydınlatıyordu. Uzandığım yerde bedenim o aydınlıkta görünüyordu. Ve anlaşılan bu durum Batı'nın hoşuna gidiyordu. Bakışları birazdan yapacağımız şeyi belli ederken heyecanım katlanıyordu.
Yatağa doğru yürüyüp üzerindeki tişörtü çıkardı ve kenara bıraktı. Dakikalar sonra üzerimi biraz olsun kapatan beyaz havlu da yerde, onun tişörtünün yanında duruyordu. Sert bedeni tamamen çıplak kalan bedenimin üzerindeyken ve bana daha önce hiç hissetmediğim duyguları en kibar şekilde hissettiriken kontrollü olmak konusunda ne kadar zorlandığını biliyordum. Öpücükleri sertleşmeye başlasa da beni ürkütmek istemiyor gibi dokunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...